Raskaaksi 2016

Janniliinille ja Mintukalle kovasti voimia!!:sad001:sad001

Tajusinpa tässä että mulla ja miehellä on tänään 3 vuotis kihlajaispäivä. :D

No jos viikonloppuna sit hyvää ruokaa sen kunniaksi tekis. :)

Ainiin, ensi kuussa on meidän esikoisen 1v synttärit ja tässä hiukan oon miettinyt jo tarjottavia. Hyvä kun joulukin vasta tulossa. :D

alinah, Teillä on siis juhlaa juhlan perään :wink Onnea vuosipäivän johdosta! :)

Tulin tuolta plussanneista kurkistelemaan tännekin välillä (okei, käyn kyllä päivittäin :wink ), ja voi ei Mintukka ja Janniliini, millaisen surun olette kohdanneet! Pahoittelut :Heartred Toivottavasti aika parantaa haavat ja suru saa tilaa, minkä se tarvitsee. Sanattomaksihan tässä ihan vetää...

Meillä on vielä toistaiseksi kaikki pienellä kunnossa. Eilen rakenneultrassa saatiin tyttölupaus :Heartpink Nopeaan tämä aika kyllä menee!

Ajattelinkin, että ehkä nyt olisi hyvä sauma luopua noista kaapissa lojuvista cb:n digitaalisista ovistesteistä, jos joku ne itselleen kelpuuttaa. Jäljellä on 7 testiliuskaa ja avaamaton adapteri niille. Päiväys 03/17. Laittakaahan siis viestiä, mikäli kelpaa. Jotain pientä nimellistä voisin noista ottaa, mutta kirjeenä tulee, joten se ei maksa paljoa.

Tsemppiä kuumeilijat, piinailijat ja ihanaiset naiset!

Tuulia 19+6

Tuulia minä kelpuutan nuo testit. Tykkään noita käyttää [emoji4].
Jos laitat mulle viestiä yksityisesti kun mä en osaa [emoji23]

Voi Mintukka ja Janniliin, en edes löydä sanoja kuinka pahoillani olen... Itku tuli <3

On. Nyt mutkin joku voisi laittaa plussaineisiin. Ensin elin kkm:n pelossa 12 viikkoa. Siitä selvittiin, mutta jouduin np-ultrassa taas säikähtämään, jouduin otattamaan nipt-testin,riskiluvuksi tuli 1:50. Viikko meni ja tulokset saapuivat, kromosomeiltaan terve tyttö tulossa <3 alkuraskaus oli ihan hirveän pelottavaa, lopullisesti huokaisen kuitenkin vasta rakenneultran jälkeen :) pitkä taival ollaan kuljettu, ja vielä on matkaa jäljellä.

Marsa ja tylleröinen 14+2 <3

Onnea Marsa80 terveestä tytöstä <3 toivotaan että menisi loppuun asti hyvin ja saisit itsekin mielenrauhan loppuraskaudelle :)

On: tänään on Kp11 ja tein herätessäni ovistestin, raskauskeijun one step kyseessä ja se näyttää tältä.
Eli ovis olis tulossa, nyt joka päivä vaan tikuttelee kunnes on positiivinen. :)

ImageUploadedByVau Foorumi1481271807.866477.jpg

Muokattu viimeksi:
Ihana käänne Mintukka. kävinkin tuolla toisessa ketjussa vakoilemassa nämä sinun kuulumiset. <3 nyt toivotaan että kaveri jaksaa sinnitellä eteenpäin! :)

Mintukka, ihana käänne! Nyt vain tsemppiä teidän koko perheelle ja voimia pienelle taisteluun! <3

Ei olla juurikaan samoissa ryhmissä juteltu, mut oon lukenu näitä ketjuja.
Aivan mahtavaa Mintukka ihan kylmät väreet meni ja itku tuli, kun luin sun viestin. Uskon et poika on lujaa tekoa ja jaksaa taistella.
Mun tuttu synnytti lapsensa rv24 ja se selvis, että uskon noilla viikoilla jo olevan hyvät mahdollisuudet.:Heartred:)

Takaisin