Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Samaistun! ärsyttää kun mies ei ymmärrä että miks pitäis ahkeraan talletella ja sit kun ehottelet eikä toinen jaksa tms kun itellä on hirmuset himot ni se turhauttaa! :bored: Joskus oletetun oviksen aikaan kun mies ei enää jaksanut pysyä mun tahdissa ni totesin et "tekisin tän kyllä yksin jos se vaan onnistus" :wink :D mut se inhottaa kun ne hyvät mahikset menee siinä ettei miestä huvita tms :shifty:

Meillä oli parin kuukauden tauko kun mies ei halunnut ja sanoi että hänen pitää miettiä asiaa.. annoin asian sitten hetkeksi olla.. se selkeästi auttoi ja nyt on ollut toinen ääni kellossa. Mä olen ollu ehkäpä vähän painostava, mutta hellitin ja oon vaan parilla kirppisten kiertelyllä vinkkaillu että "katokku söpöjä vauvajuttuja".. hassua muuten kun edellisessä pitkässä suhteesss oli paljon seksiä mutta muutama muu asia oikeen toiminu ja nyt tässä suhteessa on vähemmän seksiä, mut muut asiat todella hyvin.. :p

Onko kukaan tehny noita clearbluen early detectioneja? Ootteko avannu? Jos se on nega , niin näkyykö silti siinä liuskassa selvästi toinen viiva vai onko se sillon ihan vaan puhdas yks viiva ? :)

Testi-ikkunassa en nähnyt mitään mutta kun avasin niin selvä toinenkin viiva, mutta mietin että tuleeko näihin aina se toinenkin tuonne "piiloon" vai voisko tää jo merkata jotain :)

Meillä esikoista tehdessä oli väliin kunnon riitoja, ku miehen ei tehnyt mieli. Nyt mies enemmän mukana ja todennut itekin, että voi sitä väliin sekstailla vaikkei halut oiskaan huipussaan.. :D Tosi hiljaista on makuuhuoneen puolella, mutta ne muutamat kerrat kuussa yritetään sitten ajoittaa oikein.. ;)

Mitä ihmettä, laitoin vahingossa lainauksen ihan väärään kommentiin... :D Piti tuohon Uniconrin juttuun laittaa..

Onko kukaan tehny noita clearbluen early detectioneja? Ootteko avannu? Jos se on nega , niin näkyykö silti siinä liuskassa selvästi toinen viiva vai onko se sillon ihan vaan puhdas yks viiva ? :)

Testi-ikkunassa en nähnyt mitään mutta kun avasin niin selvä toinenkin viiva, mutta mietin että tuleeko näihin aina se toinenkin tuonne "piiloon" vai voisko tää jo merkata jotain :)

Kommentoinkin sulle jo tonne toiseen ketjuu, et kun avasin viimekierrossa, niin oli täysin vitivalkoinen testiviivan lisäksi!

Muokattu viimeksi:
Meillä kyllä molemmille kelpaisi, mutta haastetta tuo lauma lapsia ja miehen reissutyö :D saadaan kyllä siis riitaa aiheesta.

mulla on nyt kaks päivää ollut selittämätön kylmyys, ei ole lämmöt koholla tai mitään mutta yks kerros vaatetta ei riitä ja viltin/peiton alla paleltaa, tänään on myös väsyttänyt kovin ja päätä särkenyt, eli jotain oiretta pukkaa, mutta johtuuko sitten hormonien laskusta vai noususta, todennäköisesti ekasta. Mulla päänsärkyä etenkin on molempien vaihtoehtojen edellä. En tiedä miks mut mulla on vaan hirveen vahva fiilis menkoista o_O varmaan kolkuttelee ne loputtomat negat kolmosen edellä, kunnei oo vielä tärpännyt.

ImageUploadedByVau Foorumi1489172314.708227.jpg

No tässä :) vähän jo kuivunut mutta oli vähän selkeämpi ensin. Testi-ikkunasta en nähnyt tuota..

ade1d3ab081bf60f03db178107b2e615

Tässä on mun dpo8 tehty testi päiväpissasta. Just näkyvä sininen viiva. Siitä se sitten päivä päivältä vahvistui. Toivottavasti näin käy myös Unicornille [emoji4]

Wau :) :o
Toivotaan parasta. <3 nyt jännätään !
Mä kyllä en oo ihan varma että ootinko mä ees tota testiajan täyttymistä ku tiuskin itekseni vaan että "taaas nega" ja avasin sen .. kun sitten säpsähin että "heei siinähän näkyy jotain" :D :P

Meillä alkaa tauko kuukausi yrityksestä ja sen jälkeen toivon, että pystytään vaan tjotailee :)

Kirjoitan tän ehkä vaan sillä, että en sit enää eksy lukemaan tänne :D Täällä nimittäin tulee käytyä päivittäin jännäilemässä (vaikka vähän oon kirjoittanut) mutta samalla vauvakuumeen "unohtaminen" on aika vaikeaa.

Toivon kaikille pikaista plussaamista <3

(Mut voi poistaa listalta)

Aaaargh unicorn miten jännää! Kyl mä haamulaisen nään :joyful:

Meillä mies on turhankin innokas makkarissa, mut välillä kun saa pakit niin ottaa päähän, varsinkin tärppipäivien aikaan! Halut ei vaan aina kohtaa, mulle riitäisi välillä harvemminkin...

Dpo 9-10. Mulla on jotenkin ihan sellainen olo, et oiskohan voinut tärpätä. Wtf?!?! Valkkaria on tullut oviksesta lähtien reilusti. Ehkä jotain masutuntemusta on ollu eilisestä lähtien.. Sunnuntaina testaan!

Testit negaa. En tehnyt earlyä.
Valkovuodon seassa häivähdys hentoa vaaleanpunaoranssia.. ehkä ne menkat sieltä nyt alkaa ?
Koko illan nippaili kohdunsuutatai jotain, vihlo oikealle puolelle ja nyt on mahalla sellanen menkkajomotus.. ja jomottaa vasenta munista. kp33/28

Muokattu viimeksi:
Ei voi olla totta... olin ihan varma että apteekin ultra testi on täysin valkoinen... heti pissan osuttua ruutuun huomaan että siihen tulee jotain.. tälläinen haalea siihen sitten jäi! Kp35/28. Nyt vaan toivon että ovis ollut myöhässä ja tää lähtee vahvistumaan, eikä niin et rippeitä jostain kesken jääneestä :/

Eka kuva testiajalla, toka kuva hetken kuivuttua.

Liitteet

• IMG_2906.JPG
    IMG_2906.JPG
    320.1 KB · Katsottu: 231
  • IMG_2907.JPG
    IMG_2907.JPG
    435.6 KB · Katsottu: 221
Muokattu viimeksi:
Unicorn, voi harmi :(

Vaapukka, toivotaan että viiva vahvistuu :)

RouvaKettunen, koska voidaan odotella testikuvia? ;)

Vaapukka, vahvistumista viivalle!

Tänä aamuna hyvin yksiselitteinen ovisplussa apteekin testillä, eilen olikin vielä semmoinen puolihailura. Ja vapaa viikonloppu! Kaksi talletusmahdollisuutta!! :smiley-bounce013 Nyt pitää vain toivoa, ettei taapero keksi tehdä samaa kuin viime viikonloppuna, eli jättää päiväunia väliin :smiley-angelic001

Takaisin