Raskaaksi 2016

Niin mä kans luulin tietäväni että ovulaation jälkeen lämmöt nousee ja hämmästyin kun tossa artikelissa (ainakin mun ymmärryksen mukaan) väitetään että piikki on nimenomaan ovulaation aikaan :s mutta kiitos taas viisaammat, asia onkin juuri niinkuin alunperin tiesin :D

Ertza, toivotaan että näkyis jo plussa!
Mulla on nyt alavatsa tuntunu oudolta, enempi ja vähempi "polttelua" melkein koko ajan. Mutta oli viime kierrossakin tuntemuksia eli enpä jaksa innostua :p

Violina toi lause mitä lainasit jätti aika epäselväksi sen milloin se lämpöpiikki tapahtuu. Mutta juu, ihan oikein olit itse alunperin ajatellut. :)

Onks teil kellään ollu raskaudessa oireita lämmön nousu? mietin vaa ku väsymystä huonoa oloa. pissa hätä 2h välein, mahakipuja ja tänää ol lämpöä hiuka normaalia enemmän. ni oonko tulos kipeeks vai en

Raskaus nostaa lämpöä. Mun mielestä se lämpö ei kuitenkaan tunnu siltä kun ois kipeä. Noi sun oireet kuulostaa lupaavilta Ertza [emoji5]

toivotaan herttarouva että ois sitä. tosi tukala olo vaan jote sais nopeesti selville että onks kipee vai ei

Mullakin lämmöt koholla, normi 36.3-36.5 nyt ollu pidemmän aikaa 36.7. äsken 36.8
Kauheet menkka jomot monta päivää, koko ajan tunne että nyt alko. kaks viimestä yötä heränny tarkastaa alkoiko.
Testit negaa, viimeisin nega tältä aamulta. Silti ihme olo. :bored:Torstaina pitäis alkaa.

Kerron nyt esikoisesta, mutta oon tännekin huudellut aiemmin että dpo 9 sain ensimmäisen haamun herkkään testiin. Kunnes tajusin että oon laskenut silloin nuo dpot väärin ja oikeasti se on ollut dpo 8. (Varmistui ultrassa)

Dpo9 on mulla näkynyt. Tosi haaleasti kylläkin, mutta ihan erotettava [emoji4]. Seuraavana päivänä jo selkeämpi viiva [emoji4].

Tänään dpo6 ja aamulämpö tipahti. Tietysti ekana mielessä kiinnittyminen :p

Ertza, mulla ainakin on usein väsymystä ja huonoa oloa ennen vuotoakin :( toivotaan että sulla enteilee jotakin muuta ;)
Esikoisesta tein CB:n digin neljä päivää ennen menkkoja (dpo10?) ja sain plussan.
Myös kuopuksesta tein digin ja silloin taisin jaksaa odottaa jopa siihen asti että menkkojen piti alkaa! En siis haamuista tiedä mitään :D nyt ekaa kertaa on kaapissa liuskatestejä.

Tänään kp 28/28-31. Dpo 11 ja nega testattu aamupissasta. Masisfiilis. Eiköhän menkat pian tuu, eilen teki mieli herkkuja niinku aina ennen niitä. No, saapa syödä jouluna mätiä ja graavilohta... Soitin aamusta paikkaan jossa voi testata siemennestettä, ystävällistä palvelua! Toivottavasti mies hakee kipon nopsaa ja saadaan näytteet tutkittavaks.

Taiga, Pahoittelut negasta. :sad001 Mietin juuri tänään että tämä kierto olisi hyvä kierto olla plussaamatta, jos haluaa positiivisesti ajatella niin saisi juurikin herkutella hyvällä omallatunnolla joulupöydässä, että nauttia lasin viiniäkin. Ja vielä vaikka poksauttaa uudenvuoden kunniaksi lasilliset kuohuvaa! :wink Toivottavasti pian saisitte näytteet tutkittavaksi. Kauankohan tuollaisissa tuloksissa yleensä menee?

Pahoittelut Taigalle negasta. Mites Ertzan olot? Raskaus voi saada myös mahan sekaisin, kokemusta on [emoji4].
Täällä on kans ihan ankea olo. Ovisplussa tuli, mutta lämmöt on taas niin ja näin. Eka nousu puoli astetta, tänään tippui jo alaspäin. Saa nähdä onko huomenna mitä. Jotenkin tuntuu ettei tästä tuu taas mitään. Imetyksen lopetus käy taas mielessä. Mitä jos se ovulaatio jää vain yritykseksi? Onneksi pääsen gynelle ensi kuussa. Imetyskin tuntuu jo vähän turhalta. Maitoa heruu pieni hetki. Muuten neiti vaan tykkää hengailla tissillä [emoji3]. Onhan se mukavaa. Ikää jo vähän yli vuosi. Tavallista maitoa menee, joten vois kai sitä koittaa vierottaa. En toki haluaisi sitä tän raskautumisen yrityksen ehdoilla tehdä. Kerran kuitenkin jo onnistunut raskautua imetyksen aikana.

Taiga :( itse olen ajatellut ainakin yrittää olla testaamatta liian aikaisin, negat on niin hanurista enkä haluaisi kemiallisista tietääkään. Tsemppiä! Ja mistä sitä tietää vaikka plussaksi muuttuisi <3

Herttarouva, jospa saisit gyneltä vastauksia :)

Täällä dpo7 ja kovasti yritän olla miettimättä mitään mahdolliseen raskauteen liittyvää (ja silti roikun täällä :D ) Oireita en ole kyttäillyt, saavutus sekin! Lämmöt oli tänään taas korkeammat mutta luotto nuihin lämpöihin ei kyllä ole korkealla. Yritän pysyä maan pinnalla ja olla toiveilematta liikoja :)

Takaisin