Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heipsan!
Ilmaannuin tänne tuossa lokakuun alussa kierukan ollessa vielä paikoillaan ja nyt vasta aletaan päästä tositoimiin, menossa on yk 1 ja kp 4. Kierukka lähti vasta neljännen ronkkijan toimesta (aluesairaalassa nukutusvalmiudessa, onneksi nukutusta ei tarvittu mutta lähellä se oli) ja nyt siis meneillään ekat menkat kierukan poiston jälkeen. Tosi niukat nämä näyttää olevan, mutta jospa kierto muuten normalisoituisi ja tietty toiveena raskautua heti tästä kierrosta... [emoji6] Tiputaan sitte korkeelta ja kovaa jos ei kolmosta alakkaan heti kuulua.
Toivon muillekin kuumeilijoille pikaisia plussia ja pettymyksen kohdanneille tsemppejä!
Babe: Muahan on itteeni pyörryttänyt tässä pari viikkoa ja se oli eka ns. Raskausoire. Ja nyt on pari päivää paleltanut ja väsymys ollut ihan järkyttävää. Ja kyllä tässä on ollut ihan erilainen olotila mitä aiemmin, joten toivotaan, että nuo sun oireet kertoisi raskaudesta. :)
Miitu: Joo niin mä oon lukenut, mutta sitten taas, kun viime viikolla testasin negan ja sitten, kun mulla ei oo ikinä ennen ovista ollut vuotoa. Täytynee kysyä neuvolasta, että mikä ois mahdollinen oikea päivä viimeisille menkoille vai saisinko vaikka ajan varhaisultraan, jossa nähtäis millä viikola mahdollisesti oon..
Babe: En tiedä, mutta negaa tosiaan vielä viime viikolla näytti ja mua oli pyörryttänyt jo viikon verran. :) Mutta enhän mä varmaksi sano,että se raskaudesta johtuisi, mutta niin mua esikoisen raskausaikanakin pyörrytti, tosin myöhemmin..