Raskaaksi 2016

Paljon onnea janniliini ja fiorella! :)

Meillä on tänään ensikäynti Fertinova klinikalle. Hui, miten voikaan jännittää! Ku en ollenkaan tiiä mitä siellä tapahtuu.

Dossier, toivotaan! kumpa vaan ei venyis turhaan tää kierto :( miks mun kroppa huijaa näin täysillä ja kaikilla mahollisilla oireilla :(

Sama erittäin turhauttava ongelma täälläkin (kp 41 menossa), vaikka oireita ei olekaan liiemmin ollut.

Onnittelut plussanneille ja pahoittelut tädin treffanneille <3

En tiedä muistaako mua kukaan kun en ole kovin aktiivinen ollut viime viikkoina.
Meillä nyt menossa yk4 ja kp15/27-40

Normaalisti mulla on ollu tosi säännöllinen kierto viimeset 10vuotta (aina 33päivää) mutta kappas kun aloitettiin tjottailla 7/16 niin ensin tuli tosi lyhyt kiero ja viimeiset kaksi kiertoa ovat venyneet liki viikolla yli normista.
Hoitaja meinas että jos saan painoa laskettua (huomattava ylipaino vähintään 15kg ois hyvä pudottaa) niin kierto vois tasaantua, koska on todennäköisestä etten edes ovuloi joka jo sinänsä pitkittää kiertoa.

Olen siis nyt yrittänyt rennosti ottaa ja miettiä kaikkea muuta, täällä foorumilla käynyt vaan pari kertaa viikossa seurailemassa.

Koko ajan kuitenkin sitä on takaraivossa sellainen että "oispa tää kierto nyt meidän" aneleva ääni :/

Plussatuulta kaikille <3

Dossier, höh :( toivotaan et tasaantus! Mulla venyny joka kierrossa pari päivää. Tosi turhauttavaa ja mietinki et varmaan täytyy kokeilla tikuttaa ovis ettei mee ohi.. nyt sais kyl täti tulla ku ei plussa tullu :(

Onnea plussista :love017 näitä toivotaan lisää :love7

Mulla jäi oviksesta ihme vaivat alavatsalle :dontknowJotenkin herkillä tai hellänä edelleen. Ei kipeä mutta outoo nipistelyä.. ja huh heijaa mitkä valkovuodot:confused:
Dpo 3 vasta eli veikkaanpa että menee edelleen oviksen piikkiin vaivat.. näin lomalla on mahdoton olla miettimättä asiaa.. tarvis tekemistä että unohtais:smiley-angelic006 ihan kuin näiden kolmen kanssa ei hommaa olisi :laughing001

Babe, tsempit sinne! Tuu kertomaan mitä ne sanoi :) toki testejä tarvitaan, että voi tarkemmin tilannetta analysoida ... Toivotaan että asiat etenee teilläkin!!
Plussia ketjuun edelleen!!!

Babe, tsempit sinne! Tuu kertomaan mitä ne sanoi :) toki testejä tarvitaan, että voi tarkemmin tilannetta analysoida ... Toivotaan että asiat etenee teilläkin!!
Plussia ketjuun edelleen!!!

No siis eipä tolla ekalla käynnillä vielä mitään ihmeempää selvinnyt. Mut ultrattiin ja sit keskusteltiin yleisesti meidän tilanteesta. Mun täytyy maanantaina käydä verikokeissa keltarauhashormoni tason selvittämisen vuoksi. Tarkistetaan siis kai että ovis tosiaan on tapahtunut vaikka kotitestit niin kyllä väittää että ovis on tapahtunut säännöllisesti. Sit mun pitäis käydä selvittämässä että kannanko veritulppaan altistavaa geeniä. Mulla oli siis tammikuussa veritulppa jalkaleikkauksen jälkeen. Altistus ei sinänsä raskautumista estä mut se on syytä selvittää ennen raskautumista koska se voi aiheuttaa keskenmenoja. Miehen täytyy käydä kolmen kuukauden kuluttua uudelleen siemenneste analyysissa jos ei sitä ennen oo tärpännyt.

Babe: Toivotaan, ettei tarvitse kovin isoja tutkimuksia tehdä, vaan tärppäisi pian :)

Missä hintaluokassa muuten tuollaiset perustutkimukset ovat fertinovassa?

Mietin et voisko olla mahollista et mulla olis ollu ovis viikko oletettua myöhemmin? mitä luulette? :bored:

Babe: Toivotaan, ettei tarvitse kovin isoja tutkimuksia tehdä, vaan tärppäisi pian :)

Missä hintaluokassa muuten tuollaiset perustutkimukset ovat fertinovassa?

Niinpä :) ei tässä kovin isoihin tutkimuksiin oikein riittäis rahat tai voimatkaan.
Se sperma analyysi makso n.140€, mun keltarauhashormoni testi n.60€ ja toi ensikäynti uä tutkimuksineen 183€. Siitä geeni alttius testistä en tiiä vielä. Se on kai melko kallis.

Voi ihana ylläri Janniliini :love7
Fiorella myös :love7 Onnea molempiin suuntiin ja tarrasukkia paljon pienelle!!!!

Kirahvi toki voi olla että on ollut myöhemminkin ovis. Eihän näistä koskaan tiedä milloin ne haluu sieltä pulpahdella :hug007

Tästä otetaan ny kunnon plussa aalto naiset eikö niin :talk017

On: täti häipynyt romppeinensa ja kp7 :thumright

Babe toi geenimutaatio testi missä tutkitaan tulpan alttius, niin julkinen puoli tutkii sen kyllä ilmaseks. Sanot vaan sinne, että sulla on yks tulppa ollu, niin perusteet sille on. Mä sain sen kun meidän suvulla on tulppataipumusta. Onneks mulla ei sitä todettu, mutta myös jos suvussa on jollain sitä niin se riittää perusteeks..
Mulla on neljä keskenmenoa takana ja useemminkin tutkittu toi taipumus.

Pullanmuru, eli pitää toivoa että ovis oli vasta sillon 10 päivä niinkun epäilin eikä 5 päivä ni vois olla vielä mahiksia? :woot:

Niemjalle paranemisia flunssan kourista ja toivottavasti supistelutkin helpottaa. Mukavia juhlia! :)

Onnea Janniliini ja Fiorella, ihania plussia! :)

Todella moni on tuota sanonut että raskautunut juuri silloin kun sitä vähiten odottanut, kai siinä täytyy jotain perää olla.. Ehkä jotenkin rentoutuukin.

Niiskutin, kirahvi ja Mamaminion, tsemppejä toivottavasti tulisi plussa nyt sen tädin sijaan!

En tiie millon sitä uskaltaa o_O kuitekin tässä käy niin et nyt kun testasin ni huomenna kurvaa täti :wink

Vähän muuten heitelly mielialat tässä pari päivää! Eilen illalla kun mentiin nukkumaan ni itkin ku mua palelsi niin kovin ja mies oli syönyt kaikki loput keksit kaapista :D

Takaisin