Raskaaksi 2016

Onnea vielä plussasta! Toivottavasti mullakin oireet kertoo jostain muusta kuin siitä et oon tulossa kipeeksi. Nyt tosiaan pitäis olla dpo4 ja lämpökin on koholla joka vois viitata siihen et ovis on tapahtunut.

Kiitos! :) Toivottavasti et oo tulossa kipeeksi, vaan saisit plussan myös. Mutta tsemppiä sulle ja tulehan raportoimaan, jos sulla ilmenee uusia oireita. :)

Oi vitsi, hurjasti onnea plussanneille! Mä ajattelin tässä ketjussa roikkua varmaan vuoden loppuun asti ellen vallan yksin jää. Sellainen tutina on, että tälle vuodelle en enää plussaa saa mutta olo on kuitenkin tosi levollinen. :) Lauantaina testaan jos menkat ei ole siihen mennessä alkaneet, kierto on ennen pillereitä ollut aina tasan 28 päivää.

Yk1, kp 26/??

Kiitos. :)
Tykkäys tuolle levolliselle ololle. :) Sekun tuntui ainakin itselläni puuttuvan, sillä mulla oli koko ajan pieni stressi päällä.. Josko tänä plussa-aalto kahmaisi sinutkin mukaan. :) Tsemppiä piinailuihin sulle!

Sohwia, Niin joo, todella erikoinen tilanne. Jospa ultrassa sitten selviäisi millä viikolla oot, niin ehkä ne vuodotkin selittyisi. :)

Babe, Toivottavasti tosiaan et olisi kipeeksi tulossa vaan oireet kertoisivatkin jostain miellyttävämmästä. :wink Lupaavan kuuloisia ainakin.

Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :(

Nyt on toista päivää verigreippimehu käytössä, saa nähdä kummoset limat tulee oviksen aikaan :D Ihan hyvääkin toi mehu, muuta ei lähikaupassa ollut.

Täytys kans taas käydä hakee tota greippimehua, lisäks on vehnänalkionöljyä ja raskaus&imetys vitamiinit ainiin ja maca jauhe, tosin sekin loppuu just. :/

Täällä myös popsitaan d-vitskua, raskaus- ja imetysajan vitamiineja sekä yritys kierrossa tarkoitus ottaa mukaan vielä kokeiluun greippimehu/punaviini.

Kertokaapa tuosta vehnänalkioöljystä ja maca -jauheesta tarkemmin, milloin otetaan, mihin vaikuttavat? :)

Tänään neuvolassa ei löytynyt sykettä ja välittömästi ultraan tarkastukseen ja eihän sielä mitään sykettä löytynyt. ehkä meille ei ole tarkoitettu elävää lasta. tänään ois ollut rv11+3. huomenna sairaalaan ja aloitetaan lääkkeellinen tyhjennys.

Janniliini, Olen todella pahoillani minäkin. :sad001 Ei löydy sanoja mutta ❤

Janniliini, ihan hirveetä! Voimia ja tsemppiä sinne! Toivon että vielä joskus saatte syliin asti vauvan. <3

On: posti toi justiin 14 ovistestiä ja ne 2 raskaustestiä kaupan päälle, ensi viikolla voi sitten alkaa testailemaan.

Voi ei janniliini, miten voi toisille noin käydä :( oon niin pahoillani <3 hurjasti voimia <3

ImageUploadedByVau Foorumi1481108008.530322.jpg

Näkeekö kukaan tästä mitään? Olisiko haamu?

Janniliini hurjasti voimia ja haleja. Tämä maailma se on niin väärä ja julma välillä!! :( <3

Takaisin