Raskaaksi 2016

Täällä kutakuinkin menkat ohi. Ovistikkuja ei oo hommattu tähän kiertoon, ihan sillä koska mies haluaa fiiliksen mukaan sänkypuuhat eikä tikkujen takia. ( vissiin tulee suorituspaineet) joten parempi etten itekkää tiiä satavarmaksi ovista, ennemmin sit seurailen limoja ja yms.
Nyt meillä on asuntolainatarjousten vertailua yms. Niin ehkä vauva stressi pysyy matalalla. :)

Saako muurahainen udella missäpäin asutte/käyt hoidoissa? (ei tarvitse siis tarkkaa paikkakuntaa sanoa)

Mitä testejä noi on millä kaikki näköjää testaa? Kun aina sininen :D mun testit on ehkä ebaysta.

onnea Cat93 <3

mimmma, niissä on herkkyys 25 mutta näyttävät silti monilla jo aikaisin plussaa, aiemmin kun esim 10 herkkyyden testit :)

Mä taisin esikoisesta plussata semmosella ja toinen puikolla. Tekis mieli ostaa! :D

Nuo pc:t on kivoja kun on niin halpoja ja löytyy meilläpäin ainakin melkei joka kaupasta :) tuleekin sitten sen edestä ostettuakin :')

Sitä ihmettelen että miten ei ole vielä kukaan kirjoittanut kesäkuisiin mitään :angelic: kun jos yhtään voisin veikata niin LA olisi kesäkuun puolella.. jos siis hyvin käy :) kummittelee kyllä yksi kesken mennyt vastikään... :nailbiting: mutta itse en kyllä mitään uskalla tuonne sen takia vielä kirjoitella :joyful: en kai minä nyt eka voi olla joka plussasi :grin:eek:

Samaa itse ihmettelen kans, mulla jos kaikki menee nyt ok niin la ois 21.6., että alkukuun lapsia pitäs olla jo. Tosin en itsekään ehkä uskalla kovin ajoissa mennä vaik jos lussa tulisiki. Joulukuu16 foorumia on nimittäin melko vaikee huomataki km takia. Syyskuu ei nii tunnu missään vaik miettii sitä, että nyt ois pitäny olla toinen jo sylissä. Mut ei nii paha, kun joulukuu, oliha siin vkoa vajaa eka kolmannes jo yrjötty.

Hei kaikki ihanaiset, tulin kertomaan että jään ainakin tämän kierron ajaksi taustailemaan. Miehen kanssa sovittiin, että yritetään lopettaa tämä yrittäminen ja siirtyä enemmän tjottailuun. Eli yritän pysyä poissa näiltä foorumeilta mahdollisimman paljon, jätän ovistikut uittamatta ja yritän olla laskematta myös kiertopäiviä. Harrastetaan seksiä kun siltä tuntuu ja eletään elämää eikä vain kuukautiskiertoa, jospa meille vauva aikanaan suodaan. Sovittu on myös, että puolen vuoden päästä tutkimuksiin, jos ei sitä ennen tärppää.
Isosti tsemppiä ja paljon plussatuulia kaikille :Heartbigred

Emmäkään uskaltanut heti plussattuani sanoa mitään toukokuiseen ryhmään, nyt pari sanaa mutta en todella hae salaiselle puolelle sinne ennenkuin ois joku varmuus.. toi syyskuiset salainen 2016 meinaan ikävästi pamahtaa aina tohon kun avaan kännykällä sovelluksen. Se on kait joku bugi, foorumin ylläpitokin yrittänyt saada sen multa pois mutta siihen se aina pamahtaa muistuttamaan että enpä saanutkaan vauvaa syliin asti tässä kuussa. Ja joo oon poistanut sovelluksen ja ladannu uudelleen ja kirjautunut ulos jne,tietokoneella koko ryhmää ei edes näy. Mutta aika ikävää.

Jos minä plussaisin tästä kierrosta, olisi la 19.6, mutta minulla ei ole kyllä ollut vielä edes ovis.. ihmettelin itsekin, että miten voi laskettu olla kesäkuun lopulla ja plussa tikussa?

Aah.. niinpäs olikin! Ymmärsin jotenkin, että jos kaikki menee hyvin, että jos raskaudessa kaikki menee hyvin! :D Mutta laitetaan kaksosarjen piikkiin tämä ymmärtämättömyys..

Joo, en oo plussannu, kun ei oo ovispäiväkää vielä ollu. Sunnuntaina alkaa mahis päivät jos nyt kierto on se vakio 30päivää. Vielä plussaamiseen siis pitkä aika!

Voi olla että sepostan ite väsyneenä ja vielä kännyllä päi mäntyjä, että ei erkkikää ota selvää :D

Takaisin