Raskaaksi 2016

-Nennu- pahoittelut tädistä, parempaa onnea uuteen kiertoon

Babe onnittelut ovis plussasta, ei muutakun kunnolla hyödyntämään viikonlopun kunniaksi kerta mieskin kotona :grin

on. laskujen mukaan ovis ois tänään mutta mitään oireita ja nippailuja ei ole ollut vielä :sad001 "kiimaliimaa" kyllä vielä riittää että pikkuhousun suojia käytettävä. tänä iltana tehtävä tallettelut taas kun huomenna esikoisen 1v synttärit niin varmasti on puhti poissa illalla.

Juu, peitot heilumaan vaan ;)
Täytyy toivoa, että meilläkin yksi siimaveikko ois tarpeeksi hyvä uimari :)

Auts Dossier! :sad001 Oliko vain venähtänyt vai mitä röntgenissä selvisi? Paranemisia!

Kiitos! Kuvissa näkyi sittenkin pieni murtuma, eli kepeillä täytyy kulkea pari viikkoa ja sain irrotettavan kipsin jalkaani. :banghead: Sain viikon sairauslomaa, mutta ärsyttää, kun ei pääse kotonakaan liikkumaan kunnolla. Testit jäi tänään tekemättä, mutta ei ainakaan vielä näy menkkoja. Saisikohan sitä testattua salaa kylässä? kp 36/36-38.

Voi Herttarouva sinäkin palasit tänne! Paljon tsemppiä <3 Onnea Misu :) Paranemisia Dossierille! <3

Kiitos kokemuksen jakamisesta mintukka ja lady bug. Mulle sanottiin tuolla julkisella että sitten vasta tutkitaan kun ja jos tulee kolme keskenmenoa. En ihan ymmärrä miksi ei voi nyt jo tutkia tarkemmin kun asiasta on kerta epäilys..

Eilen vietin sairaalassa 14 tuntia, joista 8 tuntia oli "varmuudeksi" ravinnotta jos joutuu operaatioon. Epäilivät sitä kun ensimmäiseen 7 tuntiin ei tapahtunut yhtään mitään muuta kuin supisteli ja kipuja oli. Mutta sen jälkeen homma alkokin etenemään ja lääkärintarkastuksessa viimeisen parin tunnin sisällä totesi että jäljellä enää vain vähän istukkamateriaalia, ja pääsin sen jälkeen noin tunnin päästä kotiin, koska uskovat että ne sieltä nyt tulevat. Toivottavasti ei tuu mitään tulehdusta ja tämä ois ohi tältä erää.

Tiiamariia munki mielestä toi kolme keskenmenoa on liikaa odotella tutkimuksia.. Yksikin keskenmeno jo tuntuu pahalta..

Aika jännä, että pääsit kotiin vaikka kohdussa vielä tavaraa. Mä en päässy pois ennenku todettiin kohdun olevan ihan tyhjä. Lääkkeellisessä tyhjennyksissä jouduin tekee tarpeet sellaseen pönttöön mistä sitten seurailivat, että kaikki tuli ulos ja ku kaikki osat oli tullu, niin ultrasivat.

Mulla oli kans toi mistä seurailivat. En tiiä miks pääsi, ehkä se alko näyttää siltä että kaikki sitten varmasti tulee.. toivottavasti ne tietää mitä tekee :D

Eiköhän ne tiedä. Voimia kovasti, noi ei oo helppoja kokemuksia ollenkaan..
Mulla on siis yks lääkkeellinen, yks hysteroskopia ja kaks kaavintaa takana. Mut ehottomasti toi lääkkeellinen oli rankin kokemus. Ei meinannu onnistua ja sitten kun alko tapahtuu niin kivut oli älyttömiä ja sain tosi vahvoja särkylääkkeitä..

Mulla oli ekalla kerralla lääkkeellisellä yritys -kesti 2 päivää kunnes pääsin kaavintaan ja muutenkin tosi traumaattinen kokemus ja nyt taas lääkkeellinen kun ei siihen kaavintaan suostuneet ennen ku lääkkeellistä yritetty..mutta nyt olisin päässyt eilen illalla kaavintaan jos ei taaskaan ois mitään tapahtunut. Mä sain kans vahvoja lääkkeitä ja ois vissii pitäny saada kotiinki ku edellee voimakkaita jomoja eikä panadolista o mihinkää.

