Raskaaksi 2016

Miitu, niin määki olin elänyt siinä toivossa että olisivat muuttuneet synnytyksen myötä mutta ei näköjään. Jännitän nyt sit kauanko nää kestää! Kun muistelin et mulla ollu kans joku 7-8 päivää vähintään..

alinah, Onko sulla muuten kierto säännöllinen?

Mulla on ollut ennen synnytystä kiertopäivät kaikkea 23-56 välillä ja vielä nuo runsaat vuodot kipuineen niin vasta ehkäisyneuvolassa kysyttiin että onko asiaa koskaan tutkittu.. No eipä ole, mutta en sitten tiedä mitä epäilevät.

Miitu, epäsäännöllinen ovat olleet. Esim esikoisesta kun plussasin en tiennyt millon on tärpännyt koska edelliset menkat oli ollut ennen pääsiäistä ja yhdet olisi pitänyt olla senkin jälkeen joita ei ikinä kyllä ollut että sit tein toukokuun lopulla positiivisen testin ja olin silloin 5+0. Nyt sit ajattelin vähän seurata ja tarvittaessa kysellä sit muualta että mitä vois tehdä jos ovat edelleen samanlaiset.

Violina pahoittelut menkoista! :sorry:

alinah ja miitu, arvelisin että jos on ekat menkat synnytyksen jälkeen niin esim se vuodon runsaus jatkossa ei ole vielä kiveen hakattua :)

Täällä kp 26/25-28, dpo 12-13. Äsken vessassa pyyhkiessä jo punaista, enpä olisi odottanu vuotoa näin aikaisin. Parissa aiemmassa kierrossa tullut ensin yhtenä päivänä punaista tuhrua ja seuraana päivänä alkanut kunnon vuoto, eiköhän tässä näytä käyvän ihan samalla tavalla. :mad:

Villisilmä, ei varmaan joo sen näkee sitten. :)

Voi ei Villisilmä, pahoittelut jo etukäteen :( Näinköhän lähdetään samaan aikaan uudelle kierrokselle :(

Ja voi hitsit kun täällä nyt samaan aikaan monelle kurvaa täti paikalle. Parempi onni ensi kiertoon!

Katjusha oikein paljon onnea! <3 :) toivottavasti imetys ja vauva-arki lähtee sujumaan :)

Heipat! Tsemppiä kaikille, joilla täti tullut kylään. Nyt on vähemmän ollut plussanneita, joten eiköhän se plussa-aalto kohta hulahda taas tänne [emoji5]️

Oon seurannut keskustelut, mutta kerännyt vähän voimia hiljentyen ovis-odotteluaikaa varten. Ovis-ja raskaustestejä tilattu raskauskeijulta, ensi viikko ovisviikko. Viime kierron jälkeen tuli niin suuri pettymys, et näköjään mitkä tahansa oireet voi viitata siihen et täti on tulossa. [emoji28]

Taiga86 kp 8/28-32, yk3

Tänään testasin negan ja sit aamupäivällä menkatki alko, eli kp 1 menossa. Toisaalta hyvä, että alko edes menkat, mut kierto jotenki pitkä.. stressiä nyt jonku verran vero asioista :-\ :'( Otin aamulla jo 2 niitä gelee royale kapseliaki, niin varma olin menkoista ku negaki tuli.. mutta jospa tärppäis vielä tälle vuotta. Joulupäivänä ennustas ovulaatiota, joten mieski sillon kotona :-*

Plussia ketjuun! Mä oon roikkunut täällä niin pitkään, kun ei sitä oikeen uskonut todeksi koko raskautta ja tuossa tuo nyt pötköttää 10 vuoden lopputulos :D
Omppoloinen kiitti! Ja kiitti kaikille imetysvinkeistä ja tuesta :)
Joo, päivä päivältä sujuu paremmin :) Sain rinnat toimimaan pumpun ja käsin herutuksen avulla/tukemana. Vauvan paino on hyvässä vauhdissa ja lisämaitoa ei olla nälkäänsä tarvittu enää. Meillä kävi neuvolantäti ja mieheni kysyi tietystä tuoksusta vauvan hengityksessä, oli havainnut alkuviikosta. Tuutin antaminen oli aiheellista, koska juuri kyseinen haju kertoi verensokerista. Viikonloppuna päästään eka kerta kokeilemaan vaunuttelua :)
Katjusha ja tyttö 6 vrk

