Raskaaksi 2016

Pilvilinna, Hahhaa no mää kans mietin, ku oot tuolla toisessakin ketjussa, että mitä ihmettä, käsitin vaan siis väärin ton viestin :D

Muokattu viimeksi:
Vertailuna eiliseen :) kyllähän tuo alkaa jo viivalle näyttää :joyful: tästä on jotenkin luottavaisempi mieli kuin siitä joka meni kesken :)
20160923_081132.png

Ccat onnea :)
Täällä ollaan jo lähellä loppukiertoa, dpo11 kp 22/25. Kauheat jomotukset on kiusannut monta päivää,eilen tuli niin hirveä repäisykipu joka vei jalat alta. Menkkoja kuitenkin enteilee muutaman päivän kiukkuisuus... Silti tuo toive aina piinaa takaraivossa ;) toisaalta, jos ne menkat sieltä tuleekin niin saanpa "nauttia" niistä tatuointituolissa :D

Onnea ccat :) ja Marsa80:lle peukkuja

Täällä menossa kiertopäivä 15, ja oviksen bongailut aloitettu. Viime kierrossa osui päivälle 20.

Paljon onnea plussanneille :)

Katsoin myös että jos niin kävis että tästä ekasta kierrosta tulisi plussa niin laskettu juuri juhannusaattona :grin Tosin mulla viimeksikin meni 6pv yli että ehkä ei juhannusvauvaa tulisi kuitenkaan. Yksi lapsista on kyllä syntynyt laskettuna päivänä.

Kp9 menossa, kyllä noi kiertopäivät tiedän vaikka tjottaillaan, ei ne oviksen tietämiseen kyllä vaikuta. Mutta ei se niin tärkeää olekaan tietää just tarkalleen.

Juuri luin, että 4% vai 5% lapsista syntyy laskettuna päivänä, joten mikä tahansa päivä siinä ympärillä on melko lailla yhtä todennäköinen :)
Täällä on sellainen vähän epäselvä tilanne, viikon päästä pääsen polille kasvukontrolliin. Tällä välin vauva on laskeutunut lähtökuoppiin, ja epäselvää on, pitäiskö olla sairauslomalla vai ei, jotta päästäis edes rv. 36. Huomenna työterveyteen, josta tuskin paljon apuja saa.
Katjusha rv. 32+2

Juuri luin, että 4% vai 5% lapsista syntyy laskettuna päivänä, joten mikä tahansa päivä siinä ympärillä on melko lailla yhtä todennäköinen :)
Täällä on sellainen vähän epäselvä tilanne, viikon päästä pääsen polille kasvukontrolliin. Tällä välin vauva on laskeutunut lähtökuoppiin, ja epäselvää on, pitäiskö olla sairauslomalla vai ei, jotta päästäis edes rv. 36. Huomenna työterveyteen, josta tuskin paljon apuja saa.
Katjusha rv. 32+2
Mulla laskeutui kans rv32 tienoilla ja äippäpolilla sanottiin, että sen perusteella ei voida ainakaan synnytyksen käynnistymistä ennakoida :) meidän poika syntyi 38+5! Tsemppiä viimeiselle kolmannekselle :)

Jennyhannele, tiedän että ei pelkästään siitä. Ruskeaa tuhrua tulee, että jotain siellä kohdunsuulla on tekeillä. Voi kun joku kertois pitääkö levätä vai ei. Saikulle ei ilman lappua voi jäädä.

Mulla laskeutu kans jo ennen rv 30 ja synty vasta käynnityksellä rv 40+5. Eli ei olis edes tullu yksin pois.

Niinpä, toisilla syntyy viikon tai kahden kuluttua siitä kun laskeutuu. Sepä se on kun sais mahiksen pitää ainakin 4 viikkoa. Haitari on siis 1-10 viikkoa.

Eilen kaupassa luulin, että ois täti kurvannu kylään vihdoin ja viimein mutta ei. Tuntu kun jotain valui housuun, olikin vaan valkovuotoa.. Mä oikee viskasin paketin siteitä ostoskärryyn kun ajattelin et niitä nyt sitten tarvii.

Ei toisaalta oo ikävä niitä, mutta ois kierron kannalta kuitenki kiva kun alkaisi. :P

P.S vitsi ku on hyvä olo, esikoinen kun nukku päiväunia vedin tossa kuntopyörällä olkkarissa 36min. ;)

Onhan se parempi varautua kaikkeen! :D

Eilen ja tänään ollut alamaha, alaselkä ja oikeastaan koko lantion seutu arka. Tänään on kp13, joten ovis lienee mahdollinen. Viime kierto oli tosiaan vain 24 päivää ja luteaalivaihe on ollut yleensä (ennen synnytystä, sen jälkeen en ole tilkkuja käyttäny) 10-11 päivää, joten voisi pitää ihan paikkansa. Nyt on menty joka toisen päivän taktiikalla, jos se olisi avain onnistumiseen..

Saako tänne liittyä kuumeilemaan?

Mä oon 25 v , mies 24 v.
Mulla siis pco todettu 2009, silloisen miehen kanssa yritystä yli 4 vuotta ilman tulosta. Clomit kokeiltiin , saatiin ovulaatio aikaiseksi muttei tärppiä. Sit tuli monesta syystä johtuen ero 2013. Siitä jonkin ajan päästä tapasin nykyisen mieheni. E-pillerit oli käytössä 2015 vuoden kesään saakka jolloin jätin ne hetkeksi tauolle että näen miten vhh ruokavalio ja painonpudotus on vaikuttanut kiertoon ja pcohon. Ennen sitä kierrot 30-100 päivää. Siitä meni sit pari kiertoa ja sit tein yllättäen positiivisen raskaustestin. Nyt meillä siis on pian 5 kk ikäinen neiti. Hetki sitten on jätetty minipillerit pois (pahentavat pcota niin en uskaltanut kauaa syödä ) ja toinen vauva saa tulla jos on tullakseen :) ensimmäiset menkat synnytyksen jälkeen oli hiljattain. Nyt niistä laskettuna kp 7 ja hirveät jomotukset munasarjoissa ja aattelin sit alkaa nyt jo testailemaan ovulaatiota (haluan ekan kierron testailla et näen saanko oo plussaa testiin) No sieltä tuli heti positiivinen tulos. Onko teillä kokemuksia siitä että ovulaatio on näin aikaisin, onko mitään mahkuja tulla raskaaksi? Tää kuumeilu on nyt tosi jännää kun edelleen se monen vuoden lapsettomuus pyörii mielessä ja ahdistaa ja sit taas toisaalta on iloisin mielin kun sit uuden miehen kanssa tärppäskin nii nopeasti. Yritän nyt siis vaan nauttia tästä kuumeilusta enkä stressaa ja toivon että ovulaatio tosiaan tulee kun sitähän nyt ei voi varmaksi sanoa pcon takia vaikka plussan testiin saakin. Alla vielä kuva tämän päivän testistä.
Tsemppiä kaikille, täälläkin varmasti jo pidemmän aikaa yrittäneitä, toivon plussaa kaikille <3
2ab7ddbe01de62673bb0efe71184f3b5

Misu mulla oli esikoisen plussakierros ovis jo viikko menkkojen jälkeen ja hyvin meni :)

Takaisin