Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onpa tullut paljon viestejä, aloitin vastaamaan kaikille, mutta tilanteetki ehtiny jo muuttumaan, joten nyt kokonaisvaltaisempi vastaus :D Monilla näkyy taas haamuja ja joillain jo selkeet plussat! Oikein paljon onnea!! :)

Tsemppiä teille, joilla uusi kierto alkanut tai täti lähdössä. Antoisia talletteluja! :) Viimeiset mahikset alkaa nyt olla saada suomi100v juhlavauva :D

Itsellä testissä haalaakin haaleammat luultavasti viivanpaikat. Ei yhtään niin selkeät kuin mitä tuli tossa pari päivää sitten. Kallistumpa jo siihen, että kaikki olleet viivanpaikkoja, tai sitten jotain ehkä yrittänyt kiinnittyä. Mutta siis tänään 30/28, eikä tietoakaan menkoista. Liekö kierto pitkittymässä? Luulis et näkyisi jo testeissä selkeetä haamua.. :( Toivo aika lailla menetetty, vaikka viel pitäisi olla mahdollista saada se plussa... Silti, tätiä odotellessa!

Ens tarpeeseen aion kyl ostaa eri merkkiä kuin mamin puikkoja. Mulle ne ei näytä sopivan, kun tulee haamua/viivanpaikkaa/negaa sekasin. Huoh! :D

Mä soittelin tänään työterveyteen noiden vti-oireiden johdosta ja koska mulla on paljonkin historiaa tulehduksista ja melko klassiset (joskin ei tällä hetkellä kovin voimakkaat oireet) sain suoraan puhelinreseptin ab-kuuriin. Hassulta tuntui siinä puhelimessa sitten todeta, etten tietääkseni ole raskaana mutta että raskauden mahdollisuus on kuitenkin olemassa. Sillä kai oli merkitystä ab-valinnan kanssa, en ole koskaan aikaisemmin tätä kyseistä syönyt. Liekö tällä taas vaikutusta mahdolliseen hedelmöitymiseen tai kiinnittymiseen, voikohan heittää toiveet kaivoon jo samointein?

Puapru, minkä antibiootin sait? Itsellä ollut parin edellisen ovulaation aikoihin vti ja lääkkeenä Selexid, jonka ei pitäisi olla haitaksi raskaudelle/raskautumiselle. Nitrofur taitaa myös olla turvallinen, mutta itse olen sille allerginen.

Puapru, minkä antibiootin sait? Itsellä ollut parin edellisen ovulaation aikoihin vti ja lääkkeenä Selexid, jonka ei pitäisi olla haitaksi raskaudelle/raskautumiselle. Nitrofur taitaa myös olla turvallinen, mutta itse olen sille allerginen.

Juurikin tuon Nitrofur C kuurin sain - Selexidiä muistan syöneeni aikaisemmin lähes aina.

Noniin, ystäväiset. Suoritin erittäin tieteellisen kokeen ja väärinkäytin lapseni pottapissaa. Uitin nimittäin mamin r-testiä siinä nähdäkseni tuleekos siihenkin viivanpaikkaa. Ja näin 10min tikun pilkkomisen, kääntelyn ja vahtaamisen jälkeen siinä ei näy niin yhtikäs mitään kontrolliviivan lisäksi. Palaamme tuloksiin hetken päästä... Stay tuned, ladys, stay tuned..

Edit. Mies ei "muka" vieläkään mää eilisessä mitään. Ihan selkeä viivanpaikka, dorka.

Tikku-tilanteen päivitystä: SIINÄ EI NÄY VIELÄKÄÄN MITÄÄN!!! Ja eilisessä näkyy erittäin haalee mutta selvä sellanen harmahtava viiva, mitä toisessa, selvästi negatiivisessa ei oo ollenkaan!! No nyt meni tänki tytön viimeiset piinapäivät jännäksi! Huomenna aamulla teen apteekin testin!

Janiel, mahtavaa kaikkia hyödyttävää tutkimustyötä oot tehnyt! Tämä tieto lisää jännitystä meillä kaikilla! :)

Nyt entistä tarmokkaampi plussapuhuri teidän kaikkien haamuja saaneiden luo!

