Raskaaksi 2016

Tuulia mä laitoin sulle viestiä takaisin [emoji4]

Voi Mintukka miten hieno käänne!! Mä ajattelen sun pientä ja lähetän hänelle voimia [emoji173]

Niin ihanaa Mintukka <3 Nyt vaan paljon voimia pienelle että jaksaa kasvaa ja kehittyä <3 Paljonko pikkuisella oli painoa?

Paljon voimia myös äidille ja koko teidän perheelle! Keskoskaapista elämään lähtö on yleensä raskaampaa ja pitkä tie on vielä edessä. Se vaatii koko perheeltä paljon!

Painoa oli 1097g. Ja joo esikoinen on kans saanut elämänsä ensimmäiset kuukaudet lähtönsä teholta. Tuttua siis tämä jo on vaikka heillä eri "vaivat".

Voi ihana kuulla Mintukka :Heartpink Kyyneleet ihan nous silmäkulmiin, kun luin viestisi. Nyt paljon onnen enkeleitä teille matkaan :smiley-angelic001:angel10
Voimia koko perheelle!

Voi Mintukka kuinka uskomatonta, teidän pieni ihme! Kyyneleet nousivat silmiini ja täytyi tässä muutama onnenkyynel tirauttaa puolestasi. ❤ Onnea pienestä pojasta ja paljon paljon voimia pienelle jotta hän jaksaa vielä kasvaa ja voimistua!

Voi kuinka huikeaa Mintukka!!! <3 Voimia teidän perheelle ja hyvää vointia pikkuiselle :)))) Miten pitkään olet sairaalassa?

Täällä kp 16/28-32 yk3, oon unohtanu tehä ovistestit melkein kokonaan muuttohässäkän vuoksi joka muuton jälkeenkin tuntuu jatkuvan viikkotolkulla :D Eilen sattui menkkakivunomaisesti masuun, ehkä ovis oli sit eilen kun tänäaamulla testi oli nega. Tallettelut ke ja toivon mukaan tänään... toivottavasti ei menis pahasti ohi talletuspäivät :S

Tulin taas tänne kurkistelemaan, oon kirjoitellut tuolla toinen haaveissa-ketjussa. Tänne en oo kirjoitellut, kun en jaksa uskoa, että vielä tälle vuodelle ehtisi tärpätä, vaikka eihän sitä koskaan tiedä.:)
Mutta pakko kommentoida Mintukan tilannetta, kun joskus aikoinaan kirjoittelit 2015 elokuisissa ja muistan sut sieltä.
Ensin sattui silmiin viestit jossa olit saanut tiedon kohtukuolemasta, mutta surulliset uutiset muuttuivatkin iloisiksi!<3 Kyllä silmät kostu, kun teidän tilanteeseen tuli näin onnellinen käänne. Onnea pienokaisesta ja kovasti voimia teidän koko perheelle ja varsinkin pienelle pojalle, että jaksaa nyt kasvaa ja voimistua!<3

Oi ihanaa Mintukka, että pienen sydän sittenkin sykki! :Heartred Paljon paljon voimia ja tsemppiä vanhemmille, mutta erityisesti pikkuiselle.:Heartred

Miten ihana ihme Mintukka :love7 nyt voimia paljon Pikku tyypille sinne keskolaan!!! Tulehan kertomaan kuulumisia :)

Mintukka voi miten mahtavaa!! Tuli niin hyvä mieli teidän puolesta :) Paljon voimia sekä teille että pienelle ihmeelle <3

Tietääkö joku FF:stä enemmän ja erityisesti kohdunnapukasta? Mulla oli eilen aamulla napukka niin ylhäällä etten yltäny siihen ollenkaan ja päivällä taas keskivaiheilla ja löysin sen ihan helposti. FF tietysti sekosi heti kun aamulla laitoin että napukka on ylhäällä ja samantien väitti että nyt on hedelmällisin aika. Mutta laskeeko napukka todella noin pian takaisin alas? :s Tänä aamunakin oli keskivaiheilla. Ja toissapäivänä olen merkinnyt että olisi myös ollut keskivaiheilla eli onko napukka nyt sitten ollut vain yhden aamun ylhäällä vastaanottavaisena :D hämmentävää!

Takaisin