Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vaapukka, jep! Mulle jäi pussillinen mamintestejä (ne mitkä sain viallisista hyvityksenä), saatan dippailla niitä vasta sitten kun joku muu testi näyttää plussaa :D

Toivottavasti sunkin tilanteeseen tulis jotain selvyyttä <3

Pahoittelut tädistä Unicornille, mutta kohti uutta kiertoa vain! Ja onnea plussista ja haamuista!

Täällä tylsä vaihe eli kp 2, ei siis mitään kerrottavaa :D

Hitto ku tuntuu että värkki putoo pois ja jomottelee menkkamaisesti..pitäis siis alkaa vasta viikon päästä perjantaina. Wtf??:mad:

Unicorn, pahoittelut tädistä :( ja tsemppiä uuteen kiertoon, eiköhän nyt plussata kaikki sitten joukolla :D

KiPsUli6, kuulostaa kurjalta. Toivotaan että menkat ei tuliskaan! ;)

Täällä kans tylsä vaihe jatkuu, ei raportoitavaa

Kp 7, yk 3

Jaahas.. eipä sitä vaaleanpunaista oo tullutkaan sit enempää kun siihen yhteen paperiin vähän iltapäivällä ja tamponissa pieni viiru valkovuodon seassa.. Alkas nyt kunnolla jos meinaa.. alavatsaa on kyllä krampannut välillä, mutta en tiiä sit onko johtunut kohdunkaulaa painavasta tamponista.. ompa outoa!

Eikös niin että tämä on negatiivinen tai korkeintaan viivanpaikka?

Liitteet

• 17204396_10209100399376109_2116045889_n.jpg
    17204396_10209100399376109_2116045889_n.jpg
    23.3 KB · Katsottu: 201
  • 17204130_10209100399336108_1268070203_n.jpg
    17204130_10209100399336108_1268070203_n.jpg
    29.3 KB · Katsottu: 209
Unicornilla onkin jännä tilanne edelleen siellä, meinasin jo pahoitella mutta mutta...

Onnea plussanneille ja tsemppiä meille muille. :wink

Minusta tuntui, että menkoista ovulaation paikkeille aika kuluin nopeasti, ja nyt sitten taas päivät kuluvat hitaasti. En tässäkään kierrossa ole tikuttanut ovulaatiota, eikä minulla oikeastaan ole ollut mitään siihen viittaavia tuntemuksiakaan tällä kertaa. Ainut, mitä oli jossain vaiheessa, oli sellainen elohiiren tapainen väpätys vasemmalla alamahalla yhden illan aikana. Tosin, nythän on ollut tuo vti ja sen aiheuttamat tuntemukset jotka varmaan peittävät kaiken muun alleen. Jännään myös, minkä pituinen kierto tällä kertaa on tulossa, kun tavallisesti se on 28 päivää ihan jämptisti, mutta se edellinen kierto oli vain 25 päivää. Nyt mennään kp 18vasta.

Omaa napaa tiedossa...
On tämä hommaa. :arghh: Jotenkin koko päivän ollut vähän ällöttävä ja ehkä semmonen närästävä olo ja päätin uskaltaa testata erittäin herkällä testillä ja mikäs sieltä muukaan tuli kuin nega. Ja tänään kuitenkin jo kp 29/25-29. Että eiköhän ne oikeesti taas vaan menkat ala huomenna. Ois taas vaan pitänyt oottaa, tosin en tiiä kumpaan on pahempi pettyä, negaan vai menkkoihin.:banghead::arghh:Onneksi on ovistestejä ensi kiertoa odottamassa.

Unicorn, mä niiin haluan vielä elätellä toivoa! Jos se pieni vuoto ei kuitenkaan olisi täti, ja olisitkin raskaana.

Tsemppiä kaikille kaikkiin vaiheisiin!

Unicorn kylläpäs sua koetellaan :O

Vauvakuume mäkään en kyllä nyt näe mitään, on kauhean kaukaa otettu kuva niin ehkä se hämää mun viivalinssejä :)

Toupie voi ei <3 noi on niin inhottavia tilanteita.

