Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
YRITTÄJÄT:

Herttarouva, tuulimuna 10/16, yk3, toinen toiveissa
Janniliini, kohtukuolema 1/16, kkm 12/16
Elma Auroora, yritys alkaa 2/17, esikoinen toiveissa
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
Possumunkki, yritystä 09/16, esikoinen toiveissa
Lumikello, tjottailua 10/2016, yritys alkaa 1/2017, toinen toiveissa
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
Dossier, yritys alkanut 7/16, esikoinen toiveissa
Miitu, tjottailua 12/2016. yritys alkuvuodesta 2017, toinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Naffa, yritystä 4/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Salo84, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Mandah, hetki tjottailua, nelosta kuumeillen
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Ameliah yritystä 11/2016, kolmas toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88 yritystä 9/16, ensimmäinen
Isintyttö yritystä, 12/16, toinen toiveissa
Toiveissa<3, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, toinen haaveissa

Toiveilija lisätty! Haluatko että myös yk:t näkyy?

Isintyttö, Jopas onpa sulla ollut tarkka kierto! :) Ovistikuttelu on kyllä hauskaa puuhaa :p Ja tosiaan jos tuo yrittäminen toisi sitten vähän enempi vipinää lakanoidenkin väliin. :wink Meillä ainenkin huomaa että ihan eri tavalla ollaan innostuttu. Ja kun talletukset on tehtävä niin täytyy myös olla todella luova, esimerkiksi eilen meidän täytyi olla todella pikaisia juurikin esikoisen takia ja sehän teki hommasta vielä hauskempaa.

ImageUploadedByVau Foorumi1481723123.501026.jpg

Kait se pitää alkaa uskoa et plussa se on. Tossa siis 1,5h pidätyksellä nyt äsken tehty. Ja vielä verrattuna ma ja ti testit. :D <3

Oon taustalla lueskellut ja seurannut vaikka en olekaan itse nyt ehtinyt kirjoittamaan. :)Ollut ylitöitä ja lukemista ja ties mitä..

ILONAlle ja Mandahille onnea plussista! :Heartred

Miitulla tallettelujen ajankohdan puolesta ihan mahikset kyllä. :)
Samoin Toiveilija90:llä!

Possumunkin oireet kuulostaa lupaavalta! Ollaan samoihin aikoihin testaamassa jos sinne asti pääsen ilman tätiä. :woot:

Janniliini ja tiiamaria, 2017 saisi kyllä viimein olla teidän ja meidän kaikkien vuosi. :Heartred

Heidukka ja kirahvi onko näkynyt tätiä vieläkään.?

Puuh itsellä Dpo9. Toiveet korkealla mutta usko vähissä. :sorry: ei mitään ihmeempiä oireita paitsi hitolliset alavatsakivut välillä, tuntuu molemmilla puolilla vähän väliä (vaikka oviksen aikaan vain oikealla). Samoin myös häpyluun (??) alue kuin tulessa välillä. Iskias tyyppinen kipu alkoi eilen, säteilee pakaraan ja pohkeeseen/nilkkaan asti.. Ihanaa hermosärkyä.. Terolutit aloitin jahkailun jälkeen kuitenkin, meni syteen tai saveen. Jospa kroppa ensi kierrossa muistaisi kehittää keltarauhasen.. Ei mitään vuotoa tai mitään, tuntuu siltä että ei tuolla ole ketään. Oviksen jälkeen oli semmonen olo että mitä jos.. Mutta tänään vaan masentunut. :sad001 kohta tulee 9kk ja oon varma että keväällä ihmetellään tutkimuksissa. Ihanan positiivinen olo. :banghead: vika terolutit lauantaina ja vanhan kaavan mukaan täti tulisi sitten maanantaina. En halua testata ja pettyä.. Jos joku ihme olisi ja keskiviikkona ei vielä tätiä niin sitten testi. Aamulla lämpöä mittasin ja oli vaan 36,09 joten se siitä varmaan. En kyllä oo varma mikä se oli ennen ovista ja mittaanko oikein mut kuvittelisin sen nyt enemmän olevan jos olisi tärpännyt. :mad:

Naffa, Ehkäpä se juuri silloin tapahtuu kun vähiten sitä odottaa. Tai on juuri asennoitunut että ei nyt sitten kummiskaan. Minulla iskias tyyppinen kipu oli merkki tärpistä! :) Pidän peukkuja. <3

On tää niin kummaa.. mulla siis eka kierto,jossa mukana nyt greippimehu ja gelee royalet.. kamalan kovaa valkovuotoa jo,vaikka kp 11 menossa.. alko jo kp 7. Normisti lähempänä kp 15 alkanu valkkari lisääntyy ja sit oviksen jälkeen menkkoihin asti koko ajan limaa :-D mulla ollu ovis vasta varmaan kp 19.. et ainaki nuo limamerkit aikaistunu :-D

Onnea Mandah! <3

Listaan voi muuttaa mun kohdalle, että esikoinen toiveissa :happy: Ja saa laittaa ne yk:t kin, eli yk2 :) Kiitos

Onko jollain muulla kamalaa taistelua ittensä kanssa, ettei osta tai hanki vauvanvaatteita tai tavaroita vielä kun ei ole raskaanakaan vielä? Mää haluisin hankkii jo nyt kaikki! Ja ei mitään hajua kauan tän ekan vauvan saaminen edes kestää. Onneks mies on järkevä ja jarrutteleva :wacky::wtf:

Naffa kiva kun tulit taas kirjottelemaan, toivotaan että olis sulla tärpännyt! :) täällä ei tätiä näy vieläkään, kp 51 menossa jo :woot: negat testattu tosiaan kp 42 ja 48!!

Takaisin