Raskaaksi 2016

En taas tiedä mikä fiilis on :sad001 nega testattu just kun viime yönä näin unta positiivisesta tuloksesta ja heräsin onnenkyyneliin unen läpi :eek:mun pää hajoaa jos nää kierrot vaan venyy ja venyy ja pelkään että tapahtuuko ovulaatiota ollenkaan :sad001 Toki ennen kun täti tulee niin toivoa on mutta silti... kp 42/33-42

Oi,onnea plussista! <3 minä täällä taka-alalla tän vuoden loppuun. On mulle vaan niin henkisesti raskasta tää mun kauhea piinailu,joten jospa tää sivussa olo tuottais jotain tulosta.. mun nää menkatki on kyllä omituiset, vähän vuoti n. Viikon ja sit vasta alko isompi vuoto.. minkä merkki tuo olikaan? :'( jotain hormoonihäiriöitä ne oli..

Sohwia onnea plussasta!

Muistelin että testasit negan vaikka menkat myöhässä nii millä kp plussasit? Mulla jo kaks viikkoa myöhässä ja viime viikolla tein negan.

Täällä tänään kp1. Sieltä se täti tallusti taas [emoji35]. Kierto oli ihan yhtä pitkä kuin ennenkin vaikka ovis oli tai ei. Tiedä häntä. Mutta tosiaan uutena vuotena plussa sitten [emoji7]. Yk3 alkakoon! Viittiskö joku päivittää sen mulle? En pääse koneelle kun ollaan keskellä muuttoa [emoji4].
Sohwia onpa ihana uutinen [emoji7]. Onnea plussasta!

Heipsan!

Ilmaannuin tänne tuossa lokakuun alussa kierukan ollessa vielä paikoillaan ja nyt vasta aletaan päästä tositoimiin, menossa on yk 1 ja kp 4. Kierukka lähti vasta neljännen ronkkijan toimesta (aluesairaalassa nukutusvalmiudessa, onneksi nukutusta ei tarvittu mutta lähellä se oli) ja nyt siis meneillään ekat menkat kierukan poiston jälkeen. Tosi niukat nämä näyttää olevan, mutta jospa kierto muuten normalisoituisi ja tietty toiveena raskautua heti tästä kierrosta... [emoji6] Tiputaan sitte korkeelta ja kovaa jos ei kolmosta alakkaan heti kuulua.

Toivon muillekin kuumeilijoille pikaisia plussia ja pettymyksen kohdanneille tsemppejä!

Nyt on omituista! Luulin tänään olevan kp11 ja ajattelin aamulla tehdä ovulaatiotestin että näkeepähän sitten miten se lähtee vahvistuun loppuviikkoa kohti kun suunnilleen sunnuntaina piti olla ovulaatio. Ja ovulaatiotestiin pamahtiki nyt jo 2 lähes yhtä vahvaa viivaa!! Ensin olin että mitä ihmettä, miten se ovulaatio nyt jo on eikä ole yhtään semmoinen olo. Mutta sitten muistin lukeneeni täällä, että ovulaatiotesti näyttää positiivista myös jos on raskaana... Edellisen raskaustestin olin tehnyt 24.11. ja se oli negatiivinen. 26.11. alkoi sitten oletetut menkat jotka oli kylläkin tosi tosi niukat, vähän vaan tuhruutteli muutaman päivän. No, tein sitten ovulaatiotestin perään raskaustestin ja siihen ilmesty haamu!!?? Mitä ihmettä? Nyt en tiiä oonko oikeesti raskaana vai oliko se mitätön verenvuoto keskenmeno vai mitä tää nyt on? Liitteenä kuva testeistä, kommentteja kaivataan. En uskalla iloita ku tosiaan ei yksiäkään menkkoja oo tullu 4.11. poistetun kierukan jälkeen. Voiko se nyt jo sinne tarttua ja alkaa kehittyä?
ImageUploadedByVau Foorumi1481018394.234651.jpg

Kiitos onnitteluista! ❤

Heidukka: Mulla oli joko sekaisin mun kierto, kun tuli siis vajaan kahden viikon sisällä kahdet menkat tai sitten se toinen myöhäisempi verinen vuoto liittyi ovikseen. Oviksen, kun olin bongaavani silloin, kun viimeisestä vuodosta oli pari päivää.. Mutta noi testit tein ekojen menkkojen perusteella eli kp28 /28-31 ja toisen tein kp 31/28-31. Ja selkeää negaa näytti. No nyt tän plussan tein 36/28-31, mutta ehkä kallistun siihen, että se toinen verinen vuoto johtuikin menkoista eli sitten plussasin 29/28-31. En tiedä ymmärsitkö mitään, mutta mulla ei ollut ihan normi kierto, sillä mulla ei oo ikinä aikaisemmin tullut veristä vuotoa ennen ovista... Mutta siis kannattaa tehdä testi, jos täti ei kurvaa sun luokse. :) Tsemppiä piinailuun! ❤

Herttarouva, Pahoittelut tädin visiitistä. :sad001 Toivottavasti tämä oli viimeinen kerta nyt hetkeen kun hän saapuu!

