Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No ihan selkeä plussa!! Onnea ja tarrasukkia matkaan <3

Eikö kukaan tiiä johtuuko tää mun kipuilu teroista? Ei oo ennen ollu ihan näin kovia tuntemuksia etenkään oviksen jälkeen:sorry:

Kampela täällä hei, uudella nimimerkillä :greet025 Yritin tässä kahlata viestejä läpi ja paljon oli kaikkea tapahtunut! Onnea plussista kaikille sen saaneille, valitettavasti nimet ei jäänyt nyt mieleen, toivottavasti on tiukat jarrut sukissa! :binkybaby Tsemppiä myös muihin kierron vaiheisiin, alkuun, tärppeihin ja piinaa! Meillä tosiaan piti tjottailla mutta mutta.. Mies pisti siinä asiassa kapuloita rattaisiin ja tsemppas minut uuteen kiertoon tikkujen kanssa:angelic: Teki myös itse tässä kuussa siemennestetestit, siellä suunnalla kaikki sen mukaan ok! Tänään kp 22/28-33 ja ööm, dpo 10. Ovulaatio bongattu selvänä hymynaamana Clearbluella :)

Flunssa päällä, joten kotona möllötän eikä oo kovin hehkeä olo noin muutenkaan.. Ala mahassa paineen tunnetta, ei erityistä nippailua tai vihlontaa, vain painetta. Nännit ollu kipeät vajaan viikon, eilen myös rinnat tuli kipeäksi, ei tosin paljoa mutta vähän. Toki myös päätä särkee ja väsyttää mutta se nyt voi olla tätä flunssaa vaan. Ketäs muita on piinailemassa nyt? :)

Elisabet olen kaksi aiempaa raskautta testannut pregcheckilllä ja näyttänyt viivan jo dpo 9 ja 10. Ja näistä raskauksista kaksi lasta siis [emoji4] Luotan ainakin itse niihin!

No hormonit nousee eri ihmisillä eri tavalla [emoji4] Tarkotin siis vain,että testi on luotettava mun mielestä.Ihan hyvin voit vielä plussata [emoji106]

Cecilja, miä piinailen täälä edelleen. Kuten ehkä mun kirjotuksista huomaa Testit negaa, mutta niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy. Kaikennäkösiä oireita oli, mutta nyt jo kolmatta päivää tosi oireetonta. Kp 28/26 dpo ehkä 15, en tikuttanu vaan laskurin perusteella, tosin voi olla että ovis oli myöhemmin ja siks kierto nyt venyy.

No hormonit nousee eri ihmisillä eri tavalla [emoji4] Tarkotin siis vain,että testi on luotettava mun mielestä.Ihan hyvin voit vielä plussata [emoji106]
Niinhän se on. Mutta koitan olla ees vähän pessimisti, ettei pettyis niin kovasti.

Kovin aikaisessa testasin, eli kp24/28 ja dpo9, mutta hailakan haamulaisen saanut tänään niin aamupissasta kuin päiväpissasta mamin testeillä. Voihan se olla väärä hälytys, niinkuin viime kierrossa clearbluen plussatestillä, joten vielä ei riemusta hypitä. Tässä kuva päivän toisesta testistä mustavalkoisena, normiväreissä ei yhtä selkeästi saanut vangittua kuin miltä näyttää. Uusia testejä odotellessa! :)

Liitteet

• IMG_2801.JPG
    IMG_2801.JPG
    380.6 KB · Katsottu: 218
Paljon onnea plussanneille!! Toivottavasti täältä tullaan perässä! :) ja tsemppiä muillekin, viestit tulee aina luettua.

Oliko teillä Elisabet ensimmäisen lapsen yritys menossa vai oliko jo entuudestaan pieniä taloudessa? :) Itse tosiaan olen myös vm89 ja sitä esikoista tässä haaveillaan :)

Onnea Taiga:)

Ja Vaapukallakin siellä haamulainen! Jee :) vahvistumisia!

Voi kun itsekki pääsis jo plussailemaan! :P onkohan jotain tilastoa jossain, että mikä on keskiverto yk jolla ihmisillä tärpännyt? :P :D olis mielenkiintosta nähdä! :)

Vaapukka, Tuollaisen minäkin sain mamin testeillä tästä kakkosesta, joten varovaiset onnittelut! :wink

Oliko teillä Elisabet ensimmäisen lapsen yritys menossa vai oliko jo entuudestaan pieniä taloudessa? :) Itse tosiaan olen myös vm89 ja sitä esikoista tässä haaveillaan :)
Meillä on jo kaks ennestään, mutta nuo on pieniä koululaisia jo, niin kolmannesta haaveillaan. Minä enemmin ja mies on että tulee jos on tullakseen. Viime kesästä asti oltu ilman ehkäsyä. Ei vaan ole tärpänny.

Malttamattomana tein vielä yhden testin äsken! Viiva tuntuu vahvistuvan, vai mitä mieltä olette? Ja pissa ei ollut rakossa kun 1,5h. Aamulla taas uusi. Näinköhän esikoinen saa pikkusisaruksen! :)

Liitteet

• IMG_20170228_194857.jpg
    IMG_20170228_194857.jpg
    453.9 KB · Katsottu: 236
  • IMG_20170228_194933.jpg
    IMG_20170228_194933.jpg
    466.1 KB · Katsottu: 215
Elisabet, niin just, teillä sitten riittää vipinää! Meillä kans ehkäisy jätetty pois heinäkuussa ja ei plussan plussaa vielä.

Takaisin