Raskaaksi 2016

Vähän samanlaiset nippailut kun viime ti oletetun oviksen aikaan.. ei kait se nyt voi ovis olla :o selittäs kyllä sen et oon koko viikonlopun ollu todella himokkaalla tuulella :D

Tulin pitkästä aikaa kurkkimaan mitä tänne kuuluu! Ja voi vitsit onnea muurahaiselle! Mahtavaa että sie oot raskaana!!! Wouuu!! Nyt tuli hyvä fiilis, paljon onnea odotukseen. :)

Pahoittelut tiiamariia, paljon voimia jaksamaan eteenpäin. <3

Täällä jatkuu rauhaisa fiilistely vauvahommista. Päiviä en laske ja eipä hirveesti olla peittoja heiluteltu. Mieluisa talo löytyi ja ostimme sen. Nyt kaikki energia ja keskittyminen siis pakkailuun. :) välillä pitää kyl kurkistella mitä teille kuuluu. :)

Mitähän kummaa tää olo oikeen on? Kipuilu jatkuu, tuntuu vasemmalla lantioluun alapuolella..

Heippa kaikki!:hello Pari viikkoa lueskellut taustalla, ja nyt ajattelin ängetä geimeihin mukaan :D

Meillä on normaali raskautuminen aika epätodennäköistä, mutta silti joka kuukausi toiveet nousee aika korkealle piinapäivinä. Nyt menossa kp24/28, ja kaapissa herkät testit jo melkein huutelee mulle..

Meillä on vastikään alkaneet lapsettomuustutkimukset, itse asiassa juuri tänään kävin verikokeissa ja parin viikon päästä on naistenpolille aika. Esikoinen siis ois toiveissa, kaksoset ois ihan unelma! :binkybaby:binkybaby Mutta katotaan nyt kuinka meidän käy, ehditäänkö saamaan luomuplussa, vai saataisko hoidoilla toivottu tulos.

Last edited by a moderator:
Vaikka miten yrittää valmistella ittensä, että ottais piinapäivät rauhassa, niin on kyllä semmosta jännäilyä. Dpo 4 vasta ja odottaa pitää vielä monta päivää ennen kuin voi testata.

Kauhea krapulamainen olo. Kuuma, maha kipeä, huokailuttaa ja oikeasti vähän etookin. Oon nyt tehnyt kaksi negatiivista testiä kp24 ja kp26. Tänään kp28/28 ja en kyllä usko että hyödyttää tehdä enää kolmatta testiä, taitaa povata menkkoja vain :( Normaalisti ei kyllä olo poikkea mitenkään kuukautisten alkaessa, mutta veikkaan että kun vauvatoive on niin kova, sain nää oireetkin aikaan. On se ihmismieli kyllä erikoinen.

Plussatuulia ketjuun!!!
Balina, jospa se luomuplussa tulis ku odottelee tutkimuksia ja hoitoja, noita on nähty :)
Meijän lahjamunasolu-Iippo se kasvaa ja kehittyy. Kovasti jo odotellaan maailmaan, vaikka ainakin pari viikkoa sais kasvella masussa :D
Katjusha rv. 34+4

Onnea PLUSSANNEILLE! <3 Tsemppihalit huonoja uutisia kohdanneille!

Onko jotain poppakonstia,luontaistuotetta jolla voisi vaikuttaa luteaalivaiheeseen (pidentää)?? Vai onko lääkitys ainut? Millaisiin tutkimuksiin jotta lääkityksen saisi?
Minulla taitaa päästä itku pian...oon niin tässä,vaikka aattelin että tulee kun tulee....

Onnea uuteen kotiin Janniliini!:)

Balina Tervetuloa kuumeilemaan :wink

Silkkitassu samoilla päivillä mennään sun kans :blob1

Katjusha sullahan alkaa pian loppu häämöttää ja odotus palkitaan :Heartred

Täällä dpo4 nyt.... lauantaina tuli ihan sellaista fiilis että ei nyt tärpänny!!! Eilen sitten alkoi oikeanpuoleinen munis jomotella aaltomaisesti ja tänään sen lisäksi vihlaisuja tulee sinne tänne alamahaa :dontknow tiiä sitten mitä meinaa! Reissun lähtö olisi keskiviikkona niin jos sitten ottaisin muutaman testin varuiksi mukaan :happy090 jos ei Malta odottaa kotiin asti!

PullanMuru, toivotaan, että on hyvä merkki vihlaisut! Itselläkin eilen vihlaisi muutaman kerran, mutta näinä päivinä on tullut kaikkia oireita joka kuukausi. :D Minä yritän testien kanssa odotella ainakin ensi viikon puoliväliin.

On; yritän lopettaa kaikenlaisten oireiden kehittelyn mutta kun nyt on nännit tosi herkät ja masu hassun tuntunen.. :o pikkusta kuplintaa tuntuu ellen ihan omiani tunne :D lisänä runsas valkovuoto! Kp 28/33-35

Alkaa oikeesti olla sellanen fiilis et jtn siellä masussa tapahtuu :o voi kumpa oiskin ♡ nyt tiputaan ja korkeelta jos ens viikolla täti kurvaa kylään..

Takaisin