Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lume? Vaapukka? Mitä testit näyttää?! Kuviaa!!

Mites Taiga, meinaatko testailla millon? :)

Tasmppiä puaprulle. Vti voi tosiaan johtua myöa vilkkaasta seksielämästä. Toivottavasti helpottaa pian! :)

Täällä ei mitään mainitsemisen arvoista. Jotain tummaa näkyy viivanpaikan kohdalla mutta eipä juuri tihrustamatta näy. En tiiä mitä tää kroppa taas meinaa... Ootellaan menkkoja, ni ei ainakaa ihan niin korkeelta tipaha taas. Ei oireitakaan enää.. kp27/28

Puapru, kuulostaa ainakin vti:ltä. Jos menisit päivystykseen tsekkaamaan sen niin ainakin sen osalta saisit rauhoituttua, 16. päivään on kuitenkin vielä reippaasti aikaa etenkin jos sitä odottaa.

Heräsin tässä ihan järkkyttävään kipuun vasemmassa rinnassa. Ei mitään nippailua vaan tuntui että se kudos siellä sisällä kipeytyi, kumpikaan ei ole kosketusarka, välillä vähän nipistelee ja vihloo. Alavatsa ja alaselkä vähän väliä kipuilee, silleen menkkamaisesti. Blääh, ihan on sellainen olo että kyllä se vuotoon päättyy tämä kierto:sad001
Mies eilen kysyi että oonkos testaillut ja koki ahaa-elämyksen, "jaaa siks sää ootkin ollu noin äkänen ku sää oot paksuna":hilarious:. Ku olisinki....:sorry:

Testi tehty ja ei vieläkään mitään. Ei edes haamun haamua :sad001 tänään pitäs alkaa menkkojen vaan ei kuulu niitäkään, raskausoireita puskee edelleen ja kokoajan voimistuu, alan olla jo melko ymmällään et mikä tää homman nimi on... pitänee oottaa taas muutama päivä ja katsoa mitä tapahtuu ja jos ei tapahdu mitään niin sitten testiä kehiin.. huooooh!

Janiel: tsemppirutistus täältä sulle! Mulla ihan yhtä tympee olo.

Negahan se sieltä tuli niin kuin pelkäsinkin :/ nyt siis kp29/30-33....
no jos ei täti ke mennessä tule ostan sen digin. Viime yö meni taas nännien nipistelyä seuratessa kun ei sen takia saanut unta :(
ImageUploadedByVau Foorumi1488703466.310092.jpg

Mangusti: Pahoittelut negasta, mut saattaa se plussa sielt viel tulla.. Toivotaan +++ ! :)

Janiel: Sovittu! Digitestit kehiin, jos haamu sattus ilmestyy johkii testii ;D Miekii tein sillo eilen ovistestin ja siin oli kyl iha selvä se toinenkii viiva, mut selkeesti testiviivaa haaleempi. Viime viikol viivaa ei kunnol erottanu.. Mut ei kai pysty tosiaa mitää päättelemää :/ Tosi kurjalta kuulostaa siun oireet :/ Suuret tsempit!!!

laurakaro: tuo hajuaistin vahvistumine on iha hirveetä :/ Mukstan kahes edellisesta raskaudesta.. Miul oli pahimmat jauheliha ja juustot. Kaupas käynti oli erittäi vaikeeta, ku varsikii juustot hais jo ovelle saakka ja nii ällölle xD ja välil mieskii hais nii pahalle että xD Pahoittelut negasta! Jospa plussa näkyis huomenna.. ;) Toivotaan!! :)

Kata: hieno ovis plussa, onnee! :) Miulkii oli sillo nui tumma ja vähänkö sitä testii piti tuijotella, ku ol nii hiano (oma eka ovisplussa) ;D

Unicorn: hauska toi testiin pissaaminen xD Helpompi joo mukittaa vaa :) Siu oireet kuulosti kyl tuol aiemmi jo niin selviltä plussalta..Jospa huomen tai ylihuomen näkyiskii jo +! Toivotaan!! :)

Vaapukka: Mikäs siel tilanne? Eikai täti oo tullu kylää? Testaillu? ;)

Lume: tervetuloa! Ja toivotaan, jotta olisi tärpännyt! Myökin yritettiin esikoista 3v ja tärppäsi vasta, kun hieman jo luovutettiin.. Joskus saattaa onnistaa sitten vasta, ku ei enää ressaakaan asiasta. Toivottavasti näin ois teilekkiin käyny! Tsemppiä! :)

Taiga86: Kiitos kovasti! ❤ Kuulosti siun oireet niin tutuille.. Aikasemmis raskauksis ollu ihan samoja. Muistan erittäin hyvi tuon aamupahoinvoinninkii ja yöpöydäl oottavat suolakeksi.. :D Hurjasti tsemppiä ja jaksamista oireiden kanssa! Ja ihanaa raskausaikaa! :)

Puapru: Tsemppiä! Toivottavasti selvii mistä oireet johtuu!

