Raskaaksi 2016

Minä sanoisin, että väriä on jäänyt vain jotenkin oudosti tuohon viivan paikalle ja tämän vuoksi tulkinta on epäselvä. Tee uusi testi aamulla? :)

Ertza, mä saan aina clearbluen testit pilalle, ehkä uitan liian kauan tai jtn mut ne värjäytyy oudosti tai sit siihen ei tuu kun se tarkistusviiva . Et mä kans suosittelisin tekee uuden :)

ImageUploadedByVau Foorumi1482088626.318588.jpg

Ihan huvin vuoksi tein tossa pari tuntia sitten ovistestin taas. Kp20

Mulla piinapäiviä nyt. Ovis tais olla perjantaina, sillä lauantaina ja eilen oli lämmöt tapissa. 37.9 ilman, että tunnen yhtään olevan kipee. Nyt valkkari vähentyny ja himotki niiltä osin. Mies kotona ja makkarissa onneks to- su iltoina ;-) jospa sintit osais uida ja löytäis periltä sen tärkeimmän ja pieni osais vielä tarttua niin lujaa, et 9 kk päässä meidän maailmassa olisi lisää jotain maailman kauneinta! <3 nyt jotenki toiveet korkealla,mutta realistiset, jos uuteen kiertoon mennäänki, nii tää on ainaki 10 pv lyhyempi ku edellinen megapitkä kierto ja oon niin onnellinen! :-) plussaa kohti kuitenkin mennään, eiks joo? ;-)

Tän hetken kuopus sylkyssä ja aaaai:ta ja pusuja jakelee! <3 tunnen jo nyt olevani maailman onnellisin, mulla on maailman kauneinen tyttö ja komein pikkujässikkä! <3 syliin mahtuis vielä monen monta pientä,mutta me annetaan kaiken mennä omalla ajallaan ja painollaan! Täyttymistä odotellen! <3

Muoks. Kylläpä tää mamma on nyt nii herkissä tunnelmissa, sunnuntaina itkin hiljaa ku kuuntelin adventtikirkosta laulua, nyt sytytämme kynttilän :-D

Herttarouva, Onnittelut hymynaamasta ja tsempit talletteluihin! :)

Mammanhaave, Kyllä vain plussaa kohti, ihana asenne sinulla! Mullakin on ollut oviksen jälkeen melkoista itkuherkkyyttä. Mietin että voisikohan tuo viitata johonkin, kun on niin herkillä. :wink

Itkuherkkyyttä ollut havaittavissa täälläkin :D ja muutenkin tunteet heilahtelee laidasta laitaan, nyt siis FF:n mukaan dpo5. Ite en usko plussaan tässä kierrossa enkä jaksa sen kummemmin piinaillakaan, uuteen kiertoon vaan!
Plussaonnea muille! :)

Kääk! Täällä alkoi oviskivut ja mies ei ole kotona! Viimeksi toissa iltana tehty talletus. Jostain luin, että paras mahdollisuus on juuri ennen munasolun irtoamista että simpat jo valmiina odottelemassa. Voi olla ettei ehditä ennen iltaa kun on toi 1-vuotias. Voihan hittolainen kun ärsyttää!

Violina, Minulla olisi nyt oletettu dpo 6. Mitäs jos tuo itku herkkyys olisikin oire? :wink

Herttarouva, No voihan hitsi! :sad001 Ymmärrän fiilikset, meilläkin meni tallettelut tässä kuussa vähän pieleen ja myös tuo 1v häsläämässä. Mutta toivoa on silti ja jospa kuitenkin kerkiäisittekin. :)

Miitu, plussa olis ainakin todellinen yllätys jos semmonen tästä kierrosta tulisi. Tosiaan tallettelut osui dpo-3 ja dpo1 kun luulin oviksen jo menneen aiemmin. En jaksa pitää turhaa toivoa yllä. Mutta jospa itkuherkkyys olisikin sulla oire raskaudesta ;) mä nyt muutenkin oon välillä varsinainen itkupilli :D

Herttarouva, saattaahan toissapäiväinen puuhastelukin riittää ja yrittäkää vielä illalla pistää uimarit matkaan. En usko että on silloinkaan myöhäistä :)

Onko muuten paha jos ovis on jo kp 12? Ku mulla lyhentyny tässä kierrossa 10 päivällä ovulaatio, jos vaan nyt mun kroppa ei vaan temppuile mulle..vai onko tuo ihan normaali? Mulla nyt suis eka kierto ku käytässä ne gelee royalet ja greippimehu...

