Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kirjoitin tänne äsken viestin, mutta nyt se sitten on kadonnut. Täällä sataa räntää. Masentava ilma. Olen vapaapäivällä enkä saa mitään aikaan. Paitsi jäätelön syöntiä.
Mun lämmöt nousi eilen vähän ja tänään sitten ihan kunnolla. Eli tuo lauantain lämpödippi olikin ovulaation oire. Lueskelin jälleen aiheesta lisää, mutta en saa selville, että missä kohtaa se munasolu on siellä jo valmiina asemissa. Sen lämpödipin aikaan vai sitä ennen? Ja onko siis niin, että kun lämmöt nousevat niin the egg is gone ja mahikset siltä kuulta siinä.
Siksihän minä tätä mietin taas, kun arkemme viimeisin seksikohtaus oli perjantaina. Ja sitten ne lämmöt dippasi lauantaina. Ja nousivat vähän sunnuntaina ja aivan selkeästi nousu tapahtui tänään maanantaina. Että olikohan sitä tsäänssiä nyt vai ei. Ja eilen oli muuten hirveää repivää kipua hetken aikaa jossain tuolla syvyyksissä.
Nyt viimein osaan muuten yhdistää tämän älyttömän horkkakylmyyden ovulaation jälkeiseen aikaan. Lähes joka kierrossa jossain vaiheessa mulla on ihan jäätävän kylmä koko ajan. Illalla monta peittoa ja villasukat ja silti palelee.
Meillä ivf-lääkäri soittikin jo tänään! 20.5. on se suunnittelukäynti ja silloin katsotaan aikataulu lukkoon, mutta me saadaan nyt yksi ivf pitkällä kaavalla ennen kesäsulkua! Kun syön e-pillereitä niin kuulemma on helppo käsitellä mun kiertoa silloin. APUA! Nyt jännittää!!
Soitin myös osastolle vielä pissasta ja laittoivat soittopyynnön huomiselle leikanneelle lääkärille tai osastonlääkärille. Pelottaa, jos olisikin jotain isompaa remontin tarvetta vielä rakossa. Ei meinaa pää kestää tätä, että keho ei osaa ikinä toimia niinkuin pitää ja aina on jotain sairautta tai kipua. Haavat on parantunut onneksi tosi hyvin, muuten olisinkin jo ihan kunnossa, mutta tämä pissaongelma ahdistaa.