Raskaaksi 2016

Pahoittelut tädin kohdanneille ja negan saaneille! <3

Misu, aivan mahtavaa!!! :) <3 onnea! Kyllä me ollaan nyt raskaana, ei voi ku testien tekstiä uskoa! :)

Pätkis, omalla kokemuksella luotan sofin liuskoihin enemmän kuin digiin. Olen saanut tuplahormoonidigillä pysyvän hymynaaman kierrossa jossa verikokeiden perusteella en ovuloinut ollenkaan. Siis tää tapahtu silloin kun mulla oli tätä ongelmaa, ettei ovulaatiota tapahtunut ollenkaan.

En ehtinytkään enää toiste testaamaan, kp35 -> kp1. Arvelinkin kyllä ettei se nega enää plussaksi muuttuisi, mut kun tätiä ei näkynyt ja tuli vain pientä tuhrua monta päivää, piti yllä pientä toivoa. Tänään tutut menkkakivut alkoi ja täti porhalsi työpäivän päätteeksi kylään. :(
Yk5 käynnistyy, varasin ajan yksityiselle gynelle kun nää mun kierrot on alkaneet aivan heittää häräntakamusta. :confused: Jos sais jotain selvyyttä tähän.

Isosti onnea vielä plussanneille, peukut pystyssä piinailijoille ja muille uuteen kiertoon joutuneille voimia. <3

Osaako joku fiksumpi kertoa miten tää nyt menee. Kun menkat oli 18.9 ja ovulaatiotesti näytti plussaa kp 7... kierron pituudesta ei hajua kun oli siis eka kierto synnytyksen jälkeen. Laskuri näyttää raskausviikot 3+2 jos laittaa kierron pituudeksi 21 eli että ovulaatiosta menkkoihin olisi se 14 päivää. Tuolla laskurin mukaan sit sanotaan et näillä viikoilla alkio vasta kiinnittyy että ei oikein voisi näkyä vielä testissä.. niin miten tää nyt menee, mää en ymmärrä :P

Misu, sulla onkin ollut poikkeuksellinen ovulaatio. Voit ajatella laskea ovulaatio+2 viikkoa. Silloin kun menkat periaattessa olis alkamassa raskauden kesto on 4 viikkoa.

On. Keskeytynyt keskenmeno. Piti olla viikot 8+5, jäänyt viikoille 6+3, ei sykettä.

Tiiamariia, osanottoni... :( voimia sinne! <3

Misu, en mä tie. Mä laskin mun punktiopäivän ovispäiväksi ja tänään mulla on sen mukaan 3+4 meinaan tällä mennä niin kauan kunnes lääkäri/neuvolantäti/joku sanoo jotain muuta. :)

Muokattu viimeksi:
;) Täällä ollaan kans ihan puhki. Kuudelta herätty pikkuneidin kanssa ja koko päivä päivystetty koiran synnytystä (tai koko viikko, ois pitäny jo maanantaina syntyä). Nyt vihdoin käynnissä, katotaan meneekö yöhön että saadaan homma loppuun : P äitillä siis kennel ja pentuja syntyy 5-6 pentuetta vuodessa.. Nyt tässä ollut putkeen useampi, kolmannet kuukauden sisään.

Nyt alkanut oksettaa , toivotaan että ei tule raskauspahoinvointia. Esikoisesta selvisin kans 14 viikon huonolla ololla, ei tarvinnut oksentaa.

Niin ja täällä testattiin tänään myös tavallisella clearbluella:

4f7fc435206088f0e57f1b58d286fe2e

Mies kävi tänään siemenneste analyysissa ja tuomio olikin yllättäen se että liikkumattomia oli 72% eli liikkuvia siimaveikkoja oli 10 % alle mitä kuuluisi olla :( Meillä on 20.10. yhteinen ensikäynti fertinova klinikalla niin ehkä sitten saadaan paremmin tietoa asiasta ja siitä et miten tässä nyt kannattaisi edetä. Onks muilla vastaavanlaisia kokemuksia?

Babe, pahoittelut tuloksista. Todella nopeasti te saitte ne. Me jouduttiin odottamaan pari viikkoa niitä. Mulla ei ole kokemusta noista liikkuvuuksista.

Babe, pahoittelut tuloksista. Todella nopeasti te saitte ne. Me jouduttiin odottamaan pari viikkoa niitä. Mulla ei ole kokemusta noista liikkuvuuksista.

Niin siis noi alustavat tulokset tulee kuulemma vuorokauden sisällä mut sit parin viikon kuluttua saadaan tarkempi analyysi. Tuli kyl aika shokkina toi tieto ja mies varsinkin on aika surullisin mielin ;( Mut ei tässä kai oo ihan peli vielä menetetty. Onneks hakeuduttiin tutkimuksiin ajoissa. Mä olin niin varma et mussa on vika. Tai no voihan mussa edelleen olla, en oo vielä ollu missään tutkimuksissa.

Voimia teille babe. Varmasti musertaa miehen mielen tommonen uutinen. Jospa sieltä kuitenkin joku huippu uimari löytyisi teillekin perille asti!

muoks.. mikähä hitto tälle fontille tuli..

Babe, varmasti vetää mielen matalaksi. Niin teki meilläkin ja silloin kun miehen tulos tuli, tulimme siihen tulokseen että tää oli tässä. Meillä ei siis ollu muita vaihtoehtoja kuin icsi ja sit kokeiltiin ivf:ää kans. Veikkaan et teillä kokeillaan hedelmöitystä pesun kautta. Jolloin huonot siittiöt pestään pois ja hyvät siittiöt jää jäljelle. :)

Takaisin