Ja mua eilisestä asti närästäny! :-\ järkyttävää polttoa mahassa!! :O

d65b637edceaab1306800309b178908d

Vielä olisi kuitenkin kysymys lämmöistä :D kuten huomaatte, mun lämpökäyrä heittelee vähän miten sattuu mutta on tuossa selkeä lämpöpiikki kuitenkin kp16. Luinkin että lämpöpiikki tulisi ovulaation aikana ja mietin miksi FF on kuitenkin sitä mieltä että ovis oli jo kp14? :s Voisko olla että mulla onkin vasta dpo3 tänään? Tää mittailu pistää mun pään ihan pyörälle :D
(”Lämpöpiikki” merkitsee ovulaatiota, ja se johtuu siitä, että irronnut munasolu stimuloi keltarauhashormonin tuottoa, mikä nostaa kehon lämpötilaa. -terve.fi)

Violina, kyllä tuo FF mun mielestä ihan oikein laskee. Mulla tulee ainakin lähes joka kierrossa tuo estrogeeni droppi siinä noin dpo 5 paikkeilla, joten ihan oikealta näyttää. Estrogeeni dropin jälkeen lämmöt pitäis lähtee vielä entistä suurempaan nousuun, että kannattaa siis vielä pari päivää seurailla, että mihin kehittyy :) Ei noita lämpöjä kannata myöskään liikaa stressailla, koska niihin voi vaikuttaa niin moni asia (uni, ruokailu, alkoholi, yms.).

Violina lämmönnousu tapahtuu ovulaation jälkeen, ei sen aikana. Yleensä seuraavana aamuna ovulaation jälkeen. Nousu voi olla iso kertarykäys tai se voi tapahtua pikkuhiljaa asteittain.

Sulla on kp15 jo nousu tuossa joka on ylemmällä tasolla kuin aiemmat lämmöt. FF ei kuitenkaan ole aivan varma ovulaatiopäivästä, siksi crosshairissa katkoviivat.

Noiden lämpöjen perusteella minäkin olettaisin ovulaation olleen kp14. Sit jos on seurattu myös limoja ja/tai tehty ovistestiä niin nekin toki auttaa paljon tulkinnassa.

FFhän merkkaa ovulaation kun lämpö on ollut 3 päivää aiempaa ylemmällä tasolla.

Esimerkkinä vielä oma charttini jossa O kp15. Nousu kp16 ja siitä jatkuu aiempaa tasoa korkeammat lämmöt. Joka tärkeämpää kuin isompi erillinen nousu kp18.

5bb858b63d1663b1708a3cbfd82ac398

Herttarouvalle onnea o-plussasta! Minä taisin lukea jostain, että paras mahdollisuus olisi juuri seksistä kaksi päivää ennen ovulaatiota, eli eihän tuo ole huono ollenkaan :wink

Nuihin BBT-kaavioihin en kyllä osaa kommentoida mitään :grin

Onpas mulla hassu kierto menossa. Silloin joskus kp 8 tuli päivän "välivuoto" vaikka menkat oli loppuneet jo useampi päivä sitten. Ja nyt sitten tänään kp 17/27, dpo 4, tullut rusehtavaa valkovuotoa (kun sitä vessapaperia pitää niin hemmetin tarkkaan tiirailla :grin). Tottakai kävi mielessä että voisko tämä olla sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa, mutta aika aikaiseen ois kyllä :grin Tuskin oikeasti tarkoittaa yhtään mitään, mutta huvittavaa seurata tämän kropan omituisuuksia :shy:

mulla on huonoa, väsymystä ja 2h välein ainakin vessaan. Mut siltikään ei uskalla toivoa. jos testailis uusiks ylihuome

Takaisin