Mäkin vähän napailen, nyt iltasella on päätä jomotellut ja kohtua poltellut, kun aamuun asti oli ihmeen oireetonta. Noi kyllä voi ihan enteillä viikonpäästä alkavia menkkoja ja yleensä onkin niin :/ eilisillasta on muuten paleltanut ihan sairaasti, ja alakerrassa ollut kostea tunne. Mut ei nekään mitään erikoista kerro. Oon aika varma ettei tästäkään tärpännyt :S

Meillä alkaa nyt siis yk 9.. Toivottomalta tuntuu, jopa luovuttaminen on käynyt mielessä. Mutta kyllä tätä vielä jatketaan..

Mä en nyt muutamaan kuukauteen tikuttele ovista ja muutenkin siirryn tjottailemaan koska eilen ostin Him:in keikalle Amsterdamiin lipun ja sinne siis 11.12 ois tarkotus päästä joten nyt ei sais vielä raskaaks tulla :) Tietty mun kohalla se käy just niin et ens kuussa oon raskaana :D Jään kuitenki taustalle seurailemaan teidän yrityksiä, palaan sit keväämmällä tänne mukaan yrittäjänä ;) Eli ei meille tuu sit juhlavuoden vauvaa mut sit pitää liittyy tuohon 2018 ryhmään.

Eipä ne menkat tainneetkaan nyt sit alkaa.. Illalla vielä pupuiltiin "siinä toivossa" että alkas menkat rytinällä, mutta ei viirun viirua sitten iltapäiväm vaaleanpunaisten viirujen.. hääh? :o Aamulla oli tosi huono olo kun nousin sängystä ja nyt on nenä tukossa. Alavatsalla jotain epämääräistä tuntemusta.. ompas outoa. Kp32/28

Täällä tänään kp 26/28-30...aivan omituinen kierto ollut tähän asti :o

Kp 20 tuli pyyhittäessä vaaleanpunaista vuotoa ja pari tippaa kirkasta verta.

kp 21 aamulla vielä hieman punertavaa vuotoa joka muuttui ensin persikan kellertäväksi ja sit loppui kokonaan.

kp 25 jomottaa alavatsaa vasemmalta puolelta. Kotona tulee vähäistä veristä vuotoa taas pyyhittäessä. Ajattelin menkkojen alkavan ku oli selkeitä kuukautiskipuja. Aamulla ehdin tekeen negatiivisen testin (apteekin omalla).

Tänäaamuna ei mitään vuotoa ja alavatsassa on erinäistä tuntemusta. Rinnat ei oo aristanu yhtään koko kierron aikana. Ainoastaan viiltokipuja on ollu nänneissä. Tänäaamuna vasta herätessäni tunsin että rinnat on omituisen tuntuiset, ei arat mutta turvonneet. No menkat yleensä alkaa kp 28 joten odottelen muutaman päivän ennenku viitsii testailla...

Testasin eri merkkien testejä. Niihin ei juurikaan tullut viivaa. Saman merkin testiin tuli, mutta haaleampi kuin eilen. Tosin join illalla paljon, ei auta kuin jännätä taas aamuun.

ImageUploadedByVau Foorumi1489120909.904734.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1489120922.091130.jpg

Tuli väärään ketjuun, piti laittaa tuonne plussa vai ei. No ei varmasti haittaa :)

Muokattu viimeksi:
Paljon viivan vahvistumista Eleanoora! ++

Täällä ei mitään uutta, kp34/28 starttasi. Nännit olleet älyttömän kipeät koskiessa, alavatsalla viilto ja repäisykipuja, välillä menkkamaista jomotusta. Mut ei kuitenkaan semmoinen olo et menkat alkaisi... valkovuotoa tulee runsaasti ja erilaisissa olomuodossa :D Huomenna tai sunnuntaina teen apteekin raskaustestin ellei tilanne muutu.

Mukavaa perjantaipäivää! :)

Takaisin