Omaa: Tänää kp 34 / 32-40 (38) dpo 7
Nippailuja masus välil ollu, aivastuksia, nenä vähä vuotaa, välil tulee huono olo (mut aamul ollu nyt ain normi olo).. Pari päivää oli aikasemmi etova ja huono olo. Yhten päivän tuli yhtäkkii tosi ärsyttävä menkkamaine olo. Ei niiku särkeny mihkää, mut kunmiskii mahas kiers ja seläs tuntu ja just sellanen ärsyttävä olo, et mitekää päi ei oo hyvä :D Maha oli myös sekasi parin päivän.. Tänää olo viel iha normi.. Pitkä automatka alko, et toiv ei huonoo oloo tuukkaa! Välil mahan pohjalt kyl kourassu nopeesti.. hmm.. Jos ei reissus vuodot ala, ni viikonloppun testailemmaa.. Käyn lueskelee välil tei juttui ja kommentoin, jos jaksan. Kamalasti ohjelmaa tiedos koko viikoks. Mut onpaha muuta aateltavaa, ku tää jännitys! (Muoks. Ja vähänkö turvottaa! Ahistaa nää farkut!)

Kaikille hirmusesti +++ plussatuulia +++ !!! :)❤

Muokattu viimeksi:
Lume: Pahoittelut negasta! Onneks on viel aikaset päivät, ni ei välttämät viel näy testeissä! Kärsivällisyyttä ja tsemppiä! Oireet kuulostaa kyl tosi lupaavilta! :)

Aamun testi näytti alussa taas negaa, vähän ajan päästä ilmestyi taas haamulainen. Huoh.. oon jo kyllästynyt tähän testailuun kun saa pettyä koko ajan. Vaikka itse päätöksen tein, että alan aikaisin testaamaan. Ens yrityskierrossa yritän olla testaamatta ennen aikojaan. :)

Eli menkkojen alkua odotellaan, vähän vatsassa tuntuu sellaista kipuilua, eli kohta varmaan täti kurvaa.

Pahoittelut negoista! Oli niin lupaavaa kun useat sai haamuja, mutta näin sit taas..

Ja paljon tsemppiä ja onnea yrityksiin/lupaaviin haamuihin ja plussiin!

Vaapukka: Voih! :/ Millaset päivät siul nyt? Pitäiskö tänää siis alkaa kk? Tsemppii! Jos ei nyt tärpänny ni sit uuteen kiertoo paremmalla onnella! :)

Voi ei vaapukka :/ missä sun kierto on menossa ?

Te pidätte Mua varmaan hulluna mut hampaita pestessä vilkaisin vielä testiä niin ihan kuin siinä pieni hailakka viivanpaikka olisi, ja käännellessä sivuttais suunnassa näkyisi välillä. Voihan se olla toive ajattelua :D

Hui kun monella on jännät paikat meneillään! ajattelin että täällä on monta plussatesti kuvaa jo :rolleyes: no kyllä vielä hyvin kerkeää, toivotaan niitä mahdollisimman monelle!!

Lume tervetuloa! Sun nimimerkki kuullostaa kauhean tutulta, ollaan varmaan joskus oltu yhtäaikaa jossain ryhmässä, mä oon kyllä vaihtanut nimimerkkiäkin tässä vuosien varrella:grin varmaan silloin ku me koitettii nro.3 saada alulle ja hän täytti just kolme. Vajaa 5 vuotta kesti silloin raskautua ja toivo oli menetetty, pieni shokki oli huomata olevansa raskaana. Toivottavasti teillä tulisi myös iloinen yllätys, ja jos ei niin pikaisesti hoidoilla sitten!

Miehen vauvakuume.. viimekuussa se tunnusteli mun lantioo ja pohdiskeli, että kyllä nyt varmaan. No tässä kuussa se etsii merkkejä taas, ja on ihan varma raskaudesta jo kun koira kuulemma kiehnää mussa ja kun mun nenään haisee ihan ihme asiat :hilarious: Oon kyllä sanonut, et ei voi olla mitään merkkejä vielä, et nyt hän kuvittelee taas. Mut ihan selkeesti on aihe mielessä :hilarious:

Ei tätiä, ei plussaa. Ärsyttävää, kp 28/28-32. Eiköhän se täti sieltä tule. Rinnat on kipeät, alamahatuntemuksia on, tällä säteili sisäreisiin. Etoo. Mutta ei, ei edes sitä haamua..

