Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Unicorn! <3 :) Mietityttää kyllä se, että voiko toi olla paikkaansa pitävä kun vahvistunut vasta kuivuessaan, vaikka on kyllä munkin silmään vahvin mitä oon saanut ja siinä on punaista väriä. Luin jostain jonkun jutun et jos kattoo valoa vasten ja jos näkyy toinenkin viiva siinä niin voisi olla hyvinkin oikea haamu eikä vaan viivanpaikka. Ja valoa vasten tässä on selkeät kaksi viivaa. Oman kehon tuntemusten perusteella olisin kyllä raskauden kannalla, mutta silti odottaisi testeistä vastausta.

Voi apua kun mua alkoi jännittää sun puolesta! Toivotaan että on plussa! Koska testaat taas? <3 jos siinä on väriä , niin se on hyvä! Viivanpaikoissa ei oo väriä ja ei näy valoa vasten.

Vaapukka kyllä siinä näkyy!!!! *sydämet silminä hymiö" <3

ImageUploadedByVau Foorumi1488555706.526129.jpg

Heippatirallaapi! :happy:

Mahottomasti onnee ensin kaikille plussanneille! :happy:
Vahvistumis viivoja haamuileville! :happy:
Ja SUURET tsempit kaikille yrittäjille! :happy:

Miekin uskaltaudun tänne jotain rustailemmaan, kun oon ekan teitä muutaman päivän käyny lueskelee. Hieman taustaa: esikoista ooteltiin tulevaks reilu 3v (tulee jos on tullakseen ajatuksella). Laihdutin reippasti ja hieman jo luovuin toivosta ja tärppäs. Kuopus sai alkunsa ekasta kierrosta synnytyksen jälkeen. Lapset siis :Heartred 2012 & 2013 :Heartred Ja nyt siis kolmas haaveissa :Heartred

Nyt menossa: yk 1 kp 31/32-40 Dpo 5 (Meniköhä iha oikein.. Nää lyhenteet ollu iha vierait miule, täält koittanu opetella, HIH!)
Kuukautiset siis kovin epäsäänölliset, mut viimeaikoina ollu noin 38.

Ekaa kertaa ikin aloin tikutella ovista tässä kierrossa kp 18 muistaakseni. Kp 27 aamulla ovistesti näytti vahvistunutta viivaa, mut ei viel sman vahvusta. Aamupäivällä vielä vahvempaa (yhestä reunasta saman vahvusta) ja illalla tein selvän plussan. Illal tunsin köllötellessä kunnon vihlasun alavatsalla vasemmal puolen. Hieman tuon jälkeen talleteltiin.. :wink

Valkovuodot loppu heti seuraavan päivän. Hieman menkkamaisia tuntemuksia. Dpo 2&3 oli koko päivän etova huono olo ja menkkakipuiluja välillä. dpo 4 ei ihmeempiä tuntemuksia. Tänään dpo 5 puolenpäivän aikaan tuli outo etova olo ja samalla mahaa väänsi. Myöhemmin huomasinkin, et maha iha sekasi.. Mistäköhä nää nyt voi johtuu? Vai iha sattumaa, et nyt just sit alkaa oudot tuntemukset puskee päälle ja tulla viel nyt kipeekskii? Pöh!

JanieL (sori, en osaa hienosti linkata nimiä) bongasin, et siulekii maha sekasi? Muuten siul kipee olo?

En oo ennen tunnistanu ovista enkä tikutellu, ni kaikki tämmönen on iha uutta miulle, iha ku ois yrittämässä vauvaa ekaa kertaa :laughing002
Niin ja aikasemmat raskaudet oon testaillu viikoilla 7+, et tää tämmönen oottelu on ihan kans uutta miulle.. Ja tää on ihan mahottoman kutkuttavan ärsyttävän jännää! MIten sitä pystyykään oottaa viel moooonta pitkää päivää, ennen ku voi (toiv voi, ettei ala vuodot) testailla..!?

Sorkke pitkät sepustukset! Jään oottelemmaan mitä tapahtuupi...
(Laitoin tän saman pätkän toiseenkin keskusteluun, laiska!) :wtf:

Tervetuloa Milottiina! :) Toivottavasti sulla tärppäisi pian. Mahan sekaisin meno voi hyvin enteillä siitä, että jotain siel masussa tapahtuu.

Mä oon kans tosi malttamaton ollut odottelemaan et kierto päätyis siihe pisteesee et kunnon vastaus raskaustestiin tulis! Nimimerkillä aikaisilla dpoilla testannut :D Yritin kans ovista tikuttaa mutta en tosiaan saanut sitä kiinni, vähän tummui liuskatesti, mutta tosi haaleiksi jäivät. Päätimpä siis kuunnella vaan omaa kehoa, ja yllättävän helppoa se olikin.

Tervetuloa Milottiina :) kuulostaa lupaavalta! Mulla meni esikoisesta vatsa sekasin plussan aikaan, mutta voi toki olla jotain liikkuvaa vatsaflunssaa. Toivotaan kuitenkin ensimmäistä ;) plussatuulia! :)

Täällä pärähti tällänen iltapissasta.

ImageUploadedByVau Foorumi1488565038.939640.jpg

Tuli vaan jotenkin sellanen olo... Vaikka ei pitäny enää testata ennen menkkoja :D mutta enhän mä nyt malta enää olla aamulla testaamatta :P Mutta tää testi oli aika mystinen.. toi tumma viiva liikku vasemmalta oikeelle, pysy tossa kohin n 5min testiajalla ja hävis testiajan jälkeen lähes kokonaan. ?? Saattokohan olla joku virheellinen testi?! Antokohan tää nyt vähän liikaa toivoa.... :P plääh!!

