Raskaaksi 2016

mul ei oo mitää tietoa misä mun ovis menee. kaikkien naiskalenterien mukaa se ois huome. mua on kuitenkin ny si pari pv turvottanu ja sillee nii saas nähä oisko aikasemmi. mies sanoi vaa että jos ei täsä kuus tärppää nii hän ei jaks enää yrittää :(

Okei, kun ohjeessa oli mikä mukana tuli että 10-20 välilä niin ajattelin että helppo tehdä se aina herätessä mut ehkä sit täytyy siirtää päivään.. ja vähentää vedenjuontia päivällä niin ehkä sitten on luotettavampi.

Ja tiedän, että noi on negatiivisia. :)

Mulla oli paras testausajankohta 13-15 välillä, kun oli todella nopea LH-huippu ja illal saattoi näyttää jo negaa. Mutta mulla tuli tollasta hailuraa kun sulla tuolla ylemmässä kuvassa on, läpi kierron.
Ekat 3kiertoa testasin 2-3krt päivässä oviksen ajan, jotta opin sen parhaan ajankohdan testailla. Tsemppiä oviksen metsästykseen! :)

Testaan kaks kertaa päivässä juuri syystä ettei huippu mene ohi. Testaan n klo 10-11 ja illalla 18-19. Yleensä illalla olen ovisplussan saanut! :) Oon myös miettinyt että jos olisin vaan kerran päivässä testaillut, olisiko mennyt ohitse.. Noi raskauskeijun ovistestit tosiaan eivät tummu pikku hiljaa vaan voivat näyttää mitä vaan ja sitten BANG, plussa! :p

Mä oon aina saanu ovisplussan kiinni iltapäivällä tai alkuillasta. Saman päivän aamuna ja illalla voikin olla taas ihan haalea.

Oon miettinyt just et jos kokeilis ovista tikuttaa, mut ajankohta nimenomaan mietityttää.. meen 8.45-9.30 välillä vaihtelevasti töihin ja oon viimeistään 18 asti. Mikä siis olis paras ajankohta? Ja mulla nää kierrot tuppaa venymään ihan hulluna ni johan sitä saa kauan tikuttaa varmaan :D

Voihan turhautus, menkkoja ei näy eikä kuulu. Perjantaina testasin negan. Josko huomenna taas testailisin jos ei vieläkään tätiä näy...

Yk 1, kp 31/??

Eilis illasta asti nipistelly mahaa, onkohan joku pissatulehdus... täytyy seurata ja mennä lääkäriin jos ei helpota.

Täällä kp6 ja toista päivää ruskeaa vuotoa menkkojen jälkeen [emoji35]. Ei taida olla vieläkään kierto kohdillaan. Jo ennen ovulaatiota toivoton olo [emoji22]. Kuinka monella tuhruttaa menkkojen jälkeen? Mistä tää johtuu? Tää ei ole mulle luontaista [emoji35].
Mulla muuten myös paras testausaika ovikselle iltapäivästä/illalla.

En osaa vastata yhteenkään kysymykseesi Herttarouva, mutta minä raskauduin nimenomaan kierrosta, jossa tuhrutteli täysin vastoin minun normaalia kiertoa viikon verran menkkojen jälkeen, en saanut tikutettua ovista ja seksiä oli tasan kaksi kertaa. Tuloksena oli kaksoset. :D Oli epätoivoinen olo koko kierron ja vaikka ei ollut mitään oireita, oli pakko testata, kun menkat eivät vain tulleet enää.. :rolleyes:

Mulla on aika epätoivoinen olo nyt oviksen kanssa. Ainoat merkit oli himot ja vatsakivut (ja napukan ihmeellinen katoaminen), limat oli ihan surkeat greippimehusta huolimatta :( Tosiaan eiliselle FF ennusti oviksen eli eihän sekään mitään varmaa tietoa ole että on ollut silloin mutta kuitenkin, vähän lannistunut olo noiden limojen kanssa kun ei greippimehukaan auttanut. Onkohan uimareilla oikein mahdollisuutta päästä perille asti ilman kunnon liukua :D

Onnea Mintukka pienestä ihmeestä <3 muutama kyynel täälläkin tirautettu.
Todellinen ihmevauva teillä siellä! Nyt vaan toivotaan pienelle taistelijalle paljon voimia!

Violina mulla oli esikoista tehdessä limat kadoksissa. Vain "kaivelemalla" [emoji3] kerran löysin ja siitä kierrosta onnistui [emoji4]. Synnytyksen jälkeen limat on olleet mulla paljon näkyvämmät, mutta nekin vaihtelee kierroittain. Sitten on sitä preseed liukastetta mikä on siittiöystävällistä. Itsellä ei ole sitä ollut käytössä.

Kirahvi, Jopas ne menkat nyt viivyttelevät :eek: Onko sulla aiemmin ollut millaisia kiertoja?

elaffy, Olen kuullut myös että raskautunut kierrosta jossa ollut ihmeellistä tuhruttelua yms.! Voi että, vielä kaksoset :dummy1::dummy:

Herttarouva, Siis onko sulla menkat ehtineet jo loppua ja sitten alkanut tuhru vai miten, vuodon päätteeksikö? Luin tässä aamuhöperöksissäni enkä oikein ymmärtänyt, pahoittelut. :grin

kirahvi, Voi hitsi... Mullakin välillä on ollut aivan mahdottomia! Ja normaalistikin ollut keskimäärin 35 mikä on minusta pitkä. Sitten kun sitä toivoisi että ne edes alkaisi jos ei sitä plussaakaan tuu. :sad001

Joo sepä se! Turhauttaa tää niin kovin :/ kuis pitkään tässä nyt oottelen vai mitä teen?

Miitu mulla menkat tavallaan niukkenee tuhruksi. Nyt jo kolmatta päivää [emoji35]. Ei mulla tämmöistä oo ollut kun nyt viimeiset kaksi kiertoa. Ilmeisesti joku hormonihäiriö [emoji35].
Kirahvin kierto on kyllä tosi pitkittynyt. Onko mitään ovulaatioon viittaavaa ollut missään vaiheessa?

Voi miten tylsä pitkä kierto kirahvilla!

Mä tikutin aina iltapäivällä ovista ja silloin sain sen aina kiinni!

Spermanäyte viety tänään ja tulokset tulee reilussa viikossa. Alustavasti suunnitelmissa inseminaatio alkuvuodesta!

Takaisin