Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elisabet, niin just, teillä sitten riittää vipinää! Meillä kans ehkäisy jätetty pois heinäkuussa ja ei plussan plussaa vielä.
Minust tuntuu ettei riitä, ja siitä tää kuumeilu. Näiden kanssa on nykyään niin helppoa että tuli se vauvakuume sitten uudestaan vaikka hetken ajatteli ettei meille enempää..

Muoks. Niin ja en oo miäkään saanu yhtään plussaa. Tuola joskus syksyllä kerran veny kierto pitemmäks ja sit oli normaalia kipeemmät ja runsaammat menkat, että oisko silloin yrittän tapahtua jotain. En tiedä..

Muokattu viimeksi:
No ihan selkeä plussa!! Onnea ja tarrasukkia matkaan <3

Eikö kukaan tiiä johtuuko tää mun kipuilu teroista? Ei oo ennen ollu ihan näin kovia tuntemuksia etenkään oviksen jälkeen:sorry:

Itse käytän tällä hetkellä primolut nur lääkettä ja ainakin itsellä on jomotusta ja vihlontaa oviksen aikoihin.

Lisää kummallisuuksia listalle: ihan tajuton nälkä, koko ajan. Vaikka etoo niin pakko olis koko ajan jotain mussuttaa. Ja mielialan heittelyt, siis musta tuntuu että mä kärsin miestäki enemmän kun yhdessä hetkessä oon normaali ja toisessa ärsyttää niin että itkettää. Väsymys ihan mahdoton. Kiva homma että tästä lääkkeestä tulee taas teiniksi :hilarious:.. ja siis hertsileerum, aivan tajuttomat ilmavaivato_O ihan ongelmaksi käy istua työkavereitten kanssa palavereissa ku tuntuu että leijailen kohta ilmapallona katon rajaan

Onnea taiga ja vaapukka! Tarrasukkia pienille!

Unicorn, muistan vauva.fi -artikkeleissa olleen joskus yhteenveto foorumilaisten yrityskerroista, mutta en tainnut sitä lukea, näin vaan otsikon. Löytyisköhän vielä jostain..?

Cecilja, täällä piinaillaan myös. Sulla kuulostaa lupaavalta :)

Taigalle onnea ja vaapukalle varovaiset onnittelut :)

Taigalla selkeä plussa, onnittelut täältäkin! Ja Mimemalla ja Vaapukalla myös lupaavat haamulaiset, onnea ja vahvistumisia! <3 Ihanaa, kun nyt monella näyttää plussaa. :happy:

Itsellä dpo 6. Eilen tuntui pientä painetta alamahalla (kuten viimekin kierrossa..), nyt illalla kävi tuntumaan vihlontaa oikealla alavatsalla melkein nivusessa asti, helpotti, myöhemmin alkoi uudestaan enemmän vasemmalla puolen ja voimakkaampana. Ja keskellä alamahaa sellainen kiristävä tunne, joka myös herkistää pissahätää.. :P Muttei siis ole yhtään vti-mäiset oireet kuitenkaan. Näinköhän minä joka kierrolle keksin jonkun uuden ylikuunneltavan oireen kaikessa vauvakuumehöyryssäni, kun edellinen oire on todettu viattomaksi.. :smiley-angelic006 Tai siis vialliseksi, kun vika on siinä, ettei plussaa kuulu. o_O

Huomenta kaikille. Viideltä loppui uni, vissiin kun niin jännittää tuleeko täti kylään vai ei. Jos ymmärtää pysyy poissa, niin käyn päivällä ostamassa testin ja testailen huomen aamuna. Nyt ois kp 29/26

Iiiikkistä! En meinannu millään saada unta viime yönä. Alaselkää särki ja jolotti kun siivosin eilen koko päivän ja juoksin esikoisen perässä! :D aamulla piti sitten testata ja mä luulin nähneeni haamun! Mutta mies ei nää, joten näättekö te? :o :P voihan se olla että nää on taas niitä mun omia kummituksia x)

Unicorn kp23/28, dpo 7-8 ? Ei hajua

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1488342327.803033.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488342327.803033.jpg
    191 KB · Katsottu: 212
  • ImageUploadedByVau Foorumi1488342355.499457.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488342355.499457.jpg
    56.3 KB · Katsottu: 206
Mutta hassua kun one step 10mIU ei näytä mitään, puhdasta negaa. Samasta pissasta. Tää on mamin 25mIU. Onko muilla näyttänyt väärää plussaa tai sama homma, että nämä olis näyttänyt mutta 10mIU ei ? Vähän oon skeptinen nyt taas... hmm!

Tässä vielä yks :P

ImageUploadedByVau Foorumi1488343351.288156.jpg

Ooh! Unicorn mäkin näen sulla!' Mulla on ihan sama, että mamin näyttää haamua, mutta stepin herkällä ei samasta pissasta yhtään mitään.

Unicorn kyllä mäkin siinä haamulaisen nään!!! Onnea ja vahvistumisia!! <3
Ihanaa että näin moni plussalle!:happy::Heartred

Mä oon nyt viimeisenä 2-3 yönä herännyt kauheesee pissahätään, mut niin perso oon sängylle että väkisillä vaan simmut kiinni ja selitelly itselleni että kuitenki vaan vähän aikaa kun joutuu herätä, kyllä mä kestän :p

Aamun testi ihan puhdas nega. :'( tänään siis dpo10 kp26/30. Normi kierto mulla aina ollut 26-27, mut tässä kuussa ovulaatio tuli paria päivää myöhemmin. Toivoa vielä on, mut ihmettelen miten ilta testi anto selvän haamun ja aamulla puhdas nega.. tai sitten oli vain viivanpaikka.
Onko muille tullut apteekin ultra testeistä viivanpaikkaa??

Mimema koita tehdä samalla merkillä, sillä hän on isokin vaikutus tulokseen :)

JanieL: Oon tehnyt samalla merkillä kaikki.
Tässä vielä kuva iltasesta haamusta ja aamusesta negasta.

Liitteet

• IMG_20170301_080313.jpg
    IMG_20170301_080313.jpg
    607.1 KB · Katsottu: 205
  • IMG_20170301_080346.jpg
    IMG_20170301_080346.jpg
    676.1 KB · Katsottu: 197
Mimema, En tiedä miksi mulla oli niin että sain päiväpisusta tummemmat viivat kuin aamupisusta. Ehkä sinullakin näin?

Liityn tänne myös meillä on 6k esikoinen ja yritystä nyt takana 4kk.. kuukautiset palasi todella säännöllisiksi synnytyksen jälkeen ja nyt ovat 5päivää myöhässä. Menkkatuntemuksia on ollut jonkin verran ja valkovuoto todella runsasta. Raudan maku myös suussa aamuisin ja lämpöä ja heikkoa oloa.silti kaikissa testeissä selkee nega. En ymmärrä miksi oma koppa niin pettää eikä ala sitten ne kuukautiset jos en raskaana ole niin saisi alkaa yrittämään uudestaan. Maanantaina teen viimeisen testin ja sitten annan olla...

Takaisin