Raskaaksi 2016

Todellakin, aivan ihana aalto menossa nyt plussia! :) Voikun me muutkin päästäs siihen mukaan. No, ennemmin tai myöhemmin!!

Meillä yk2 menossa, ekassa ostin apteekista yhden digitaalisen joka on tekemättä ja pari apteekin testipakettia 2kpl/pkt. Ovistestit oli kans apteekin, maksoivat jotain 15 e/pkt ja yhdessä paketissa oli 7 testiä. Vois kyllä koklata noita netistä tilattavia, varmaan on edullisempia ja sit olis jemmassa... Tosin jos mulla ei oo raskaustestejä jemmassa niin sit en ala testaamaan niin aikaisin jolloin pettymysmahkut suuremmat. Kumpa jaksaisin odottaa siihen että menkat on oikeasti myöhässä!

Meillä mies kiinnostunut kierrosta eikä halua et jättäisin kertomatta oloja ja vaiheita, vaikka sille vähän paineita tuleekin. Nyt dpo 4, tissit edelleen tosi kipeät. Kp 20/30-31

Raskauskeijusta tulee testit tilattua. Siellä on ne ovistestit tosi hyviä. Ja halpoja. Noin 10 eurolla saa 21 testiä. Tulevat seuraavaksi tai sitä seuraavaksi päiväksi postilaatikkoon ja postarit 1 eur.

No nyt kyllä on melkoinen Aalto :smiley-bounce016 mahtavaa!!!!!!!!!
Minäkin käyttäny Raskauskeijun testejä :) tulee nopeasti postilaatikkoon!

Täällä kauheet alavatsa nipistelyä vahvistuu... taidan jatkaa testausta nyt muutaman päivän että nään vahvistuuko viiva varmasti :Heartpink

Dpo12

Ihania plussa uutisia täällä :) En ole kauheasti ehtinyt kommentoimaan mutta seuraillut olen. Paljon onnea plussista :)

Minä pistin 4.11. pregnylin, siitä on nyt siis 11 päivää ja olettaisin että ovis ehkä tapahtui 6.11. kun jostain luin että se tulee noin 36h pistämisen jälkeen. Nyt olis siis dpo9 ja tänään sorruin jo testaamaan, mutta negahan se tietty oli. Eipä varmaan tärpännyt tälläkään kertaa :(

Onnea plussanneille!♡

Onko jollain muulla ovisoireena järjetön päänsärky? Voiko edes johtua siitä? Viime kierrossa oli meinaan samana päivänä (kp13) samanlainen pääkipu kuin nyt. Ovis oli ilmeisesti kp14.

Kp13/24-27 yk6

Täällä täti kurvasi kylään kuten veikkasinkin. :( Tuntuu siltä että ehkä pitäisi unohtaa toistaiseksi vauva-asiat ja keskittyä muihin asioihin. On jo 9 kuukautta kkm:stä ja 13 kuukautta siitä kun pillerit jätetty pois. Ehkä meille ei vaan tuu vauvaa. :(

Silkkitassu, olen pahoillani! ♡ :( Minulla meni 1v4kk, kunnes yk18 sain tytöt syliin asti. Väliin mahtui yksi kkm rv8. Usko meinasi kyllä loppua, mutta odottaminen oli sen arvoista. Lopulta luomuna tulikin sitten tuplat. :)

Elaffy, muutokset estrogeenitasoissa voi tehä päänsärkyä, että miksipä ei vois olla ovisoire.
Silkkitassu, pahoittelut, tuntuu varmasti kurjalta. Muuhun keskittyminen voi palauttaa voimia. Nämä on pitkittyessään kurjia juttuja, tiiän liian hyvin omasta kokemuksesta. Toivotaan, että asiat järjestyy!!

Onnea plussanneille! Kuuluuko esm rfsun tai pregchekin raskaustesteissä näkyä joku viivanpaikka ym kun kattoo testiä valoa vasten? :-O

Silkkitassu pahoittelut ♡ mulla meni kans yk14 kkm jälkeen ja yk18 kokonaan esikoista tehdes. Väliin mahtui vielä yks kemiallinen. Mutta sitte se toinen yllättiki yk2!

Voi ei silkkitassu :grumpy: :Heartpink meillä meni 9kk ennen kuin eka lapsi sai alkunsa, ja juuri silloin viimeisenä kuukautena päätin että en haluakaan vielä lapsia ja sit tuli plussa. Ehkä liika toivominen on pahaksi, vaikka varsin hyvin tiedän että on aika mahdotonta olla toivomatta lasta niin kovasti :confused::arghh:

Pahoittelut Silkkitassu tädin saapumisesta. :( Voin vain kuvitella miten kurja olo sinulla on ja miten paljon sinua turhauttaa, mutta kyllä teille ihan varmasti pieni suodaan. ❤ Tsemppiä!

Negaa vaan pukkaa ja tuskin se tosta plussaksi muuttuukaan :(
ImageUploadedByVau Foorumi1479269825.283776.jpg

Babe elä vielä hätäile :)juuri noin mullekin kävi nyt... dpo10 nega ja Seuraavana pvnä haamu!

Silkkitassu,pahoittelut :sorry:!! Ehkä pieni tauko tekee hyvää....:coffee2

Tylsä nega, babe! Mut niin pitkään kun tätiä ei näy, on toivoa!

Silkkitassu, pahoittelut! Meillä eka nappasi kyytiin yk 4, toinen yk 18 ja virallisia yrityksiä nyt on kai jo ainakin tuo 18, ehkäisyä ei kesän 2014 jälkeen oo ollut! Mut silti uskon et vielä yksi pieni meille tulee!

Dpo 1, kaikki on tehty mitä tehtävissä on, nyt vaan odotellaan pari viikkoa! Talletukset osu nappiin ja tuubat on huuhdeltu, tästä ei voi tulla muuta kun plussa!!!!!

Takaisin