Raskaaksi 2016

En tykkää yhtään että taas iskee flunssa, saa syyttää itseään kun ei oo kunnolla pukenut päälle lenkeille..

Ostin tossa yks päivä Lidlistä vauvanvaatteita, esikoiselle. No olin sitten ottanut parit kokoa 50/56 epähuomiossa, jemmaan ne sit tietenkin menee. Eli toivotaan että niille tulee vielä käyttöä joskus. ;)

Muokattu viimeksi:
Voikohan tää olla nyt jotain "kiinnittymisvuotoa" tms. vai tekeeköhän taas mielikuvitus tepposet. Mulla on siis dpo 9-12 ollu jotain pientä punertavaa/ruskeaa vuotoa mitä mulla ei yleensä oo ollu. Tänään pitäis menkat alkaa mut ei ainakaan vielä oo alkanut. Tein dpo 10 r-testin mut se oli nega, tein clearblue digitestin.

Babe, toivotaan että on just sitä kiinnittymisvuotoa!
Muutaman päivän päästä tiedät missä mennään, monestikaan ei näy vielä 10 dpo plussaa.

Babe, toivotaan että on just sitä kiinnittymisvuotoa!
Muutaman päivän päästä tiedät missä mennään, monestikaan ei näy vielä 10 dpo plussaa.

Nyt siis on meneillään dpo12 ja tosiaan odotin tätiä tänään kylään, mutta ei oo vielä näkynyt. Uskaltaiskohan jo huomenna testata jos ei menkat oo aamuun mennessä alkanut?! Voi kumpa nyt ei alkaiskaan, mut pelkään et tipun taas korkealta ja kovaa.

Digitestiä ei kannata hassata, ne ei ole kovin tarkkoja näin varhain. Apteq-testit on 10Iu/ml herkkiä esimerkiksi...

Joo on mulla pregcheck testejäkin. Uskaltaiskohan sellaisen käyttää huomenna aamulla jos ei tätiä näy?

Ei siitä mitään haittaakaan ole, kunhan pitää mielessä, että nega ei välttämättä ole nega.

Voi tätä epätietoisuutta...haluaisin nyt vaan äkkiä tietää missä mennään. Mulla on yleensä ollut aika säännölliset menkat eikä tollanen "ylimääräinen vuoto" oo mulle ollenkaan tyypillistä.

Babe, Kyllä kuulostaisi kovin lupaavalta. Ymmärrän ja tiedänkin että sitä välillä putoaa korkealta ja kovaa.. Mutta toivottavasti nyt enteilisi plussaa nuo oireesi. Pidän peukut pystyssä, ihan jännittää puolestasi! :)

Babelle peukkuja :)

Tämä "lapsenteko" on kyllä yllättävän ikävää puuhaa. Koko ajan saa olla odottamassa jotain; ovista, kuukautisia tai testaamista ja edelleen kuukautisten loppumista. Puolen kiertoa menee kelloa kytäten, että koska saisi käydä pissalla, että koska voi testata ovulaatiota sopivana aikana, mutta sama tylsä hailu tulee ruutuun melkein aina. Oloista ei voi päätellä mitään, kun niitäkään ei ole yhtään mihinkään suuntaan. Limoistakaan ei näemmä voi päätellä mitään, kun samanlaista tuntuu olevan sekin koko ajan. :hilarious:
Ihan kokonaankaan ei viitsisi päivien laskemista lopettaakaan, että pysyisi kärryillä edes hiukan siitä, koska kuukautisten pitäisi alkaa, että tietää varautua. Oviksestakin olisi kiva saada muutaman kerran kiinni, että tietäisi sellaisen ylipäätään tapahtuvan.:nailbiting:

Anteeksi avautuminen turhasta, koska eihän tässä oikeasti ole mikään kiire tai hätä mihinkään, mutta kun ei ole oikein ketään muutakaan, jolle asiasta puhuisi, kun olemme pitäneet asian täysin omana tietonamme.

Joo toi itse pelkkä lapsen teko on vähä ärsyttävää. Kun se on sitä, että pitäis juuri oikeesee aikaan vaihdella nesteitä. Hitsi kun se onnistuisi iha milloin vain, varsinkin silloin kun oikeesti haluttaa. Mulla ollut viimeinen viikko vähän sillee, että ei oikein seksi oo napannut juuri silloin kuin ois ehkä pitänyt. :rolleyes: Harmi kuin ei voi sikiätä pelkästä halista ja rakkaudesta:grin

Täälläkin lähdettiin uudelle kierrolle. Nyt kp7 ja yk4.

Bebe pahoittelut,mulla oli samanlaista,pari päivää poikkeuksellista väriä pyyhittäessä ennen kuukautisia. Ja sitten ne alkoikin ja lujaa,hyytymien kera. Olikohan jotain mutta ei kuitenkaan...

Juttelitte lyhyestä kierrosta ja luteaalivaiheesta,täältä ilmoittautuu yksi mukaan. Kp23-25,luteaalivaihe jää n.10 päivään...mulla on tulossa papakoe ja ajattelin kysästä samalla tuosta kierrosta...

Menkat loppui pari päivää sitten ja nyt otettiin jokatoinenpäivä. Oviksen tunnistan kropassani. Rennosti sitä yrittää ottaa mutta väkistenkin sitä kierron kulun mielessään tiedostaa...

Hyvää syksyistä viikkoa naiset.tsemppiä piinailijoille ja onnittelut plussanneille!

ovis oletettavasti huomenna ja tänään pyyhkiessä rusehtavaa vuotoa :wideyed: kp 20/33-35

Voi harmi Babe :sad001 Inhottavaa, kun ehtii jo vähän toivoa...

Ei tullut täti viikonloppunakaan, joten kävin testin ostaa, mutta mies sanoo, etten saa testata ilman sitä...kai sekin haluaa tikkua tuijotella :p Ehkä huomenna aamusta testaan sit...

Hyvää alkanutta viikkoa ja jaksamista siihen yritykseen!

Täällä uusi kuumeilija, menossa yk3 ja toiveet katossa. Meillä on ennestään jo kaksi lasta mutta kolmannesta haaveillaan. Kuopus on tällä hetkellä vuoden ja 4 kk, ja en halua yhtä isoa ikäeroa kuin esikoisen ja toisen välillä on (3,5v) ja siksikin oli pakko jälleen palata palstalle. :) vertaistukea vailla olen! Molempia edellisiä raskauksia yritettiin vuoden verran joten tuskinpa kolmaskaan nappaa kovin helposti..

Nyt menossa kp 21/28 ja oireitakin muka jo on, mutta veikkaan että ne on vain pään sisällä.

Plussatuulia kaikille ja tsemppiä tädin vierailulle saaneille!

Pahoittelut tädistä Babe.. :sad001

kirahvi, Hui miten jännittävää, voisikohan tuo vuoto ollakkin kiinnittymisvuotoa jos ovis onkin ollut aiemmin? :nailbiting:

Ninskulla on jännittävät hetket käsillä ja ihanaa että mies haluaa olla mukana testaamassa! :)

Takaisin