Raskaaksi 2016

Herttarouva, Minulla tuota tuhrua tulee aina loput päivistä! Tässäkin kierrossa ajattelin menkkojen jo loppuneen kuin seinään, kun sitten vielä tuhruttikin muutaman päivän. Voisiko ollakin että ehkä kuukautisesi ovatkin vain muuttuneet?

RouvaKettunen, Toivotaan että olisivat sellaiset tulokset kuin toivoisitte! :) Ja tsempit tulevaan!

Mä laitan vielä keskenmenon piikkiin nää tuhrut. Voihan se olla että ovatkin muuttuneet. Huojentavaa kuulla, että raskaaksi voi tulla tuhruttelusta huolimatta. Mulla oli pillereitten lopettamisen jälkeen tuhrua useita päiviä ennen kuukautisia, mutta ei niiden jälkeen. Nyt mä oikein odotan sitä vuotoa loppukierrosta koska mulla on kiinnittymisestä tullut joka kerta vuotoa.

Herttarouva, eipä oikeestaan. Otin rennolla fiiliksellä kierron ja aattelin etten muutenkaan liikaa kyttää oireita.. aiemmissa on ollu selvät nippailut kyllä mutta nyt ei niitäkään. Limojakaan en sen kummemmin tullut ajatelleeksi, talleteltiin joka toinen päivä. Himot oli kyllä oletettuihin aikoihin..

Kp 35-42 oli muutamana päivänä rusehtavaa vuotoa, lähinnä pyyhkiessä. Mitähän se ois ollu :o

Toivottavasti kiinnittymisestä johtuvaa [emoji4]. Teepä vielä uusi testi parin päivän päästä jos menkat ei ala [emoji5].

Hmm voisko olla :o pitänee tehä! Mut tänäänkä ei ollu ees hailuraa eikä haamua ni vaikee uskoa :/

Mulla oli viimeksi niin, että kun kiinnittymisvuotoa alkoi dpo8, testi oli ihan nega. Seuraavana päivänä roskishaamu ja dpo10 haamu. Pidän kirahvi sulle peukkuja kovasti, että plussa tulisi [emoji5]

ImageUploadedByVau Foorumi1481565239.258337.jpg

Ehkä kokeilen seuraavaksi clearblue o-testejä..

Herttarouva kiitti :) jotenkin vaan sitä ei uskalla toivoa että tuo plussaks muuttuisi kun noin paljon on venähtänyt. Epäilen ennemmin itse ovuloimatonta kiertoa. Enkä tiedä riittikö tallettelut sinne asti :o

Alinah mä tykkään käyttää clearbluen ovistestejä vaikka kalliita ovatkin. Ne ei näytä mun käsittääkseni plussaa niin helpolla. Mutta hymynaama kun tulee niin peitto heilumaan ja pian [emoji4]. Sulla on vielä ovulaatio tuloillaan. Esikoista yrittäessä luulin että ovuloin silloin kp14 kun 28:n päivän kierto. Testien perusteella ovulaatio tapahtuikin vasta 16-18 päivinä ja nyt kun mulla lämpöjen seurailu ja limat niin mä tosiaan ovuloin vasta 16-19 tavallisesti. Ei ihme ettei tärpänny heti esikoista yrittäessä. Nyt kun tietää milloin niin ei tosin tärppää edelleenkään tosta vaan [emoji23]. Ei se auta kun odottaa ja olla rauhallisin mielin. Mitä nyt tippua korkealta ja kovaa joka kerta ku täti tulee moikkaamaan. Esikoisesta ei ollut minkäänlaista vauvakuumetta. Oli tietoinen päätös alkaa yrittämään kun ikää alkoi olla. Nyt kun tietää mitä se kaikki on, raskaus, synnytys, vauva ja kaikki se ihana, on vauvakuume aivan valtava. Vielä kerran mä haluan kokea sen uudelleen. Todennäköisesti jäisi viimeiseksi kerraksi. Mies kun olisi tyytyväinen yhteenkin [emoji35].

NAISET HOI!! voiko ovis aiheuttaa:
rintojen kipeyttä
huonoa oloa
itkusuutta ilman syytä
päänsärkyä
vai mitä tää oikein on ?

Ertza päänsärky ja pahoinvointi hyvin yleistä. Hormonitasot nousee nopeasti korkealle. Voi muistuttaa raskauspahoinvointiakin [emoji4]. Jopa migreeni mulla kerran tullut.

Mulla taas ollu oireita ja nyt tässä kierrossa ei mitään, että eipä sitä voi koskaan tietää.. :)

Minulla ovis aiheuttaa nykyään noita kaikkia edellämainittuja oireita. Ennen synnytystä ei ollut mitään..

Kyllä on jokainen noista oireista täälläkin tuttuja aina kun on ovis.

Mulla ei ole mitään oireita oviksen suuntaankaan, paitsi yhtenä iltana hieman juili alavatsaa... Ennen synnytystä olin tuntevinani oviksen aina ja myös limoista saattoi jotain päätellä.

Kyl mä jotenkin veikkaan että se ovis oli eilen. vähän sellanen fiilis vaan. saas nähä joko tärppäis vai ei :/

Takaisin