Raskaaksi 2016

Tilasin just raskauskeijulta 14 ovistestiliuskaa, saa nähdä onko mistään kotoisin.

Täällä kp 26/28. Menkkajomotusta ollut ja hyvin kiukkuinen olo viimeiset kaksi päivää. Mulla anovulatorinen kierto viimeksi ollut 34 päivää. Saa nähä miten nyt käy. Tulis vaan se täti että pääsisi uuteen kiertoon [emoji35]. Miksei vaan aina vois aloittaa uudestaan ovulaatiosta. Piinikset, ovis, piinikset, ovis [emoji3]

Ähh, perun eiliset puheeni että vuoto loppumassa. Jonkun mutkan takaa yöllä lisääntynyt taas.. :(

Muokattu viimeksi:
Rusehtavaa vuotoa taas ja alaselkää juimii :/ taitaa olla täti tulossa piakkoin :( kp 40-33/42

Rusehtavaa vuotoa taas ja alaselkää juimii :/ taitaa olla täti tulossa piakkoin :( kp 40-33/42

Toivotaan, että olisikin oire jostain muusta [emoji5]

On muuten hermoja raastavaa, kun kierrot vaan venyy ja venyy [emoji35] Itsellä nyt menossa kp 45/36-42, menkkoja ei kuulu mutta tänäänkin testi nega. Muita oireita ei ole kuin eilen alkanut hiivamainen kutina, eli täytyy varmaan huomenna käväistä vielä apteekissakin [emoji20]

Dossier, toivotaan! ei vaan oo minkäänlaisia oireita mihinkään suuntaan :o mut eikös se oireettomuus ollut yksi oire? :wink

Ei oo kahteen viikkoon ny peitto heilunu ja kumpikin odottaa et olis vuoto ohi ett pääsis hommiin.. :D
Hitsinhitsi!

Ainiin perjantain väsäilin joululahjaksi tämmösiä lyhtyjä mun äidille, mun mummoille, miehen äidille ja miehen pikkusiskolle vielä puuttu 2. Mulla loppui tuo kangasnauha kesken mutta kävin hakee eilen uuden rullan ja nyt on on tossa yhdessä myös samaa nauhaa kun noissa neljässä. :)

ImageUploadedByVau Foorumi1480881267.779833.jpg

Tylsä alkukierto meneillään, kp5. Oon samaa mieltä Herttarouva, vois vaan olla ovista ja piinailua eikä tätä tylsää alkua :D
Onneks on joulu tulossa ja kortriaskartelut pahasti myöhässä, tulee mietittyä muutakin. Ajattelin käydä greippimehua ostamassa, ovislimat on mielestäni olleet aika vähäiset. Katsotaan auttaako.

Mulla on kerran elämässäni venähtänyt kierto viikoilla, ilmeisesti jäänyt ovis silloin välistä. Normaalisti kierrot olleet 24-29 päivää ja silloin menkat alkoi joskus kp40+! Toivottavasti menkat (tai plussa) tulisi pian teille joilla nyt kierrot venyneet :(

Kirjotteleeko kaikki jo sielä raskaaksi 2017? Hirmu hiljasta vaikuttaa täällä olevan.

Ajattelin siirtyä seuraavaan ketjuun vasta tämän kierron jälkeen. Kp8 ja ovista odottelen.. eilen kipeytyi vasemmalta puolelta munasarjan tietämiltä, mutta tuskin ovis nyt näin aikaisin vielä tulee! :eek: Lämpöjä aloin mittailla tähän kiertoon ihan mielenkiinnosta. Jos vaikka löytyisi ovis sieltä myös. :)

Mites ne lämmöt sitten menee jos niitä alkaa seurailee, nousee ennen ovista,laskee? Tyhmänä kyselen :oops:

Lämmöillä ei oikein voi etukäteen paikantaa ovista. Lämmöt sen sijaan vahvistaa oviksen jälkeen että ovis on todella tapahtunut, ja niistä voi päätellä myös oviksen ajankohdan päivän tarkkuudella.

Ennen ovista lämmöt ei välttämättä muutu mihinkään suuntaan. Joillakin tapahtuu juuri ennen ovista pieni lämmönlasku mutta sen perusteella ei kannata lähteä ovista ennakoimaan.

Kun ovis on tapahtunut, lämpö alkaa nousta siitä seuraavana päivänä, ja pysyy korkeammalla tasolla koko luteaalivaiheen loppuun. Ja laskee jälleen kun kuukautiset alkaa.

Muokattu viimeksi:
Juuri noin kuin Roze hienosti osasi selittää. :) Minua siis pelottaa enemmän, etten ovuloi ollenkaan tai luteaalivaihe on kovin kovin lyhyt. Lämmöillä toivon, että näkisin oviksen tapahtuneen ja koska se on tapahtunut. :)

Takaisin