Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka!
Mulla ovulaatio 19.2, eli tänään DPO 8. DPO 5 tunsin kovaa vihlontaa oikeella munasarja kohilla lähellä nivusta. Tänään pientä menkkajomoa, mut enemmänki semmosta nippailun tunnetta alamahalla ja pahoinvoitia, mahaki sekasin. :eek: Yk 3 alkoi tässä kuussa ja nyt en malta millään odotella tuleeko täti. Onko muilla ollut samoja oireita ja miten kävi?? Jotenki tosi vahva tunne raskautumisesta mut en uskalla toivoa liikoja:sad001

Kiitti kaikille! <3 Ja tsemppiä muillekin! <3 Liikaa en uskalla vielä innostua, kun mulla on aik ollut kaksi keskenmenoa, mutta myös onnistuneet raskaudet x2. :)

Mimema, mulla alkoi alavatsan nippailu, jomotus ja kuumotus dpo 8 ja edelleen on, nyt dpo 10. Sellaista mitä ei aik raskauksissakaan ollut, niin siitä olin varma et jotain tapahtuu. :) Lisäksi hengästyminen helposti ja oon kova liikkumaan, niin seki pisti miettimään.

Onnea Mamma-2!:happy:

JanieL, mä latasin jonkin aikaa sitten samantapaisen sovelluksen kuin tuo WomanLog. Sovelluksen Nimi on Flo. Nätin näköinen ja helppokäyttöinen, suomenkielisyys plussaa :) Itse en tuohon WomanLogion jostain syystä tykästynyt :rolleyes:

Mamma, onnea! :)

Jaffa, itseasiassa en ensin ees tarkoituksella puristanut :D ensin ihmettelin kun tuntuu herumista ja paitaan tuli nuppineulan pään kokoinen pieni maitopisara ja ihmettelin että mistä se tuli. Ja kun puristin nännin päätä niin siihen tuli helmiä myös. Imetyksen lopetin 6kk sitten. :)

Mamma, jep , laita tetistä kuvaaa!! :) päästään mekin ihastelemaan!

Emmielle, joskus tosiaan voi olla sekin, että alitajuntaisesti jännittää/ ressaa. Voi olla ihan hyvä ajatus välillä ottaa rennommin :) tsemppiä!

JanieLille tsemppiä piinailuun :)

Mimema, kuulostaa lupaavalta! Täällä kans menkkajomoa ja vihlontaa vasemmalla. Dpo 6-7 tjtsp. :) onko muita oireita? tsemppiä piinailuun! :) varmaan voisi sulla jo näkyä testissä herkällä. Meinaatko testata? :)

Unicorn17: tein illalla testin ja en ole varma kuinka kauan virtsa oli rakossa ollut, joko haaleenhaalee haamu tai viivan paikka.. aamulla teen uuden testin :nailbiting:
Muita oireita: DPO 5 lähtien olen herännyt 1-2x yössä pissalle ja tänään pientä päänsärkyä, lämmöt koholla 36,4-36,7 (norm 35,9). Mies osti kaupasta mun lemppari ruokaa ja ei maistunut :confused013 aamua odotellessa!

Unicorn17: tein illalla testin ja en ole varma kuinka kauan virtsa oli rakossa ollut, joko haaleenhaalee haamu tai viivan paikka.. aamulla teen uuden testin :nailbiting:
Muita oireita: DPO 5 lähtien olen herännyt 1-2x yössä pissalle ja tänään pientä päänsärkyä, lämmöt koholla 36,4-36,7 (norm 35,9). Mies osti kaupasta mun lemppari ruokaa ja ei maistunut :confused013 aamua odotellessa!

Kuulostaa kyllä lupaavalta! Laitas kuvaa testistä tänne sit niin tiiraillaan porukalla! Jännäää!! :)

En tiedä saako tosta oikein selvää. Koitan kohta ottaa paremman kuvan :)

Liitteet

• IMG_20170227_220007.jpg
    IMG_20170227_220007.jpg
    499.6 KB · Katsottu: 260
Siinä paremmat kuvat :) :o

Liitteet

• IMG_20170227_223152.jpg
    IMG_20170227_223152.jpg
    508.2 KB · Katsottu: 248
  • IMG_20170227_223141.jpg
    IMG_20170227_223141.jpg
    591.8 KB · Katsottu: 245
Jee mitä plussatuulia täällä nyt meneillään! Vahvistumista viivaan Mimemalle ja kaikille ovis- ja r-testiplussia mikäli niitä testailette!! :D

Mulla dpo 13 menossa, kp 32/28-32, eilen kunnon menkkajomotusta ja viiltelyä yöllä mut ei yhdenjaksoista kipua niin kuin yleensä mihin pitäis ottaa lääkettä ja paljon. Rinnat arat oviksesta lähtien enemmän tai vähemmän. Testaan torstaina jos ei oo menkat tullu sitä ennen... toivo heränny kunnolla, voi ku ei tulis tiputusta taas... dpo 9 testasin cb:n digillä negan.

Mimema, kyllä siellä jotain viivanpoikasta näkyy! Toivotaan että vahvistuu <3 onnea !

On: miten nää päivät vaan matelee.. Tänään vasta kp4 ja päivät vaan tuntuu junnaavan paikallaan vaikka on tuo esikoinenkin tossa riehumassa. Kamalaa miten tää vauva asia pyörii kokoajan päässä. Tuntuu ettei muuta päässä pyörikkään ja kokoajan käyn päivittelemässä tätä sivua. Jotenkin ahdistavaa :D :D Oottelen myös että ovistestit tippuis postiluukusta :p

Perjantaina viihteelle, toivottavasti viimeisen kerran :D jos hetkeks sais ajatukset pois vauva asioista :D

Takaisin