Äitiyspakkauksesta. Mullakin on -15 pakkaus ja oon siitä kyllä lähes kaikkea käyttänyt. Mun mielestä ne on ihan kivoja, mutta sitäkin isompi syy niiden käyttöön oli se, että se tuli hankittua. Ts. en jotenki vois jättää käyttämättä ihan käyttökelpoista tavaraa ja ostaa erilaisia tilalle. Eri asia on jos vaatteita on muualta saatuna/ sisaruksilta säästynyt niin paljon, ettei kaikkea ehdi käyttää. Täysin puhdas pulmunen en silti oo, oon mä ostanut jotain mikä vaan on niin ihana, että on pakko saada, vaikka olis pärjännyt ilmankin. Mutta onneksi kierrättämällä käyttökelpoiset vaatteet eteenpäin voi saada hyvän mielen teki kuinka päin vaan. :)

Täällä kp 11 ja ovistestaus aloitettu. Negalla tietty mut niin pitikin.

Kyllä siellä mangusti näkyy hailura, toivotaan vahvistumista!

Menkkoja ei kuulu ei näy, rätti housuissa kuitenkin kuljen, varalta. Ihan aavistus todella vaalean rusehtavaa vuoroa siellä näkyy, katsotaan tuleeko täti yön aikana :arghh:

Hei paljon plussa onnea kaikille!
Mul kävikin nyt niin, että menkat alkoi päivää aikasemmin eli sunnuntaina olisi pitänyt alkaa mutta alkoi lauantaina. Maanantaina sitten loppui. Eli kesti sen 2,5päivää :o taidan lähteä huomenna testin ostoon ellei ala uudelleen huomenna valuttamaan. Jännää :o

JanieL, jänniä kyl nää mamin testit :D Tein itse nyt taas aamulla testin, samanlainen tositosi vaalee haamunpaikka tulee esiin. Niin vaalee ettei saa ees kuvaan. Ihmettelen kyl miten nää viivanpaikat tai mitkä onkaan vaihtelee. Jossain vaiheessa tuli useampi semmosia että näki metrin päähän ja sit väliin tämmösiä. En tiedä. Taidan pian pitää testitaukoa ja odotella vaan menkkoja.

Mimema, sielläkin jännät paikat! Testin ostoon! Ja kuvaa tänne! :)

Vaapukka! Kuvaaaa?! :)
Kokeiles testata jollain muulla testillä ?

Mulla apteekin testillä nega 29/28 aamulla. Menkkoja alan itekki oottelemaan mutta tais ovis myöhästyä kun säikähti mun tikuttelua. En sitä bongannut. Normisti menkat tulee kellontarkasti.

Mutta jos mamintesteihin ei tuu ees teteellisiasä kokeissa mitään viivanpaikkoja niin kyllähän noi toimivien testien haamut sit jotain kiinnittymisyrityksiä merkkas :P ja ne oli kp23-24.. voisko olla kiinnittymisdippi sillon? Ja koskahan vois plussaa olettaa? Olikse 4-8pvä?

Pidän nyt pari päivää testitaukoa ja jos ei menkkoja vieläkään kuulu, nii sit testaan apteekin omalla tai jollain :D

Tässä tän aamun testi, n10-15min jälkeen.

Samanlaista jälkeä siis testiin päivä toisensa jälkeen.. Tänään 31/28

Liitteet

• IMG_2865.JPG
    IMG_2865.JPG
    360.4 KB · Katsottu: 214
  • IMG_2865.JPG
    IMG_2865.JPG
    370.2 KB · Katsottu: 200
Pidän nyt pari päivää testitaukoa ja jos ei menkkoja vieläkään kuulu, nii sit testaan apteekin omalla tai jollain :D

Tässä tän aamun testi, n10-15min jälkeen.

Samanlaista jälkeä siis testiin päivä toisensa jälkeen.. Tänään 31/28

Hmm. Ompa kummallisia testejä tosiaan! Kyllä tässäkin haamua näkyy.. mutta tyhmää kun ei vahvistu!! :( toivotaan todella että se vielä tuosta plussaksi kääntyy mutta ei vaan hormoonia vielä tarpeeksi vahvistuakeen.. pidän sulle peukkuja! :)

Mulla kp26/30-32, tää herjaa mulle että muisti ei riitä kun yritän lisätä kuvaa, tekeekö muilla samaa?

Jee JanieL!:)
Mulla herjaa ainaa vaan kuvan kokoa, puhelimella en oo osannut muuta kuin rajata kuvaa, niin sillä konstilla oon saanut lisättyä.:) Koitahan saada kuva, jännittävää!:)

Voihan että Vaapukka. Oon samaa mieltä Unicornin kanssa, että jos ei vaan ole vielä tarpeeksi hormonia, jospa se siitä alkais viiva vahvistua.

Takaisin