Sohwia, Vuotohan voi liittyä ovikseen! Oli uusi juttu minkä luin, että itse tosiaankaan en ole koskaan tuollaisesta kuullut tai törmännyt mutta kuulemma todella yleistä.

Onnittelut plussista!!
ILONA, kyllähän tuo plussalta näyttää. Nainen voi tulla raskaaksi ennen yhtiäkään kuukautisia (raskauden, km:n tai ehkäisyn poiston jälkeen). Sinuna testaisin parin päivän päästä. Toivottavasti pääset mukaan plussanneisiin!! Kokemasi vähäiset vuotopäivät voivat olla kiinnittymisvuotoa tai valekuukautiset.

Mulla alkoi lauantai iltana omituinen pahoinvointi ja kylmyys. Se vaan yltyi yöllä ja lopulta piti juosta vessaan oksentamaan eikä mulla oo ikinä koskaan eläissäni ollut niin kylmä. Olo parani sen yön jälkeen mutta siitä tähän hetkeen saakka on ollut ihan vetämätön olo, kylmä, väsy ja välillä etova olo eikä ruoka oo maistunut. Nää oireet tuskin voi mihinkään raskauteen liittyä koska ovis oli cb testin mukaan perjantaina jos nyt siis ollenkaan.

Babe: Muahan on itteeni pyörryttänyt tässä pari viikkoa ja se oli eka ns. Raskausoire. Ja nyt on pari päivää paleltanut ja väsymys ollut ihan järkyttävää. Ja kyllä tässä on ollut ihan erilainen olotila mitä aiemmin, joten toivotaan, että nuo sun oireet kertoisi raskaudesta. :)

Miitu: Joo niin mä oon lukenut, mutta sitten taas, kun viime viikolla testasin negan ja sitten, kun mulla ei oo ikinä ennen ovista ollut vuotoa. Täytynee kysyä neuvolasta, että mikä ois mahdollinen oikea päivä viimeisille menkoille vai saisinko vaikka ajan varhaisultraan, jossa nähtäis millä viikola mahdollisesti oon..

Babe: Muahan on itteeni pyörryttänyt tässä pari viikkoa ja se oli eka ns. Raskausoire. Ja nyt on pari päivää paleltanut ja väsymys ollut ihan järkyttävää. Ja kyllä tässä on ollut ihan erilainen olotila mitä aiemmin, joten toivotaan, että nuo sun oireet kertoisi raskaudesta. :)

Miitu: Joo niin mä oon lukenut, mutta sitten taas, kun viime viikolla testasin negan ja sitten, kun mulla ei oo ikinä ennen ovista ollut vuotoa. Täytynee kysyä neuvolasta, että mikä ois mahdollinen oikea päivä viimeisille menkoille vai saisinko vaikka ajan varhaisultraan, jossa nähtäis millä viikola mahdollisesti oon..

Nii toivoa sopii mutta vähän epäilen kun mahdollisesta oviksesta on vasta niin vähän aikaa. Eikö oireet tuu vasta sitten kun kiinnittyminen on tapahtunut ja raskaus näkyis jo testeissäkin?

Babe: En tiedä, mutta negaa tosiaan vielä viime viikolla näytti ja mua oli pyörryttänyt jo viikon verran. :) Mutta enhän mä varmaksi sano,että se raskaudesta johtuisi, mutta niin mua esikoisen raskausaikanakin pyörrytti, tosin myöhemmin..

Babe: En tiedä, mutta negaa tosiaan vielä viime viikolla näytti ja mua oli pyörryttänyt jo viikon verran. :) Mutta enhän mä varmaksi sano,että se raskaudesta johtuisi, mutta niin mua esikoisen raskausaikanakin pyörrytti, tosin myöhemmin..

Onnea vielä plussasta! Toivottavasti mullakin oireet kertoo jostain muusta kuin siitä et oon tulossa kipeeksi. Nyt tosiaan pitäis olla dpo4 ja lämpökin on koholla joka vois viitata siihen et ovis on tapahtunut.

Oi vitsi, hurjasti onnea plussanneille! Mä ajattelin tässä ketjussa roikkua varmaan vuoden loppuun asti ellen vallan yksin jää. Sellainen tutina on, että tälle vuodelle en enää plussaa saa mutta olo on kuitenkin tosi levollinen. :) Lauantaina testaan jos menkat ei ole siihen mennessä alkaneet, kierto on ennen pillereitä ollut aina tasan 28 päivää.

Yk1, kp 26/??

Takaisin