Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

oireita ei edelleenkään oikein ole ollut suuntai tai toiseen paitsi pojan kanssa sairastettu flunssa. Lauantai aamuna tais olla menkka jomoilua mihin heräsin. Nyt mennään jo dpo10 ja tekis mieli käydä ostaan testi kaappiin mutta täällä pikkusella paikkakunnalla kauppaan voi mennä vain pussipäässä :bag:

Käyn usein apteekissa, ja vaikka en henk.koht. tunne meidän proviisoria, niin välillä tuntuu nololta asioida siellä. Mut kyseessä on aivan ihana nuori nainen, joka on parin vuoden ajan tiennyt, että meillä yritetään vauvaa ja olen kysellyt häneltä aina kaikki lääkkeet, että voiko tätä käyttää jos tulee raskaaksi jne. Viimeksi hain ovistestejä, mut aattelin, et väliäkö tuolla, että vieläkin yritetään, tämä on vain elämää. Vuosi sitten oli inhottavampi tilanne, kun ostin foolihappoa ja apteekkiin ilmestyi samaan aikaan tuttu äiti, enkä mä kyllä koko kylän halua tietävän tästä... Mutta eiköhän se ostos ole jo ehtinyt unohtumaan eikä kukaan vaikuta tarkkailevan mun vatsanseutua. Se olisi raskasta.