Raskaaksi 2016

mimmma, on tullut kuule testailtua vaikka millä just sen takia että ei nyt ainakaan siitä olisi kiinni :D pregcheck, predictor (johon sain haamun viikko sitten mutta en enää?), apteekin oma ja clearblue. Negaa vaan silti pukkaa ja tää on oikeesti nyt ihan jumalattoman turhauttavaa jo.

Mä tein tänään jo turhuuksissani clearbluen ovistestin eikä tosiaan tullut hymynaamaa. Mutta viivat oli aika vahvat. Joo tiedän niitä ei pitäisi tuijottaa, mutta kun on tullut hymis niin kyllä ne viivatkin on vahvat ollu. Päässä pyörii, että pitäskö lopettaa toi greippimehun juominen kun joku täälläkin ketjussa mainitsi, että limat katosi. Mulla kun ei ole synnytyksen jälkeen ollut ongelmana liman puute ollenkaan. Nyt vaan jotenkin haluaisi tehdä kaikkensa, että ensi kerralla tää raskaus menisi loppuun asti ja tietysti sen parempi mitä nopeammin tapahtuisi. Ja pikaista plussaa toiveissa. Ekaa yritettiin puoli vuotta ja nyt viimeksi tärppäsi kertalaakista joka kuitenkin päättyi huonosti.

Moi!

Niiskutin, ihana ele miehellä!

Pahoittelut negoista, kunpa vielä plussaksi kääntyisivät! Mäkin testailen aina pari päivää oletettuja menkkoja, eipähän tartte turhaan jännäillä jos täti on tullakseen!

Mä sain kerran haamujen haamun (turhan sellaisen) rfsu:n testillä, muilla ei oo virhetuloksia tullu.

Dpo 7-8, jänniä oireita oon kehitellyt ; valkkaria normista enemmän, rintoja sattuu sivuilta välillä ja jotain vatsan nippailua.. Liekö syynä gynen lupailemat otolliset mahdollisuudet tässä kierrossa, kun oli niin komee munarakkula kp 12 ja sittenhän me aktivoiduttiin oikein kunnolla monena päivänä sen jälkeen! Jännää! Testaan su tai ma, menkat ku pitäis alkaa ke-to ens viikolla! Piinaavaa, aargh!

Kuka testaa seuraavana?!?!

minä täällä odotan ovista ku kuuta nousevaa :hilarious: en jaksaisi odottaa!! Ja sitten tietenki tää nykyinen clomiannos on liian alhainen eikä ovista tapahdu tai nää ei toimi mulla ollenkaan.:shifty: ois jotenki niin mun tuuria.
TAI raskaudun ehkä joskus toisessa, tai kolmannessa clomikierrossa, mutta menee kesken niinkuin viime raskaus, mikä oli about vuosi sitten.:arghh:

Ajatella, mun esikoinen tänään 9kk. Mun pieni vauva!

Apua mitä mä nyt teen!? Mulla alkoi nyt illalla tulla ovislimaa mut keskenmenon jälkeistä ruskeaa niukkaa vuotoa tulee edelleen! Voidaanko me nyt duunailla mun miehen kanssa vai mitä ihmettä?! En haluaisi hukata hetkeäkään. Tosin ovistesti oli nega tänään. Täytyy tehä huomenna uusi. Onko kellään kokemusta tämmösestä?

Meidän esikoinen täyttää 3 viikon päästä vuoden. Hurjaa miten nopeasti tää aika menekään. ❤

Mintukka, Millainen oli aatto synnärillä? :)

Me vietettiin isänpäivää siellä, eikä ees ollut kakkukahveja! :p Viikon päästä meidän poika on jo vuoden. Ei oo kohta vauvaa enää mulla, vaan taapero. ♡

Viikon olin poissa ja 130 uutta viestiä! Onnea plussanneilla ja pahoittelut negoista.

Herttarouvalle sanoisin että jos ovis on nyt niin hommiin vaan, ei siinä mitään menetäkään! :) kokemusta ei itsellä sun tilanteesta ole, mutta kuvittelisin että voisi olla otollista touhata nyt.

Mun tilanne meni nyt niin että päästiin eilen vielä hommiin ja tänään tuntuu niitä ovulaationippauksia, testejä en tähänkään kiertoon muistanut/ehtinyt hommata, joten arvuuttelemalla menen. Laskurien mukaankin ovulaatio kyllä ajoittuisi tälle tai huomiselle päivälle, joten pidän peukkuja että jotain tapahtuisi.. Kropan tuntemukset kyllä puhuis myös sen puolesta että ovis olisi tässä nyt menossa.

Voi apua, kävin tänään moikkaamassa ystävän 7-kuista poikaa ja vauvakuume nousi about potenssiin 2374! Niin mahtava tyyppi, viimeksi kun nähtiin niin hädin tuskin osasi kääntyä mutta nyt sitä jo ryömittiin menemään hirveetä kyytiä ja otti kontaktiakin niin mahtavasti. Mieskin uskaltautui ottamaan pikkuisen syliinsä ja vähän hytkyttelemään kun edellisellä kerralla pelkäsi niin kovin että natiainen menee rikki. Ja voi sitä riemua avokin silmissä kun lapsonen tarrasi parrasta kiinni ja nauroi niin äänekkäästi ettei kuulemma lapsen äitikään ollut aiemmin sellaista kuullut :grin

Täällä pahoinvoinnit vaan jatkuu ja yltyy, vähänkin kun syö niin kamala etominen tulee heti perään ja tissit on ihan kamalan kipeät. Ajattelin ensi viikolla testailla jos ei menkkoja kuulu, joskin eiköhän nää oireet tädin vierailuun tule päättymään.

Kävin toisesta ketjusta kurkkimassa Pinjulin testikuvia ja kyllähän sieltä mun silmiin ainakin haamu pilkistää! Pidän superisosti peukkuja! ...meinasinpas epähuomiossa iskeä tähän keskisormea näyttävän emojin. :facepalm:

Mä mukamas laitoin kommentin, mutta hävisi johonkin :( Dpo 6-7 mahassa oli menkkamaista kipuilua, Dpo 8 alkoi flunssainen olo joka on edelleen. Dpo 9 heräilin aamulla monesti todella kivuliaaseen närästykseen joka muistutteli itsestään myös päivän mittaan, eikä mua yleensä närästä ollenkaan. Nyt keskiviikkona iltapäivällä eli dpo 10 tuli vessareissulla paperiin pyyhkiessä liman ja veren sekoitusta ja loppui siihen. Kierto on mulla hyvinkin säännöllinen eikä tällaisia "vuotohäiriöitä" yleensä tule. Nyt kyllä jännittää jos tärppi olisikin käynyt ja ken tietää oliko mielikuvitusta vai ei, mutta ihan kuin suussa olisi välillä ollut sellainen raudan maku... :D Huomenna eli torstaina ajattelin testailla huihui :) <3

Ihanaa täällä on taas plussanneita, onnittelut teille ja toivottavasti pitää tiukasti kiinni matkan ajan<3

Herttarouva, oliko sinulla tullut jo normaalit menkat keskenmenon jälkeen? Itsellä meni ehkä kolme kuukautta kkm:stä ennen kuin kierto muuttui oikeasti normaaliksi. Yritystä oli heti kun oli yhdet oikeat menkat ollut. Ennen sitä ei uskallettu, kun olin lukenut, että kohtuun voi jäädä vielä jotain mikä lähtisi menkkojen aikana normaalisti pois.

Takaisin