Raskaaksi 2016

ImageUploadedByVau Foorumi1481360567.490438.jpg

Tosi outoa, nyt taas tänään paljon vaaleampi viiva mutta tuntuu että vv vuoto lisääntynyt eilisestä..

Voi mitä kaikkea täällä onkaan tapahtunut lyhyen taukoilun aikana. Janniliinille kovasti voimia :Heartred, kuin myös Mintukalle, onneksi teillä asiat kuitenkin kääntyi parhain päin! Pienelle taistelijalle kovasti voimia ja tsemppiä kasvaa siellä erilaisissa olosuhteissa! :Heartred

Onnittelut plussista ja pahoittelut menkoista asianosaisille!

alinah, eiköhän se tuosta vielä lähde vahvistumaan!

Minä oon menkkani lusinut, tänään yk 10 kp 8/27. Ihmeellistä kyllä, tänään on tullut pyyhkiessä hieman veristä vuotoa, vaikka menkat loppuneet jo useampi päivä sitten. Tuskin oviskaan kolkuttelee näin aikaisin, ihmeellinen välivuoto :shifty: Maanantaina alkaa taas oviksen tikuttelut ja huolelliset talletukset :grin :sex Miehen oon patistanut syömään sinkkiä, ja syö myös mun kans macaa, koska niiden pitäis ilmeisesti parantaa siittiöiden laatua :rolleyes:

Joku kysyi macasta, oliko Miitu? Mulla alkaa nyt kolmas täysi kierto maca-jauheen käyttöä. Kun aloitin sen käytön niin taisi alussa lyhentää kiertoa päivällä tai parilla, nyt edellinen kierto oli taas 27 päivää. Ovisoireet olleet vahvemmat, viime kierrossa ekaa kertaa oli kunnon oviskipuilua. Myös luteaalivaiheeseen tuonut enemmän oireita, uusimpana noin viikon ennen menkkoja kestävä rintojen arkuus, jota mulla ei koskaan ennen ole ollut. Muuten mieliala tuntuu olevan tasaisempi ja energiaa enemmän. Ennen menkkoja tiputtelee yhtenä tai kahtena päivänä, mutta itse vuoto loppuu nopeammin eikä tiputtele lopussa. Tiedä sitten onko nämä kaikki tuon macan vai minkä aiheuttamia, mutta mulla on semmonen tunne että se parantaa mun hormonitoimintaa ja aion kyllä jatkaa sen käyttöä :shy:

Wau mitä uutisia Mintukka!! Onnea ja tsemppiä!!

Kenellä testipäivä lähestyy?! Ovistelijoita taitaa olla liikkeellä enemmänkin, talletusonnea ja plussia tikkuihin!

Ovis täälläkin ihan ovella, toivottavasti jo tänään, koska talletukset jää eilisen varaan, maanantaina siis miehen siemenneste tutkitaan eikä kohtaamista rouvan kanssa saa olla pariin päivään ennen sitä! Kp 12 ja vähän on jomottelua ollut pitkin päivää!

Villisilmä, Kyllä, minä kyselin tuosta maca-jauheesta! Kuulostaisi siltä että ainenkin sinun kohdallasi tuo toimii. :) Tuo oli uutta tietoa että myös miehellä parantaisi siittiöiden laatua. Tsempit uuteen kiertoon!

RouvaKettunen, Toivottavasti ovis on nyt ovella ja tallettelut menneet oikeaan osoitteeseen oikeaan aikaan. :wink

Toivotaan Rouvakettunen että tallettelut riitti ja ovulaatio saapuu tuotapikaa [emoji4].
Mä en ole tuota Macaa vielä kokeillutkaan. Mulla on jotenkin kierto sekaisin tuon keskenmenon jäljiltä. Kahdet menkat on ollut, mutta ne on ollut erilaiset ja plussaa ei tosiaan raskaustestiin ole tullut. Lady comp antoi viime kierrosta palautetta, että ois jotain ongelmaa keltarauhasen kanssa. Lämmöt nousi tosi myöhään. Liekö sen siitä päätellyt. Luteaalivaihe oli kuitenkin 11 päivää mikä on mulle hyvä [emoji4]. Alinah jatka vaan tikuttelua ja tallettelua [emoji4].

Meilläkin mies söi jossain vaiheessa macaa miun kanssa. tänään mies kysyi että voisiko hän aloittaa jälleen jotain luontaisjuttuja. vissii hän tosiaan haluaa jatkaa yrittämistä vielä. :)

Rouvakettunen, toivotaan että tallettelut riitti! :)

Alinah, jatka vaan testailua. miula ainakin ovistestit saatto heitellä miten sattuu ja yhtä äkkiä olikin sit ihan tumma viiva. eli miul ei ainakaan tasaisesti tummentunut päiväpäivältä

Tässä illan mittaan ihme nippailua alamahassa ollut.

