Raskaaksi 2016

Mä kans 24. pv testiä! [emoji3][emoji108] Loppuun saakka täällä kunnes ensi vuoden palstalle!

Mä olen myös paikalla vuoden loppuun. Mulla ovulaatio tulossa varmaan muutaman päivän sisällä. Ensimmäinen limapäivä edessä. Mä ajattelin testata uuden vuoden aattona jos ovis vaan kohta tulee [emoji4].

Mulla tainnu ovis olla eilen, sillä nyt lämpö mitattaessa 37.9 eikä tunnu olo kuumeiselta. Posket punoittaa ja vihlaisuja ollu tässä tän viikon loppua kohden. Eka kierto nyt, et greippimehu& kapselit mukana. Kp 13 nyt ja viime kierrossa ovis varmaan kp 27 jos ollenkaan... saa nyt nähä oliko ovis nyt vai oonko sittenki tulossa sairaaksi. Lämmöt oli kyllä nousussa jo alkuviikosta, jota mulla aina ennen ovista onki. Makuuhuoneessa on tapahtunut torstaina ja eilen, tänäänki taidan ukkosen houkutella läheisyyteen! <3 nyt en oo muuten itteäni tarkkailu, ihan tarkotuksella ettei tää ala mennä liian totiseksi tää homma :-) tissit ollu heti menkkojen jälkeen hellemmät, liekkö vaikutusta niillä kapseleilla. Taidanki hakea niitä lisää jos ja kun seuraavaan kiertoon mennään. Mutta toivoa toki on tässäki kierrossa ;-)

Herttarouva, tikutatko ovista?

Höh, kyllä huomaa että kierto on mennyt luteaalivaiheeseen kun tänään dpo 2 jo väsytti ihan armottomasti huolimatta kahdeksan tunnin yöunista. Muutama tunti siis nukuttu päikkäreitä ja nyt tuntuu että pitää taas laittaa nukkumaan. Voi toki olla silläkin osuutta että ruoka on ollut aamupalan jälkeen lähinnä sipsiä ja suklaata.. :grin

saas nähä miten käy. äijä alkaa vaan jänistämään niin en tiedä mitä tehdä. Mitäs sitten jos tulee plussa ja jänistämään :S

Villisilmä, tikutan ovista ja tarkkailen limoja ja lämpöjä. Mulla tosiaan irtoaa se limaklöntti ja siitä alkaa mun hedelmälliset päivät [emoji3]. Edellisessä kierrossa ovulaatio tais olla neljäntenä päivänä klöntin jälkeen. Toivon mukaan siis ovisplussa tulee tänään tai huomenna [emoji3].
Mammanhaavex3, mäkin olen ihmetellyt miten mun nännit on olleet kipeät kierron alusta lähtien! Ei ole tämmöistä ennen ollut. Tää kierto vaikuttaa muutenkin paremmalta kuin edellinen, koska mun lämmöt on olleet tasaisemmat alkukierrostakin. Oon huomannut itelläni, että jos ne sahaa paljon alkukierrosta, niin oviksen kanssa ongelmaa tai loppukierrossa häikkää. Viime kierrossa mulla ei lämmöt nousseet kun muutamaksi päiväksi ovulaation jälkeen. Kaikki toiveet siis tähän kiertoon [emoji4].

Mä täällä myös loppuun asti. Näin unta viime yönä että plussasin:oops: tää homma tulee jo uniin..:banghead:
Nyt en uskalla testata ja menettää tätä tunnetta you know.sekä pettyä siihen negaan.

Kipsuli kp 26/30

itte kans viimise viiko nähny unia jossa olisin raskaana ja sit tajusin viimeisenä pv että ovuloin. Mut haaveeksi varmaa jää vauva

tänää ollu huonoa oloa närästystä ja väsymystä. saas nähä että onko vaan flunssa (aamulla oli ääni lähtenyt) vai tuleeko plussa. jotenki sellane outo olo ala vatsassa, niinku ois ilmapallo siellä ja levoton olo.

Täällä meni tää kierto ihan perseelleen. En jaksanu enää kp 16 tai kp 17 jälkeen tikuttaa, vv limat oli runsaammat mutta en tiiä sitten oliko sitä hiton ovista. Eikä sit tullu touhuttuakaan kun oli kaiken näköistä. Ärsyttää ja vituttaa ihan suoraa sanottuna, täytyy hakee sitä gelee royalia ja kaikki kikat käyttöön.

Nyt on kp20.

Kipsuli, Testailit ilmeisemmin suht ajoissa? Vielä on toivoa että unet olisivatkin olleet enneunia ja nega muuttuisi plussaksi! :)

Ertzalla lupaavan kuuloisia oireita!

Alinah, Pahoittelut tästä kierrosta. :sad001 Samoissa merkeissä meni meilläkin. Sillä erotuksella että olen jatkanut oviksen tikuttamista ja tänään tummui uudestaan.. Täytyisi siirtyä digiin. En jaksa arvioida noita viivojen vahvistumisia.

Miitu kp 19/?

Miitu, mä mietin kans sitä clearbluen hymynaama tikkuja mut ovat vissiin aika kalliita.

alinah, Onhan ne juu.. Mullakin niin laaja skaala kun välillä pitkiäkin kiertoja niin menis omaisuus niillä testaamiseen jos ei tiedä tarkkaa ajan kohtaa. Mutta olivatkohan raskauskeijulla nyt jossain alessa? Pitääkin kurkata!

Mulla kävi tosiaan niin että punainen täti kävi viimeksi joskus lokakuun alussa ja laskin että testailen sitten että josko ois tärpännyt joskus marraskuun puolessa välissä (mullakin normikierto 33päivää on heinäkuusta alkaen venyny johonkin 45 päivään)
Noh sitten tuli marraskuun puoliväli vähän yli kun tunsin kummaa nippailua ja testasin ja negahan sieltä silloin tuli ja olin aivan raivona että mitä täää taaaaas on >:(
Kellistin sitten miehen ja sanoin vielä että "ei oo tärpänny että kohta täti tulee varmaan runsaampana ku koskaa joten käytetään nää päivät nyt hyödyksi" :'D

Kuinkas ollakaan tätiä ei näkynyt ja parin viikon päästä joulukuun alussa tein plussan, tajusin silloin että ilmeisesti ovuloin tuolloin ja ihan hyvä kun siinä raivossa sitten miehen kellistin pariin otteeseen hehhehee

Joten ilmeisesti mulla vaan jäi jotenkin yksi ovuloimaton kierto välistä eikä tullut vuotoo ja siihen perään sitten ovuloin ja nyt testien mukaan raskaana ollaan :) Eli niin kauan ku tätiä ei näy ja testit näyttää negaa niin ne nippailut ja nappailut saattaa olla jotain ovisjuttuikin!

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille <3

testasin ihan huviks. tais mennä toi Sofi herkkä puikko testi pieleen. Onks muilla käyny näi että punainen kokonaa toiselta puoleelta

Liitteet

• 1482082514208.jpg
    1482082514208.jpg
    41.7 KB · Katsottu: 230
Takaisin