Raskaaksi 2016

7f508573ee7e9a329f8fcc56990453f5

Tässä vielä mun kummallinen lämmönnousu. Mitäs mieltä ootte? Ihan kuin joku muu nyt osaisi mulle vastauksen antaa [emoji3]

Kipsuli6, Voi olla! Näin oli eräällä ystävälläni ja toinen taisi plussata vasta joskus toisella kuulla. Toivoa tosiaan on niin kauan kun täti ei tule. :)

Herttarouva, Noista lämmöistä en tiedä mitään, joku viisaampi osaa ehkä ottaa kantaa? :) Mutta täällä vähän sama juttu.. Olen nyt kaksi kertaa kierrossa saanut miltei ovisplussan ja vain toisella kerralla oli tuntemuksiakin, mutta toinen kerta sopisi kiertooni paremmin. Eli nyt sitten en edes tiedä lopulta onko ovulaatiota ollut vai ei ja jos niin koska ja että miten pitäisi laskea. :grin Ei ole onneksi kovin vahva usko raskautumiseen niin ehkä pettymyskään ei ole niin paha. :cool:

Miitu kp 23/?

Ertza, vielä kuitenkin viisi päivää menkkoihin eli hyvin saattaa plussaksi muuttua.

Herttarouva, vähän outoa että FF on merkinny ovispäiväksi päivän jona lämpö on alhainen ? Mutta en siis tosiaankaan ole mikään expertti :D

Lämmöt nousee vasta ovulaation jälkeen joten sen takia mä luulen että FF nimenomaan ehdottaa tota päivää. Mutta ei auta kun odotella kuin kävi tässä kierrossa [emoji4]

Niin joo totta, sullahan nousi lämpö alhaisen lämmön jälkeen heti ylös. Mulla tuli pudotus ennen ovista mutta sitähän ei kaikilla vissiin tapahdu... Mutta eihän toi FF mikään idioottivarma ole, voihan olla että ovis oli vähän myöhemmin :) Eihän hedelmöitykseen tarvita kuin yksi tallettelu, jospa saisitte parhaan vuosipäivälahjan! <3

Pikainen omanapa päivitys, pahoittelut etten jaksa nyt vastailla teille kaikille tämän enempää. Täällä kp 20/27 ja dpo 7, ja tulin ylläri kipeäksi. Meidän työpaikalla on ollut paljon sairauksia liikenteessä, mutta en voi olla miettimättä, johtuisko jostain muusta.. Työpäivän jälkeen siis iski älytön väsymys, vilutus ja joka paikkaa särkee, lämpöä vanhanajan mittarin mukaan 37,4. Koko päivän ollut muutenkin huonoa oloa, ja nyt illasta ajattelin jo että nytkö täytyy lähteä yrjölle :wtf: Mutta tosiaan sekä vatsatautia että kuumetautia (ja influenssaa) on liikenteessä joten kaipa se on vain sitten jotain semmoista, tuskin nyt näin aikaisin pahoinvointi raskaudesta johtuen alkais :shifty:

Jaahas, täällä kai täti kurvas paikalle. Puuhailtiin ja sen jälkeen mentiin suihkuun tosin mä kävin laittaa punajuuret ja perunaa kiehumaan ja sit valahti, punertavaa oli joukossa ja osa tietysti siemennestettä. Valui nilkkoihin asti ja kun pyyhin niin oli vaaleanpunaista, tästä on nyt semmosen puolisen tuntia ja tulee edelleen vaaleanpunaista. Eli mulla oli tää kierto vaan 24pv.

Äijä ei halua enää yrittää jos täti kurvaa paikalle. eli ny ku veikkaan etten oo paksunan ni taitaa meidä vauvan yrittämiset jäädä

Alinah, onko vuoto lisääntyny? Ei välttämättä tuommonen pieni punerrus tädistä kerro :) kauan sulla on oviksesta, saitko ikinä tikuilla kiinni?

Ertza, jopas sait uutisia mieheltäsi! :o toivottavasti kuitenkin tulisi plussa tai muuttuisi miehen mieli, alkoi todella harmittaa puolestasi :( ei oo reilua.

Violina, ei oo lisääntynyt. Loppu siihen kertaan, en saanu ikinä ovista tikutettua kiinni. :o

Villisilmä, toivottavasti kyse raskaudesta eikä taudista. Alinah, aika jännä ettei täti muuten ole ilmoittanut itsestään. Toivottavasti ois vaikka jotain muuta ku itse täti.
Ertza, mä tiedän miten raskasta on kun toinen pistää yhtäkkiä liinat kiinni. Mä pelkään tota joka ikinen kuukausi. Mies haluaisi lapsille enemmän ikäeroa. Meillä siis edellinen tuulimuna oli yllätysraskaus ja mä olen sen jälkeen asennoitunut että nyt se on saatava se toinen. Joka kuukausi keskustellaan ja aina se on myöntynyt tähän mennessä. Ihanaa olisi jos toinen ois yhtälailla mukana. Tavallaan on ja tavallaan ei. Toivotaan että miehesi heltyy yrittämään uudestaan.

Taiga, meillä yksityisellä alustavat tulokset sienennesteestä sai samana päivänä, mut tarkempiin meni reilu viikko. Tänään tuli lopulliset tulokset: simpoilla surkea liikkuvuus, syy siis raskautumattomuuteen selvisi, inseminaatio ens kuussa meillä!

Dpo 11, alavatsalla hieman painetta, muuten olo normaali. Ton simppavastauksen perusteella ei oo toiveet kovin korkealla, joten täti tulossa viimeistään maanantaina..

Apua, en kyllä viitsi herätellä mitään toiveita itelle.. ;)

Joo mä mietin tota myös, mutta joskus kesällä tuli myös pyyhittäessä paperiin vaaleanpunaista mutta en tiiä mistä johtu. Oliko sitten kiinnittymisyritys tai joku muu juttu.

Pieni verinen vuoto voi olla myös ihan vain yhdynnästä johtuvaa, jos on kuivat limakalvot tai muuten vain verestävät, jolloin vuotavat herkästi. :)

mul o bpo 10 ny ni voiks muuttuu viel plussaks vai onks tää yritys ny täsä? joo totta herttarouva, se on aika raskasta mut toivotaan

Ertza, harvalla edes näkyy plussa vielä tuossa vaiheessa! Kaikilla ole vielä välttämättä alkio edes kiinnittynyt tuossa vaiheessa. :) Raskaus pitäisi näkyä viimeistään 22 päivää hedelmöityksestä, mutta yleensä testit näyttävät positiivista, kun kuukautisten pitäisi alkaa eli laskennallisesti dpo14. Osalla ei näy vielä tuolloin.. :)

heräsin ja ala vatsa törkeän kipeä. Mut ei verta. 4pv kk joten saas nähä enteileekö ihan sitä :(

Takaisin