Hei teille jotka tuota macan kokeilua mietitte niin pari juttua. Ekaksi, luin useammastakin lähteestä että kannattaa ostaa joko esipilkottua tai paahdettua macaa, koska "raaka" maca tekee helposti vatsavaivoja. Tokaksi, ainakin mun mielestä sopii tosi hyvin kaakaon sekaan tai myös joihinkin smoothiehin, myös kaurapuurossa hyvää! Ilmeisesti Perussa sitä on tapana käyttääkkin lähinnä lämpimissä juomissa/ruoissa :dance018

Mulla esim on tätä http://www.puhdistamo.fi/tuotteet/premium-maca.html . Luontaistuotekaupoista saa ja netistä. Annostus noin 1 tl- 3 rkl päivässä oman tuntemuksen mukaan, tietty kannattaa aloittaa ensin pienestä, vaikka puolta teelusikallista kerrallaan :) Ite oon käyttäny teelusikallisen päivässä, ja nyt ajattelin nostaa vielä annostusta. Ja tuon käytössähän suositellaan myös taukoja, ettei keho totu siihen vaikutukseen, yleisin ohje on varmaan että kuukaudesta kolme viikkoa käyttöä ja yks viikko taukoa. Tuossa puhdistamon sivuilla on kerrottukki vaikutuksista ja annostuksesta :)

Mulla on cocovin maca-jauhetta. Seuraavaks vois kokeilla tota puhdistamon. Oon tunkenu puuroon, smoothieen, rahkaan sekoittanut ja syöny mustikoiden ja banaanin kanssa.
ImageUploadedByVau Foorumi1481403774.196634.jpg

Ja vinkkinä myös jos se jauhe maistuu todella pahalle, niin ku meillä jäi syömättä. Niin macaa saa myös pillereinä jotka uppos paremmin niin minulle kuin miehelle.
Jauheen meinaan oksensin pihalle ja pelkkä haju sen jälkeen kuvottaa jo.

Muurahainen ja pikkuinen 13+0

murkku, mun kokemus on että siihen hajuun tottuu, kumma kyllä :grin Mutta se jauheen maku on kyllä ärtsy. Kaakaosta ei tosiaan maistu hirveesti läpi.

Siis mitä ihmettä oikeesti. Menkat loppuneet muistaakseni kp 5. Eilen kp 8 alkoi aamulla verinen tiputtelu aina pyyhkiessä. Alkoi kun aivastin kolme kertaa peräkkäin mutta ei kai sillä varmaan ole vaikutusta o_O Tiputtelu jatkui koko päivän ja yöksi laitoin kuukupin, johon oli tullut yön aikana reilu sentti pohjalle kuukautisvuodon oloista vuotoa! Siis mitä tämä mun kroppa oikein yrittää nyt viestittää! :eek: Koskaan ei tässä vaiheessa kiertoa oo ollut ylimääräisiä vuotoja :sorry:

muoks. lisään vielä että mitään kipuja ei liity tähän vuotoon, paitsi eilen vähän jomotteli oikealta alavatsalta. Joku kysta puhjennut? En ymmärrä. Raskaustesti nega, senkin hätäpäissäni tein :grin

Onkohan mulla sit muka ollu ovis tossa kp 10- kun sillon oli valkovuoto runsaampaa. Nyt ei mitään v vuotoa näy, en vaan usko kun menkat kesti kp7. Ei voi olla mahdollista. :o
On tääki yks työmaa tehdä näitä ovistestejä.
Nää kaikki tehty herätessä klo 10 jälkeen.

ImageUploadedByVau Foorumi1481445148.920244.jpg

Muokattu viimeksi:
Alinah, ootko testannut aina samaan kellonaikaan ja antanut virtsan olla tarpeeksi kauan rakossa? voihan olla, että hormonihuippu on ollut lyhytkestoinen ja sattunut sun tikuttelujen väliin. toinen vaihtoehto on että ovis on vasta tulossa :)
Nuo kaikki kuvan testit on kummiski negatiivisia :/
Mulla on noita samoja testejä ja jotai 5vrk näytti just noita hailuroita ja yhtenä päivänä iha vaa yhtä viivaa. sitte siitä seuraavana päivänä pätkähti tummat viivat! aina ne ei siis vahvistu pikkuhiljaa... itellä oon huomannu et nega on nega eikä mun kannata seurata niistä viivan tummuutta :)
Tsemppiä tikutteluun <3 plussa voi pärähtää ohan puskista!

Ai sori tossa olikin et klo 10 jälkeen :) aamupissa ei oo noile testeille paras vaihtoehto. kokeile tehä päiväpisusta ;)

Okei, kun ohjeessa oli mikä mukana tuli että 10-20 välilä niin ajattelin että helppo tehdä se aina herätessä mut ehkä sit täytyy siirtää päivään.. ja vähentää vedenjuontia päivällä niin ehkä sitten on luotettavampi.

Ja tiedän, että noi on negatiivisia. :)

Takaisin