Tässä kuva siitä vähän kuivuneena ku kaikki sitte hävisi.. ? Mutta kyllä siihen joku haamulainen taas jäi, vai? uskaltaakohan tähän yhtään luottaa vai tippuukohan aamulla taas kovaa ja korkeelta? :/

ImageUploadedByVau Foorumi1488565385.955368.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1488565396.719160.jpg

Anteeks ku minäki spämmäilen tänne näitä viestejä ja kuvia.. mutta täällä kotopuolessa ei oo niin hyviä ystäviä että vois tämmöisä jakaa ja ei oo kenenkää muun kanssa jaettavissa kun miehen ja se ei ihan ymmärrä tätä hulluutta.. :'D

Kiitos kirahvi! :) Noloo taitaa ennemminkin olla laitella näitä epätoivosia kuvia tänne.. taidan vetäytyä takavasemmalle ihan vaan lukemaan muiden juttuja. Taitaa mennä taas tää kuumeilu vähän yli.

Varaan heti maanantaina uuden ajan optikolle! Nää mun uudet (viiva)lasit on pielessä!

Kiitoksia Vaapukka & Unicorn! :) Toivotaan todella, jotta nää olot ois jotenkii yhteydessä johonkin ihanaan eikä vaan jotain tyhmää muuta kipuilua...

Unicorn, mie nään tossa ekas kuvas kyl haaleen viivan, mut jotekii oudon olonen, kun värit levinny..? Kahes muussa en kyl nähny miu tottumattomil viivalaseil mittee :/ Toivotaan seuraavaan testiin kunnon viivaa! :)

Mä näen kyllä kans tänne selkeesti Unicorn sun viivan ekassa testissä ja hailuraa kuivuneissakin, kun tietää mistä kohtaa ettiä! Jännästi liikkui ja katosi, mutta silti! Uutta testiä sulta odottaen! :D

Pitäskö meidän siirtyy kuvien kanssa tonne plussa vai ei -palstalle :D

Muoks. Mulla näkyy puhelimen näytöllä tosi herkästi haamuviivoja mutta läppärillä vaikee nähdä kun kuvat niin isoja.

Vaapukka, Kyllä meidän varmaan täytyy siirtyä :D yritän löytää sen tällä puhelimella :P

Mulla kans puhelimen näyttö näyttää hyvin pienetkin hailurat ja vielä kun vähän zoomaa :)

Ihana vaan, kun laitatte kuvia! Laittakaa vaa jatkossakii tännekkii! ;) Miekii sitte laittelen, jos tulee ajankohtaseks millo.. Parist ovis tikusta otin sillo kuvan, mut nehän on jo vanhoi kuvii tänne xD

Milottiina, tervetuloa! Mulla tänään tosiaan vatsa ollut ihan sekaisin. Lounaalla meni ekaa kertaa, laitoin rasvaisen ruuan piikkiin ja sitten läksin töistä apteekin kautta kotio päite niin tuli pikkusen kiirus!! Kaks kertaa tän päivän aikana siis saanut voivotella ladys roomissa. Mulla on terolut ensimmäistä kertaa tässä kierrossa mukana (kp15-25) ja nyt menossa kp22/30-32. Ovis taisi olla limoista ja oloista pääteltynä kp14-15 yöllä kun en tikkuun saanut plussaa napattua vaikka tikutin kaks kertaa päivässä. Välissä kerkis tummenemaan ja sitten jo vaaleni puhtaaksi negaksi niin lopetin tän kierron osalta. Kp15 alko hirveet kivut alavatsalla ennenkuin Terolutin kerkesin ottamaan. Ja tän kuluneen viikon aikana pahoinvointi, sellanen etova fiilis on vaan yltynyt nyt kakomispisteeseen, ja aina iltapäivään kohden, ei aamuisin. Oksua ei vielä onneks oo tullut! Yhdistän nää itse teroihin. Sitte nää tavanomaiset PMS, itkettää naurattaa ärsyttää samaan aikaan. Kaikki ihmiset ärsyttää tahallaan ja vain minua. Nälkä ja TURVOTTAA!! Järkyttävät määrät ilmaa ja sen mukaiset kivut. Nyt ei ole alavatsalla ollut kummosempia tuntemuksia, rintoja välillä nipistelee. En jaksa uskoo raskautumisee, luulen että teroluteista nämä mulla :sad001 tänään taas itkettää tämä vauvakaipuu:sorry:

Unicorn, siinähän on viiva!! En tiedä minne katosi toisissa kuvissa mutta en minäkään nyt niin väärin nää!! Vahvistumisia:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Hei tietääkö kukaan aiheuttaako Terolutit lämpöilyä? Mun normi on 35,2-35,5° ja nyt se on ollut 36-36,1°? Jyllääkö mulla nyt joku tulehdus vai hä?

Ja ette kyllä karkaa minnekään kuvinenne!! :p lupaan lopettaa valittamisen ja liiallisen oma napailun :rolleyes:

Unicorn en mä sillä tarkottanut :) oon muutenkin huono tulkitsemaan noita testejä :D mut ihanaa et toiset jaksaa tihrustaa viivalasit silmillä :wink

Eikä tää koskenu vaan näitä testejä vaan kaikkia mitä täällä välillä on :D tuli nyt vaan mieleen kun niitä pukkas niin ahkerasti :D

Takaisin