Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Milottiina:Kiitos :-) ja siis kaikenlaisia oireita, alkoivat kolme päivää sitten aivan yllättäen. Rinnat kipeenä ja turvonneet, varsinkin nännit, tuntuu et ne joku päivä vielä ottaa ja tippuu pois :-D sitten hajut on aivan kauheita, tupakka, valkosipuli, salmiakki ym haisee aivan hirveelle. Huonoa oloa ja närästää. Alavatsa nippailee ja iltaisin tulee semmosia kramppeja että säteilee nivusiin asti, mitä mulla ei normaalisti tule menkkojen aikana.. saas nähä, huomen aamulla uutta testiä, heitän digitaaliset nurkkaan ja ostan pregcheck testin ni pääsee sitte arvaileen haamuja :-D
Janiel: kiitos kiitos <3

Tein just yhden ovistestin, näitten juilimisten vuoksi ja siinä oli sellanen haalee haamulaisen haamuviiva. Tarkottaaks tää että mulla on ollu ovis mahdollisesti toisenkin kerran tässä kuussa kun ei puhdas negatiivinen ollut? Mä en taas ehkä kestä jos tää kierto venyy, eikä talletteluista oo ollut tietoakaan viime päivinä. :banghead:

Kp23/30-32

Janiel mulla on 31 päivän kierto ja pelkästään se on nii tuskasen pitkä nii sitte ku se venähtää pitempään nii ai että mennee järki. Mut tätähän tää raskautuminen ja lapsen teko on, yhtä oottamista. ja ku en ainakaan ite oo mikään maailman kärsivällisin ihminen nii tunnen sun tuskan. Ja vaikiaa sanoa ku sulla on niin vähän päiviä vielä... hmmmm... koita kestää! :love2

Janiel ovistestissä voi olla vaikka kokoajan kaksi viivaa jos eivät ole yhtä vahvoja.Lh:n määrä vaan vaihtelee elimistössä eri päivinä.Eli eiköhän piinailut jatku [emoji1]

Mimemalle pahoittelut negasta. :)

No voi hitsin vissy Vaapukka, toivotaan että siellä kuitenkin jotain olis ja tulis näkyviin!! Mutta mä oon ihan samoissa fiiliksissä että nää saattas olla viivanpaikkoja mutta sit muistuttelen itelleni että nää on 25mIU ja niittenhän pitäs näyttää kunnon plussa "vasta" kun menkat on päivän myöhässä tai samana päivänä ;) joten onhan tässä aikaa vielä... ja aina on toivoo niin kauan kun täti pysyy poissa <3 mitkä päivät sulla nyt oli?

Onnet Kata ovisplussasta!! :) makee viiva. Nyt tallettelemaan ;)

JanieL , Ainakin oireet on tosi lupaavat! ;) ovistesti kaiketi voi näyttää hailuraa ihan vaikka läpi kierron.. :)

On: täällä kans oli tosi paha olo aamulla 6 aikaan jo kun heräsin esikoista syöttämään.. jatkettiin unia 8-9 ja aamulahvin jälkeen alko kamala etominen.. huh! Ja hajuaisti on taas tosi herkkä.. suolainen maistuu tosi suolaiselle!! Meinaa ihan pahaa tehdä. Alavatsaa jomottaa ja rinnat on tosi arat.

Cecilja, toivotaan sinne plussaa myös <3 tiedän tunteen!!

Aamulla ekasta pissasta tuli nega kun menin minäkii juomaan illalla niin paljon limukkaa ja kahvia.. toinen testi meni harakoille kun pissasin vahingosaa testi-ikkunalle.. x) taidan pysyttäytyä kuppiin pissaamisessa! Haha. Kolmanteen sitten tuli taas jotain olematonta hailuraa.. vähän vahvempaa kun aiemmat mutta ei vielä mitään plussaa kuitenkaan.

Kp26/28, dpo 10-12??! Ei tarkkaa tietoa.

Unicorn, sulla on tosiaan viel hyvin aikaa vahvuutella viivaa! :) Mulla on tänään 28/28, eli huomenna olisi odotettavissa menkkojen alku, saa nähdä mitä käy. :) Mulla on yleensä vasta samana päivänä alkanut alavatsan kova jomotus, ja kärsin siis tosi kovista vatsakivuista, eli jos ne lähestyy niin ei jää huomaamatta! :D

Tsemppiä taas kaikille tosi paljon! :)

Moikka tytöt :) olen ollut foorumilta kohta 3 vuotta pois kun meidän lapsen saanti hankaloitui niin pahasti ja jätettiin lapsettomuushoidoit pois :)
Nyt kuitenkin palaan pitkän ajan jälkeen takaisin kuumeilemaan :) taustatietoja sen verran et oon kohta 26 vuotias joka omaa pcos tyyppiset munasarjat.
Torstaina aika siis lapsettomuushoito keskusteluihin ja tarkoitus olisi siis aloittaa ne uudestaan. 4 vuotta lasta yritetty ja ei mitään tulosta.

