Raskaaksi 2016

Täällä kp 22/?, dpo 8 ehkäpä... Viisaudenhammas oireilee. Esikoisesta kun plussasin niin viisuri tulehtui. Olipa kiva kun ei voinut buranaakaan ottaa. Päivystyksessä jonotettiin ja muistan kuinka anopille laitettiin kuvaviestiä sieltä, siinä näkyi vuoronumero ja se esitietokaavake jossa luki että "Oletteko raskaana - KYLLÄ". Oli rohkeaa ilmoittaa kun muutama päivä vasta plussasta. Anoppi oli tulossa kylään ja kysyi että onko meillä mitään, niin täytyihän se laittaa että voi nyt kestää useampi tunti. Nyt toiveet tietysti elää villeinä.. :grin

Miitu, onpa lupaavaa! En nyt tosissaan toivo sulle mitään tulehdusta mutta jospa tämä oliskin kaiku menneestä ;)

Melko aikaista testaillakin Ertza, muutaman päivän päästä saattaa jo plussa näkyä! :)

tollane tul :/ toi o vissi viivanpaikka? vai onks se joku haamujen esiäiti

Liitteet

• 1482334382921.jpg
    1482334382921.jpg
    10.5 KB · Katsottu: 247
Kyl mä siinä viivan nään [emoji4]. Ei kai viivanpaikka noin selkeästi voi näkyä. Mikä testi tää on?

Mun mielestä voi ihan hyvin olla plussa kun noin pitkästi vielä on kk alkuun :O
Joillakin saattaa näkyä eka haamu vasta kun on menkat viikon myöhässä....

Joo jos kuusi päivää menkkoihin niin hyvältä näyttää [emoji7]. Toivotaan vahvistumista ja kuuluisia tarrasukkia [emoji173]

Kiitokset naiset tuesta!! <3 En tajunnut yhtään kysyä et kauanko spermatutkimuksessa kestää et saa tulokset. Sovittiin et ootetaan nyt et tän kierron täti tulee ja sit mies käy hakee purkin.

Miten ihana tarina Miitu, toivottavasti nyt olis sama juttu!

Ertzalla vaikuttaa kyllä tosi lupaavalta! Pidän peukkuja :) Onko miehellä jo parempi fiilis jos vauva tulis?

Onko tosiaan niin että testit voi näyttää plussaa vasta kun menkat viikonki myöhässä?? Toisaalta niin kauan on toivoa kun täti kurvaa kylään:shifty:
Tänään pitäisi alkaa, ainakaan vielä ei oo hanat auennu..onhan tässä päivää jäljellä. Testi näytti mu mielestä negaa että eiköhän kohta ala.:banghead:

Kipsuli kp 30/30

Kipsuli, kyllä, kiinnyttyminen jos on tapahtunut esim tosi myöhässä ja hormonien eritys alkaa hitaasti. Itse kuulun tähän ryhmään siis, mulle on kahden aiemman kohdalla käynyt näin.

Ei oo paremp fiilis miehel. tänää aamul tein sellasen one step liuskahalpis testin ja puhdas nega. 5pv menkkoihi :/

Voi Ertza [emoji22]. Pahoittelut. Oisko ollut joku kiinnittymisyritys? Mulla oli heti keskenmenon jälkeisessä kierrossa kans pari päivää haamua ja sit hävisi.

Täällä eletään sekavissa fiiliksissä. Mä en ole enää yhtään varma mikä päivä se ovulaatio mahdollisesti oli. Ovistesti plussaa kp 14 ja 15. 16 en enää testannut. Kivut 14,15,16 kaikki tuntui niin omituisilta etten osaa sanoa. Kp 16 vähän niinkui menkkakivut ja sattui jopa peräsuoleen asti [emoji3]. Ovislimaa eniten kp 14. Kp 15 myös ja kp 16 ehkä vähän aamulla, iltapäivällä jo sticky. FF väittää että nyt dpo3, mutta itse mietin jos olisikin vasta dpo1. Joko seksi osui ovispäivälle tai sitten kaksi päivää ennen. Ei vissiin kannata hirveesti odottaa sitä plussaa tästäkään kierrosta. Silti ajattelin mieleni pahoittaa ja testata uutena vuonna kun on 14-vuotis päivä miehen kanssa [emoji3].

Takaisin