Pahoittelut negoista.

Vaapukka, kuvaa hailurasta? Analysoidaan ;)

Lume, mä harrastan tota samaa mutta ei varmaan pitäisi.. negat muuttuu haamuiks ja haamut muuttuu negoiks , ja masentaa joka kerta :D hahah!

Cecilja, jospa se plussa vielä sieltä ehtisi tulla :)

Unicorn, Mä niin toivon sun viivan vahvistumista <3 mulla on jotenkin vanha tunne että se siitä vahvistuu ;)

Muillekkin onnea plussista ja ovisplussista! ja pahoittelut negoista ja tädeistä :(

Enpä oo taas helkeen kirjotellut kun oli tuo tylsä täti kylässä.. muttä tänään ois kp9, eli kohta pääsee ekaa kertaa tikuttamaan ovista! :p

Elikkä millos mun kannattais alkaa tikuttamaan kun pillereitten jälkeen tuo eka "kierto" oli 28päivää ja ennen pillereitä on ollut 30-34päivää. Ovistestejä mulla on vaan 7.

Alotin juomaan greippimehua kun menkat alkoi mut sit iski mahatauti ja jäi jjuomatta koko sinä aikana, eli se apu meni hukkaan ja turha kai enää alottaa juomaan..?

Kiitos Jaffa <3
Mä alotin menkoista pari päivää, mutta tikut loppu mullakin kesken.. alotin kp10 muistaakseni.. meinasitko tikuttaa kerran pv vai kaks? :)

En kyl tiiä miten nopsaan se greippimehu vaikuttaa, mutta eipä siitä taida mitään haittaakan olla? Kyllä mä joisin sinne ovikseen asti :)

Pahoittelut negoista. Kyllä tänne pitäis saada lisää plussia! :)

Kirahvi, voisko olla kiinnittymisvuotoa tai täti tulossa?

Jääkukka, hymyilytti tuo sinun miehen vauvakuume oireilu :) hauskaa että on noin innostuneitakin miehiä olemassa. Meikäläisen mies ei paljoa vauvakuumeile, vaikka on kyllä ihan halukas sen pikkukakkosen yrittämiseen.

Lume, jännää! Teetkö huomenna uuden testin?

On. Kp 3 ja oudot menkat [ÄLLÖVAROITUS] ei yhtään niin paljon hyytymiä kuin normaalisti, muutama pieni vain ja suurimmaksi osaksi kirkasta verta ja ekat todella kivuliaat menkat synnytyksen jälkeen. Nyt kun oon muutaman päivän taas miettinyt asioita niin kyllä mä varmaan ovista taas tikutan vaikka turhaahan se on jos jatkossakin luteaalivaihe jää lyhyeksi.

Kp 3/35-37, yk 3

Kirahvi , Kauan sulla kierto kestää? Millon ovis? Kiinnittymistä tai tätiä veikkaan minäkin.

Tsemppiä Sydänkäpyselle <3

Lumen seuraavaa testiä jännityksellä odottaen :)

Joo kyllä mä ajattelin huomen aamulla uudestaan testailla taas :) ostin kaupasta pari pregchekin testiä :) jos ei keskiviikkoon mennessä ole menkat alkanut ajattelin hieman sitä digiä vielä to aamuna mutta pitää katsoa tilanteen mukaan :)

Toi on niin ärsyttävää kun nega onkin haamu ja haamu nega niin kuin sanoit :D tulee ihan hulluksi tässä :"D mut mun mielestä siinä on väritön viivanpaikka kun tietyssä valossa katsoi... on mulla siitä kuvakin jota välillä katselen ja mietin et oon minä hullu ja kahjo :D

Mua pelottaa ja jännittää tosi paljon se lääkäriaika torstaina ja saas nähdä jos en ole raskaana että mihin tutkimuksiin sitä joutuu noiden rintojen vuotamisen takia :/ koska taas tippoja aamulla eikä tarvinnut edes kunnolla puristaa..

Voi ei olisiko kirahvilla kiinnittymis vuotoa <3 laittaisin sydän silmäisen hymiön jos osaisin :D

Tervetuloa Lume ja laurakaro!

Pahoittelut negoista. Oli niin selkeitä haamuja, tylsää ettei vielä ole plussauutisia, mutta toivotaan että ne vielä plussiksi muuttuu.

Täällä kp 10 ja mietin jos huomenna alkais tikutteleen ovista.

Takaisin