Voi mitä kaikkea täällä onkaan tapahtunut lyhyen taukoilun aikana.
Janniliinille kovasti voimia

, kuin myös
Mintukalle, onneksi teillä asiat kuitenkin kääntyi parhain päin! Pienelle taistelijalle kovasti voimia ja tsemppiä kasvaa siellä erilaisissa olosuhteissa!
Onnittelut plussista ja pahoittelut menkoista asianosaisille!
alinah, eiköhän se tuosta vielä lähde vahvistumaan!
Minä oon menkkani lusinut, tänään yk 10 kp 8/27. Ihmeellistä kyllä, tänään on tullut pyyhkiessä hieman veristä vuotoa, vaikka menkat loppuneet jo useampi päivä sitten. Tuskin oviskaan kolkuttelee näin aikaisin, ihmeellinen välivuoto

Maanantaina alkaa taas oviksen tikuttelut ja huolelliset talletukset

Miehen oon patistanut syömään sinkkiä, ja syö myös mun kans macaa, koska niiden pitäis ilmeisesti parantaa siittiöiden laatua
Joku kysyi macasta, oliko
Miitu? Mulla alkaa nyt kolmas täysi kierto maca-jauheen käyttöä. Kun aloitin sen käytön niin taisi alussa lyhentää kiertoa päivällä tai parilla, nyt edellinen kierto oli taas 27 päivää. Ovisoireet olleet vahvemmat, viime kierrossa ekaa kertaa oli kunnon oviskipuilua. Myös luteaalivaiheeseen tuonut enemmän oireita, uusimpana noin viikon ennen menkkoja kestävä rintojen arkuus, jota mulla ei koskaan ennen ole ollut. Muuten mieliala tuntuu olevan tasaisempi ja energiaa enemmän. Ennen menkkoja tiputtelee yhtenä tai kahtena päivänä, mutta itse vuoto loppuu nopeammin eikä tiputtele lopussa. Tiedä sitten onko nämä kaikki tuon macan vai minkä aiheuttamia, mutta mulla on semmonen tunne että se parantaa mun hormonitoimintaa ja aion kyllä jatkaa sen käyttöä