Nyt kuitenkin epäilykset alkaa herätä tai kuumeilu sit pahentua. Puolitoista viikkoa sitten oli todella selvä ovis, limat ja halut kohdillaan saatiin hyödynnettyä se todella hyvin. Oviksen jälkeen alkoi heti rinnat kipeytyä todella pahasti. ( yleensä kyllä kipeytyy aina ennen tädin tuloa ) nyt kuitenkin kaksi viime yötä olen valvonut kamalan rintojen polttelun/ pakottamisen takia. Tunne Seilailee nännien ja koko rinnan alueella. Viime yönä menin vessaan ja siinä istuessa puristin oikee nänniä ja sieltä tuli valkoista tippaa ? Outoa. Tämmöisiä "oireita" ei ole ennen ollut. Olen kerennyt jo vähän googlettaa mistä tuo tippojen tulo voisi johtua mut mietityttää olisiko se mahdollista että juuri nyt olisi ennen hoitoja tärpännyt. Maanantaina pitäisi kalenterin mukaan tädin tulla. Normaalia pms vitutustakaan ei ole, ja parin päivän ajan tuntunut kutinaa alhaalla ja olen miettinyt iskeekö hiiva päälle.

Anteeksi super pitkä viesti mutta toivon että olen tervetullut joukkoonne pitkästä aikaa ja saisin täältä tukea ja vastauksia sekä kivoja jutustelu ystäviä :)

Toivotaan Lume, että olisi viimetipan tärppi käynyt, ilmeisesti aika monellakin on käynyt juuri niin, että juuri hoitojen aloituksen lähestyessä pärähtääkin luomuplussa tikkuun. Mutta jos ei vielä, niin sitten hoitojen avulla. :)

En malttanut olla tänään testaamatta, puhdasta negaa tuli kahdella testillä. :( Vielä toki aikaista, kun dpo 10...

Tervetuloa Lume, onpa jännä tilanne teillä! Toivottavasti olisi nyt tärpännyt :) Täällä pidän kovasti peukkuja.

Pahoittelut Mangusti negasta :( toivotaan että muuttuu vielä plussaksi.

Kiitos :) Mua jännittää kans aika paljon ja yksi apteekin testi polttelee kyllä kaapissa :) toivon vain parasta ja pelkään todella paljon pahinta. Pahoittelut magnusti negasta :(

Tervetuloa Lume. Tosiaan jännät paikat! Toivotaan tosi paljon plussaa sinne +++ yleensä käykin just niin että kun on hoitoja sovittu niin plussa pärähtää. Toivotaan parasta. <3 tsemppiä :)

Kiitos kaikille :) mietiskelen tässä
Pitäisikö aamulla testata mutta..... kaiketi se kuitenkin pitää
Tehdä ennen torstaita. Mietiskelen että ke aamuna ostaisin digi
Testin jos täti ei ole ennen sitä
Tullut :)

No testailkaa testailkaa!! Täällä kun ei omassa tilassa hetkeen tapahdu muutosta, eikä vielä testailla, niin nyt kenellä vähänkään mahdollista näkyä niin go for it!

Jotenki tekis mieli jo nyt mut tiedän ongelman et ku on litkiny teetä ja juono pepsiä tulos voi olla enemmän kuin nega :D ei pitäis olla polttavia testejä kaapissa tähän aikaan kierrosta :S :D

Milottiina: Suuret kiitokset ja pikaista plussaonnea sinulle! <3 Selkeitä oireita tiistaista kp 32 / 28-31 alkaen, sitäkin ennen pientä nippailua ja etomista mutta ei ole verrattavissa tähän nykyhetkeen, eron huomasi melko selvästi sit kuitenkin... Nyt ollut heti herätessä pahoinvointia, pitää syödä jotakin pientä melkein heti sängystä, ripulia, heikotusta/huippausta, rinnat arat, muttei mahdottoman arat (nänneissä en oo huomannut mitään erityistä), menkkakivun tyylisiä alavatsakipuja ja välillä kunnon kramppeja mitkä sattuu paljon (kestot max. 20 s), väsymystä ja pientä nuhaa (tosin saattaa olla joku virus päällä muutenkin kun yskääki), ylämäissä puuskututtaa kovasti, kova liikunta lisää alavatsakipuja. Joskus närästää! Kaikki ruokahetket, millä pitäis syödä kunnon ateria on vaikeita, koska pitää syödä hyvin rauhallisesti, siis todella rauhallisesti ja välillä vähän nojailla pöytään :D

Tervetuloa uusille, pahoittelut negoista ja plussista jos oli tässä välissä tullut uusia. (perinteinen litania tähän alkuun..) :)

Mulla on 16. päivä aika sinne papaan. Pitkä aika odotella, ja vielä pidempi aika odotella sitten vastauksia. Tässä kierrossa on ollut kyllä kummallisia tuntemuksia melkein koko ajan, en oikein tiedä pitäisikö huolestua ihan oikeasti? Nyt on kp14/26-28 ja alamahalla on ollut polttelua nyt jo monta päivää. Eilen ja tänään tuntemukset on erilaisia, lähinnä sellaista paineentunnetta alamahalla sekä eilen ja tänään ollut vähän sellaisia virtsatieinfektion oireita, ei tosin kirvelyä eikä kipuja mutta usein tarvii pissalla käydä. Liittyvätkö toisiinsa vai eivät, mistäs tuon tietää? Millään vaan ei olisi nyt varaa mennä minnekään yksityiselle gynelle mutta voihan se olla että on pakko... Tosin, noita vti-oireita voi aiheuttaa varmaan kovin aktiivinen seksielämä, tässä on vähän joka päivälle touhuiltu tällä viikolla eilistä lukuunottamatta.

Takaisin