Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ImageUploadedByVau Foorumi1481524168.793693.jpg

Todella haalean haalea haamulainen sieltä tuli, ylihuomenna testailen uusiksi. Ei taida tossa kuvassa juurikaan näkyä :)

Mandah, Haamuhan siellä! Vahvistumisia ♡

Laitoin jo plussa vai ei -puolelle.
Meillä miehen kanssa isompi riita ollut, kuin tilauksesta ja ovistesti näyttää tuolta. :grin Luulen että näyttää plussaa jo illalla. Tässä mietin että oonko jo myöhässä vai riittääkö jos illalla heiluttelis peittoja.. Eilen oli alavatsa tuntemuksia.

Miitu tjot-kierto 1, kp 13

Liitteet

• 20161212_112100.jpg
    20161212_112100.jpg
    898.6 KB · Katsottu: 272
Miitu musta ne ei oo vielä ihan tasavahvoja joten eiköhän illalla vielä ehdi. :) Kyllähän se munasolu vuorokauden verran hengissä pysyy. Äkkiä vaan sopimaan se riita! :)

Täällä päästiin uuteen kiertoon. Jännä ajatella että tasan vuosi sitten alkoi yk 1 ja ei olis sillon uskonut että tässä ollaan, vaikka pelkäsin kyllä.

Voi tiiamariaa. :/ Mutta tsemppiä! Eiköhän myö tulevana vuonna plussata pysyvät plussat! :) Nyt kun ite aloin miettimään niin meillähän on yritystä jo noin 1,5 vuotta. Touko-kesäkuussa 2015 jätin ehkäsyn pois. onpa tää aika vierähtänyt tavallaan rajusti. Kyllä olis korkea aika saada jo eläväinen nyytti syliin.

Miitu, kyllä pitäis riittää jos nyt illasta peittoja heiluttelee.. eikös yleensä ovisplussan saatua noin seuraavana päivänä ovis tapahdu. :)

Mulla jotenkin on sellanen fiilis että mä en vaan voi saada "helpolla" vauvaa tai tulla raskaaksi. Vaikka toiveet aina korkeella onkin. Liian monta kertaa on nähny sen kun ne ketkä eniten sitä toivoo, joutuu todella odottamaan. Ja niinhän me täällä osittain valitettavasti sitä todistetaan :( mut nyt heti tammikuusta kaikille plussat <3

Mä varasin itselleni ajan gynelle tammikuun puoliväliin. Saa kattoa onko kohtu toipunut kaavinnasta. Toivon kuitenkin, että muuttuisikin alkuraskauden ultraksi. Laskin viikotkin että jos tästä kierrosta onnistaa niin tuolloin oisi 6-7 raskausviikkoa menossa [emoji16]. Arvatkaa vaan kun tämmöisiä toivoo niin ei muuten varmasti toteudu. Mä jo synkkinä aikoina mietin imetyksen lopettamistakin jos se sitten buustaisi hormonitoimintaa...mutta kun ei se vika välttämättä minussa ole. Voi se olla miehen siittiöissäkin. Varsinkin kun tyhmä vielä tupakoikin [emoji35].
Kirahvi tiedän niin ton tunteen. Mun lähipiirissä ne lapset saatu alkuun heti ongelmitta. Ja sit mietitty et pitäiskö tää raskaus kuitenkin keskeyttää. Kyllä on ottanu päähän. Iloinen tottakai toisten puolesta, ettei tarvii pitkää tietä käydä, mutta noi lausahdukset tekee kyllä pahaa.

tiiamariia ja Janniliini, Minäkin haluan uskoa että teille ne pysyvät plussat suodaan. ❤ Tuleva vuosi, uusi vuosi.

kirahvi, Niin... Itsekin olen seurannut sivusta useammankin ystävän/sukulaisen kohdalla kun ovat kärsineet lapsettomuudesta tai vaikeudesta raskautua. Mietin että, sitä täytyy ihan todella arvostaa aivan eri tavalla silloin! Enkä toivottavasti nyt kuulosta siltä etten olisi kiitollinen lapsestani, koska todellakin olen. Mutta me ei koskaan jouduttu yrittämään. Luulen että asioita arvostaa silloin aivan eri mittakaavassa ja eri tavalla.

Herttarouva, Olisipa ihanaa kun siellä sitten gyne sanoisikin, että kappas kuuleppas täällä onkin elämää! :) Se on totta että ei voi tietää vaikuttaako imetyksen lopetus kuitenkaan, niin jos ei muutoin olisi aikeissa lopettaa ei sitä varmastikkaan kannata. Toivottavasti on kohdussa kaikki kunnossa.

No me osataan kyllä sitä raskautta arvostaa aivan eri tavalla. Ja tosiaan en koskaan oo pitänyt sitä mitenkään itsestäänselvyytenä, lapsia nimenomaan saadaan, ei tehdä. Vaikka tekemiseltähän tämä välillä tuntuu :wink mut oikeestaan se mitä toivon, että ylipäätänsä voin tulla raskaaksi, keinolla millä hyvänsä. Meni siinä aikaa vaikka kuinka. Haluan niin kovin kokea raskauden ja synnytyksen ja kaiken siltä väliltä! :joyful:

Samaa mieltä myös! Vaikkei meillä olekaan takana kuin muutaman kuukauden yritys. Olihan se tietenkin alun alkaenkin jo tiedossa ettei lapsen saaminen mitenkään sormia napsauttamalla tapahdu.

Vaikea olla nyt ajattelematta tätä asiaa, siis mahdollista raskautta/vauvakuumetta/vauvaa. Oviksesta nyt viikko, ja siitä asti ollut tissit kipeänä, ihan kuin viime kierrossakin kun se tärppäsi hetkeksi.

Täällä yksi kuumeilija ilmottautuis joukkoon. Esikoinen kohta 8 kuukautta ja nyt on jo hetken vauvakuume oireillut :happy: Imetys vielä meneillään, joten varovaisen toiveikkaana. Tarvis vaan ensin tädin tulla kylään et vois ovista ruveta kyttäilee:oops:

Possumunkki, Lupaavalta kuulostaa! Milloin aiot testailla? :)

Isintyttö tervetuloa! Toivotaan että täti päättäisi pian tulla kylään ja varsinainen yritys voisi alkaa. :wink Itselläni ensimmäinen kierto synnytyksen jälkeen meneillään ja kotona 1v1kk poika. Tätiä odotin piiitkään ja hartaasti. :joyful:

Meinasin että vasta jouluaaton aattona jos ei menkat siihen mennessä niin ehtii sitten käsitellä hyviä tai huonoja tuloksia ennenkuin lähtee joulun viettoon. Liian aikasin en halua herätellä innostusta haamuviivoilla :(

Takaisin