Raskaaksi 2016

heidukka, minäkin tulen matkaan jos ei tämän vuoden puolella onnista, yksi kierto ja yksi mahdollisuus on vielä tälle vuodelle :shy: Tai no, periaatteessa tämäkin kierto on vielä auki, koska eilisestä tuhrusta huolimatta oikeata vuotoa ei ole vielä kuulunut. Mutta kyllä se tulee, huomenna viimeistään :shifty: Tänään kp 27/25-28, dpo 13-14. Jos sattuis käymään niin omituisesti että ehtis mennä sunnuntaille ennen täti punaista niin sitten testiä kehiin, mutta en yhtään usko, että sinne asti päästään :sorry:

Vieläkö täällä ketjussa jatketaan tuonne kuun loppuun asti vai oliko tarkoitus jo siirtyä ensi vuodelle? :nicethread

Jatketaan täällä ja toivotaan mahdollisimman monta plussaa vielä tälle vuodelle <3

Tänne hirmuisesti plussa tuulia ja tosiaan toivottavasti vielä moni sen plussan saa, mikä ihana Joululahja! ❤

Itse siirryn suoraan tuonne Raskaaksi 2017. :)

Täällä ois nyt dpo8 jos ovulaatio onnistui. Lämmöt selkeästi koholla viimeiset kolme päivää. En usko myöhäisempään ovulaatioon koska ovislimaa ei ole ollut oletetun ovulaation jälkeen. Nyt alkoi menkkakrampit. Niin toivon kiinnittymisestä johtuvaa, mutta eiköhän täti kurvaa viikonlopun aikana [emoji34]. Mä toivon kans kunnon plussa-aaltoa tänne loppuvuodeksi. Eiköhän me olla se kaikki ansaittu!

Mää en tajua kans tätä mun kiertoa. Sitä oikiaa vuotoa edelleen odotan. Jotaki häikkää nyt on mulla hormooneissa, ei oo kumma jos en raskaudu :-\ mahaa ja selkää särkee ja kirkasta verta tullu minimaalisesti, enimmäkseen vain pyyhittäessä,mut tuhnua vähän enemmän.. :O

Elaffy mä joskus kysyin siitä papakokeesta niin ei vaikuta mitenkää, koska se näyte otetaan kohdun suulta eikä kohdusta :)

Ite siirryn sinne raskaaksi 2017 joulukuun lopussa. :)

Ainiin, 10 viikkoa takana painon pudotusta ja -9.2kg. :)

Vielä on matkaa 11kg siihen lähtöpainoon kun esikoista aloin odottaa. Mutta siitäkin vielä 10kg pois niin hyvähyvä.

Muokattu viimeksi:
alinah, millä tavoin oot saanu noin kovasti painoa pois? Itsellä ois tuota elopainoa myös aika paljon ylimääräistä, joten vinkit tervetulleita :-)

Käyn vaunulenkeillä vähintään 2kertaa viikossa ja ne on yleensä 8-12km pitkiä. Lisäksi poljen kuntopyörää kotona, mun ruokavalio koostuu pitkälti vihanneksista, salaateista, liha/kana/kalasta, ruokajuoma vesi. Aamu ja iltapala vaihtelee, rahkaa+marjoja ja cashewpähkinä, paistettua munaa (4 valkuaista 1 keltuainen), riisikakkua lisukkeilla+tee tai smoothie tai puuro. Leivät perunat ja pastat ollu pois mun ruokavaliosta mut nyt oon kyllä viimeisen 3 viikon aikana syönyt ihan tavallista kotiruokaa ja leipää ym. :)

Tuota itsekurin määrää ihailen. Viikot yh nä kahden lapsen kanssa ku mies reissutöissä.. välillä pinna niin tiukalla et tulee illalla syötyä mitä tahansa :-\ mutta nyt on hyvä hetki skarpata. Siskolla on häät toukokuussa, joten haluan näyttää paremmalta siellä kuin nyt! :-)

Tuota itsekurin määrää ihailen. Viikot yh nä kahden lapsen kanssa ku mies reissutöissä.. välillä pinna niin tiukalla et tulee illalla syötyä mitä tahansa :-\ mutta nyt on hyvä hetki skarpata. Siskolla on häät toukokuussa, joten haluan näyttää paremmalta siellä kuin nyt! :-)

Tsemppiä sinne, kyllä se siitä lähtee. :)

Täällä mentiin tänään uuteen kiertoon, täti tuli tänään kp 28 niinkuin arvelinkin. Nyt vain odotellaan ensin puolukoiden loppumista ja tilataan lisää ovistikkuja ja sitten odotellaan ovista, toivotaan että tällä kertaa ollaan ukon kanssa saman katon alla tai edes samalla paikkakunnalla plussaviivan ilmaantuessa :grin

Täällä alkaa olla vuoto lopussa, ei siis kestänytkään sitä 7 päivää niinkun pelkäsin.

Kp 5

alinah, Minullakin vuoto muuttui kumminkin pian tosi niukaksi ja melkein loppui seinään, eilen kp 3. Tänään kp 4 enää pientä tuhrua.

Mitenkä ootte laskenu kierron alkaneeksi jos vuoto alkaa myöhään illalla tai vasta yöllä? Laitatteko sen kuluneen päivän vai seuraavan päivän puolelle?

Roze, jos myöhään alkaa niin seuraavasta päivästä kp 1. (Klinikoilla usein klo 18 sääntö kunnon vuodon alkamiselle)

Uskaltaikohan sitä tiistaina testata jos sinne päästään? Pelkäämpä vaan että jos kierto taas venyy päivillä niinkuin tähän asti niin joutuu vaan pettymään :O kp 39/33-42

Takaisin