Raskaaksi 2016

Eli kuumemittari sängyn viereen. :)
Voisi itsekin tota kokeilla. Kp 7 ja vuotoa tuli vielä aamulla pieni tuhru mutta nyt vissiin loppui.

Ja tosiaan mää myös siirryn vasta sitten kuun vaihteessa sinne toiseen kirjottelemaan. :)

Joo mäkin siirryn vasta sitten kun huomenna teen testin, jos negaa näyttää.. Tällä viikolla on useampana päivänä närästänyt.. kp 41/33-42 pelkään niin pettyväni huomenna :shy:

Mä aattelin vielä viikko sitten että siirryn myös suosiolla tuonne Raskaaksi 2017 -ryhmään.... Yritystä ollut 7/16 ja koko ajan kierrot olleet joko tosi lyhyitä tai ylipitkiä.... Noh, teinpä kaappiin jääneen testin sitten nyt muutama päivä sitten kun huomasin että okei kierto alkaa olla jo yli 50 päivää,.... no sieltähän ilmestyi kaks viivaa ja eilen digillä raskaana 2-3 <3 <3 <3

Toivon teille kaikille pikaista raskautumista, ja varmasti vielä osa täälläkin pyörivistä plussaa tän vuoden puolella, onhan tässä vielä 26päivää aikaa!!!!

Ihanaa itsenäisyyspäivää ja joulunodotusta jokaiselle <3

Ihanaa Muurahainen että siellä kaikki hyvin masussa. Ja ihana kuva <3 Mulla eka ultra vasta 20.12 jolloin omien laskujen mukaan viikkoja jo 14+1. Mut kun neuvolassa kone laskee menkkojen mukaan niin näillä mennään. Onneksi on toi doppleri jolla on saanut äänet kuulumaan niin saa edes vähän mielenrauhaa.

Mamaminion, onnea!

Murkulla kivoja kuulumisia, niin ne vaan viikot vierii!

Kp 7 ja aika pikkuhiljaa virittyä yritystunnelmaan. Soitin just klinikalle ja keskiviikolle sain buukattua miehen simppatutkimuksen! Jotain jännättävänä tähänkin kiertoon! Kirjoittelen Mäkin vielä tämän kuun tähän ketjuun ja lueskelen -17 - ryhmää samalla!

Onnea plussanneille! <3
taitaa olla että siirryn suoraan tuonne 2017 puolelle.. kp 25/30 menossa ja negaa näyttää.. perus menkkaturvotus päällä ja luulen että ne alkaa huomenna tai viim. ylihuomenna..
Tsemppiä kaikille ja plussatuulia :)

Mä kirjoittelen myös täällä vuoden loppuun. Tai niin kauan kuin kavereita riittää [emoji5]. Täällä dpo11 tai ovuloimaton kierto. Tuhru alkoi. Lämmöt romahti eilen aamulla. Huomenna varmaan kurvaa täti paikalle. Raskaustesti nega. Pitihän sitä varmuuden vuoksi tuhlata [emoji3]. Oispa hienoo vaikka uutena vuotena tehdä positiivinen raskaustesti. Ollaan oltu miehen kanssa 14 vuotta yhdessä silloin. Ei sen suurempia toiveita mulla [emoji3].

Herttarouva, mää pistän sit peukut pystyyn että plussa pärähtäis vuoden vaihteessa sinne. :)

Testasin tänään ihan huvinvuoksi, kun tätiä ei oo näkynyt. Viime viikolla testasin selkeän negan kahdesti ja nyt tulikin toinenkin viiva siihen lisäksi. ❤

Liitteet

• WP_20161206_08_12_23_Pro.jpg
    WP_20161206_08_12_23_Pro.jpg
    520.8 KB · Katsottu: 251
Mä kirjoittelen myös täällä vuoden loppuun. Tai niin kauan kuin kavereita riittää [emoji5]. Täällä dpo11 tai ovuloimaton kierto. Tuhru alkoi. Lämmöt romahti eilen aamulla. Huomenna varmaan kurvaa täti paikalle. Raskaustesti nega. Pitihän sitä varmuuden vuoksi tuhlata [emoji3]. Oispa hienoo vaikka uutena vuotena tehdä positiivinen raskaustesti. Ollaan oltu miehen kanssa 14 vuotta yhdessä silloin. Ei sen suurempia toiveita mulla [emoji3].

Määrään täältä tädille porttikiellon sun luokse. Toivon todella, ettei se tule sun luokse, vaan saisit sinäkin plussan. ❤ Vau, teillä on pitkä taival miehenne kanssa, että jos nyt ei plussaa tuu, niin uutenavuonna sitten, kun teillä on merkkipäivä. :)

Takaisin