Tiiamariia pahoittelut sinullekin. Mulla ei toiminut tuo lääkkeellinen ollenkaan. Menkkajomotusta ja niukkaa vuotoa. En suostunut toiste yrittämään. Jostain luin, että tuulimuna ei niin helposti lähde tolla lääkkeellisellä vaan kaavinta oisi se varmin. Mulla nyt neljäs vuotopäivä menossa ja nyt näyttäisi siltä että lämmöt laskemassa raskauden jäljiltä. Mä en tiedä jaksanko odottaa niitä yksiä menkkoja vai pitäisikö heti aloittaa yritys kun vuoto loppuu. Miten tiiamariia olit itse ajatellut/pohtinut?

Mä ajattelin keskenmenojen jälkeen, että en odota niitä yhtiä menkkoja. Se ohje annetaan vaan siks, että jos raskaus alkaa niin viikot on helpompi määrittää. Mä ajattelin, että en hukkaa yhtään kiertoo ja eihän se kroppa raskaudu jos ei ole siihen valmis.

Mulle ei annettu nyt yhtään mitään ohjeita mikä oli kumma. Ehkä ne aatteli ku edellisestä käynnistä niin vähän aikaa ni muistan kyllä. Mut pitää ite kattoa iha oman voinnin mukaan, koska ees tuntuu siltä et pystyy yrittää uudellee ja riski että tulee keskenmeno. Ei tällä historialla tällä hetkellä oo sellasta mielikuvaa että tulispa äkkiä raskaaksi ni kaikki menis hyvin.

Pahoittelut herttarouvalle :sorry: !!!

Tiiamariialle sinne toipumista ja kunnon burana-panadol koktailit vaan niin jos olisi apua särkyyn! :confused:

Täällä reissunpäällä ollaan ja olisi dpo8....pian 9 ja nyt illalla alkoi pyyhkiessä tulla pientä vuotoa :sad001 saaketin keho teki tepposet ja tuli Kyl niin varmoja oireita! Tänäänkin metallinen maku suussa pitkään ja alamasua tuikkii...
Miten muilla tuo luteaali vaiheen lyhyys??? Oliko siihen joku saanut apuja?!
Oon varannut ens kuulle gyne ajan jos siitä jotain apuja sais . . . :excited001

Toipumisia tiiamariia! Otat sen ajan mitä itse tarvitset. Minulla oli keskenmenon jälkeen semmoinen fiilis, että pakko hengähtää hetki. Oli sen verran kauhea kokemus kuitenkin. Hyvä, että nyt sujui kuitenkin paremmin kuin viime kerralla.

Pullanmuru mulla on aika lyhyt luteaalivaihe ja raskaus onnistunut kuitenkin. Mulla alkaa tiputtelu pahimmillaan neljä päivää ovulaation jälkeen. Raskaustesti on mulla ollut positiivinen aina tosi aikaisin ( dpo 8-9). Luteaalivaihe mulla nyt imettäessä 5-9 päivää ollut. Olen koittanut vehnänalkioöljyä ja se taisi viime kierrossa hieman pidentää loppukiertoa. Toivoa on [emoji5] Mulla ollut ton loppukierron kanssa ongelmia myös ennen imetystäkin ja silti raskaus onnistunut.

Okei, kiva kuulla muidenkin kokemuksia. Nyt taas tänään ei niinkään tullut mitään että en osaa sanoa voisiko vielä olla kiinnittymisen liittyvää. Seuraan vuotoa!
Täytyykin sitten kipaista tuota vehnänalkioöljyä ensi kiertoon jos nyt täti minut löytää :wink

Kuka on testailemassa Seuraavana!?

Kirjoititte edellisellä sivulla ovistesteistä ja sanoitte, ettei saa vaihtaa kesken. Siis merkkiäkö vai testityyppiä? Mä vasta tutustun ovistesteihin. Kuvittelin, että jos ovis on tapahtumassa, niin sen näkee millä vain testillä?

Kp 25/25-28. Ei juurikaan tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Alkaa taas jännittämään, vaikka en oikein osaa odottaa muuta kuin menkkoja.

Nukuin just reilu tunnin päikkärit et jaksaa illalla lähteä leffaan :woot: väsyttää ja paleltaa koko aika o_O

Täälläkin paleltaa ja tuntuu tissit aroilta. Olisipa hyvä merkki, eikä vaan merkki tädin kurvauksesta piakkoin. Nyt dpo 9 ja 27/n.30

Takaisin