Kamalaa ku ei jaksais oottaa enää sekunttiakaan ekasta lapsesta tein testin viikon päästä siitä ku piti alkaa menkat ja samantien tuli tosi tosi vahva plussa. Nyt on ihan eri tilanne ja tuntuu niin ahistavalta ootella ku niin kovasti haluaisi toisen. 11kk edellisestä synnytyksestä ja siitä asti ollu vauvakuumeessa
Niin täytyy! Kyllä voi elämä olla jänskää! Hirveästi muuten onnea kaikille plussanneille! Toivon tosissani jokaiselle nopeaa plussausta ja terveitä vauvoja
Lasketaankos tuo kp16vielä plussaks vaikka se haaleampi on verrattuna kp15? Ensimmäistä kertaa ovistikkuja käytän niin oon vähän epävarma lukenaan niitä.
Talletteluja ollaan tehty kp 14, 15 ja 16 että siinä mielessä se puoli ois kunnossa. Vaikkakin kp15 iltana oli mahdoton koko alamahan jomottelu ja polte päällä.
Itse olen hommannut raskaustestit kaupasta/apteekista ja ovistestit netistä. Jos nyt plussa tulee täytyy varmaan kunnon puikko testi käydä ostamassa että mieskin uskoo
Olen pissinyt tikkuihin hältä salassa ihan sillä ettei tule suoritus paineita. Mutta kyllähän tuo varmaan arvaa missä kohtaa kiertoa mennään kun yht äkkiä parin viikon paussin jälkeen kolmesti kellistää ukon