Katjusha onpa todella ihanaa lukea, että kymmenenkin vuoden jälkeen voi onnistua. Itse vasta muutaman kuukauden täällä pyörinyt niin en paljon taustoistasi tiedä. Lapsettomuus koskee muutamaa ystävääni ja voin kuvitella kuinka raastavaa on elää epätietoisuudessa siitä, saako sitä omaa lasta koskaan. Onneksi meillä on nykyään hyvät mahdollisuudet saada lapsi. Ennen vanhaan niitä joko sai tai sitten ei. Asiasta toiseen: kokemuksia rfsu:n 15 vahvuisista testeistä kellään? Itsellä niitä muutama kaapissa pc:iden lisäksi. En tiiä viittinkö tuhlaa tähän kiertoon testejä kun en oo varma tuosta ovulaatiosta ollenkaan.

Onkohan Raskaaksi 2017 ryhmä jo perustettu? Vähän epäilen että mun täytyy ainakin jatkaa siellä.

Herttarouva, Minulla ei ole kokemusta niistä muuten kuin negan muodossa (että en osaa esim sanoa ovatko oikeasti kuinka herkkiä) mutta niillä testeillä nega on aina ollut nega. Ei mitään viivoja tai viivanpaikan tapaisia missään kohtaan ja mulla tapana pissiä niitä viivanpaikkoja testiin kun testiin. Suosittelen siis! :grin

Babe, Minä tuun sinne seuraksi kun sellainen perustetaan! Mikäs teillä nyt tilanne? :)

Paljon onnea Katjushalle :)

Itse tein aamulla niin valkoisen negan, että silmiä häikäisi. Kiertopäivä 43, ja ottaa päähän, kun oma keho tuntuu tekevän oikein kiusaa, kun jokainen kierto on toinen toistaan pidempi (36->38->42->43+?).:smiley-angry003

Minäkin voisin liittyä sinne 2017-ketjuun jo o_O

Herttarouva, Minulla ei ole kokemusta niistä muuten kuin negan muodossa (että en osaa esim sanoa ovatko oikeasti kuinka herkkiä) mutta niillä testeillä nega on aina ollut nega. Ei mitään viivoja tai viivanpaikan tapaisia missään kohtaan ja mulla tapana pissiä niitä viivanpaikkoja testiin kun testiin. Suosittelen siis! :grin

Babe, Minä tuun sinne seuraksi kun sellainen perustetaan! Mikäs teillä nyt tilanne? :)

Mä aloitan seuraavassa kierrossa Letrozol kuurin ja tammikuussa mies menee uudelleen siemenneste analyysiin, jossei sitä ennen oo tärpännyt. Nyt pelataan lähinnä aikaa että päästäis kunnalliselle puolelle hoitoihin. Tänään pitäis testin mukaan olla ovis, mutta en oo enää ollenkaan varma että tapahtuuko sitä ollenkaan vaikka testi niin näyttää.

Sama homma täällä eli 2017 kutsuu. Vaikka ei sillä - olisihan se hienoa pissiä plussa tikkuun jouluna!

Kp5 ja vähän tylsä vaihe siis menossa. Parin viikon päästä on papa koe juuri oviksen aikoihin. Mahtaako vesittää koko kierron?

Harmittavan paljon tädin kohdanneita! Pahoittelut kaikille ja peukut pystyyn uuteen kiertoon!

Mäkin odottelen jo raskaaksi 2017-ketjua! Josko ensi vuosi tois plussan meillekin!

Ensi viikolla on miehen siemennäyteanalyysi, sen mukaan sit jatkot. Jos tavara on kehnoa niin todennäköisesti inseminaatio joulu- tai tammikuulle!

Takaisin