Raskaaksi 2016

Mä kuulostan muuten joltain alkoholin suurkuluttajalta ... En ole :D :D

Onnea Sunmom :wav!!!
Pahoittelut negan tehneille :smiley-ashamed008 ehkä ensi kierrolla toisin sitten!!!!

Täällä hailuraa ovistestissä... Eikun hommiin siis :scared007
:laughing025

Onnea Sunmom, eiköhän se viiva siitä vahvistu!

mimmma: tiedän tunteen, itselläkin pitäisi ensi viikolla alkaa menkat ja tänään olisi juhlimista tiedossa. Mietiskelen sitä että kun tulee raskaaksi niin alkoholin juominen loppuu siihen (eikä se haittaa tietysti pätkääkään). En usko olevani raskaana kun ei ole yhtään mitään oireita (ja viimeksi vaikka testi näytti negaa niin oli selkeitä oireita ja olin raskaana). Mutta luulen että en ota mitään riskejä ja olen vesilinjalla (eikä tartte selitellä kun olen sellaisia kavereita näkemässä jotka tietävät yrityksestä:)). Niin ja en minäkään ole mikään alkoholin suurkuluttaja, ehkä kerran kuussa tulee juotua jos sitäkään. :D

Onnea, sunmom! Plussauutisia on aina mukava lukee!

Uusille Iso Moi! Kivaa saada lisää porukkaa kuumeilemaan!

Hei, outoja ovistuntemuksia havaittavissa! Pupuhommiks menee tää ilta. Ovista odottelin vasta ens viikolle, lyhyt kierto siis tulossa, kp 11 tänään!

Heippa!

Täällä numero kolmosta kuumeileva äippä. Kierukka poistettiin 11.8 ja seksiä on harrastettu ennen sitä ja sen jälkeen. Nyt rinnat vähän aristaa ja masusta nippaili. No, mikä sitten olis raskautta ja mikä itsekehitettyä "valeraskautta", sen aika näyttää. Eniten kävin raskauden mahdollisuutta ajattelemaan, kun meinasin tänään töissä pillahtaa itkuun ihan yhdestä tyhmästä ihanasta asiasta....

Heissan kaikille !
En tiedä kuinka moni muistaa mut, kun olin tuolla raskaaksi 2014 ryhmässä ja plussasinkin joulun alla. Mulla siis kolme lasta 07/10, 05/13 ja 09/15 ja vielä haaveilen yhdesä lapsesta.. <3 Nuorimmainen täyttää siis paikkoin vuoden, imetän vielä mutta imetystäkin tarkoitus lopetella pikkuhiljaa. Mulla ei menkkoja oo ollu synnytyksen jälkeen vielä ainuitakaan, eikä ne alakaan ennenkuin imetys on kokonaan loppunut ja siitäkin menee vielä kuukausi kaks kun alkaa jos yhtään toistaa itseään ja vahvasti näin uskon :D Joten sivusilmällä oon tätä ketjua jo pidemän aikaa lueskellut ja nyt ajattelin kirjoitella kun voi edes alkaa haaveilemaan vauvasta :D Imetys on tarkoitus lopettaa enskuun loppuun mennessä kokonaan ja sitten aletaan odottaan ekoja menkkoja ja sen jälkeen alkaa yritys, tai ei nyt varsinaisesti yritetä, mennään taktiikalla jos on tullakseen niin annetaan tulla :)
Tsemppiä kaikille <3 puhaltelen syksyisiä plussatuulia :)

Miehen mummo sanonu eilisestä lähtien että jos toista yritetään niin poika hänelle. Tänään kysy mun paidasta onko raskauspaita :D sanoin että ei ole ja sitten alkoi selittää että hälläkin tämmönen paita. Onko tämä jotakin vink vink hankkikaa toinen :'D

Sillee tekis mieli sanoa joo ollaa tässä raskaana kuukautisetkin menossa nyt että tuota :'D

Onnea sunmom!!! Toivotaan, että moni muukin pääsee plussa-aaltoon mukaan :) Täällä odottelua pelkästään. Ei ole kiire testailla mihinkään suuntaan. Ja tiedän mimmma tunteen. :D Itselläkin virkistäytymispäivä tulossa, mutta laskin että menkat pitäisi olla juuri silloin joten ainakin tietää toivottavasti suuntaan tai toiseen varmasti sitten :D

Osaakos viisaammat sanoa että voiko ovistestissä näkyä jo reilua viikkoa aiemmin haalea, mutta selkeä viiva? Vai onko todennäköisempää että tällöin olis ovis tulossa jo aiemmin?

Sain tämmöisen tikkuun nyt kp7. Edellinen ovis tuli kp15 ja sitä edeltävä kp16. Ja joskus taannoin on ilmaantunut jo kp11...

Eli pitäisköhän tässä alkaa kaiken varuilta jo tallettelemaan...

Ja se kuva

11aacfa559124818717f5d3bb9c8d7bc

Roze useimmilla näkyy aina erivahvuisia viivoja pitkin kiertoa ja niistä ei oikein voi mitään ennustaa. Sit kun testiviiva on joko tummempi tai vähintään yhtä tumma sit on ovis muilla viivoilla ei ole merkitystä :)

Innoissani ootin tälle päivälle peiton heilutteluja ni mies ei jaksakkaan :/ kävi niin turhauttaa :(

esikko1 Ahaa no sitten ei auta yrittää ennustaa tästä mitään. Ihan ovisplussaan en tohdi tallettelua jättää koska viimeksi kun aamulla plussasin tuli ovis jo saman päivän iltana/yönä.

Ostin greippimehua, kunnes tajusin et ei se ollutkaan vissiin sitä 100%. Minkä merkin greippimehua suosittelette, jos joku on juonut siis tärppi kierrossa. :)

Äh taas nega... kp41/33 :(
Luulen että mun kierto on nyt vaan sekaisin ja menkat kadonnut johonkin....
Aattelin ensiviikon perjantaina tehdä digin jos ei täti tule ennen sitä.
En tiedä pitäisikö oikein huolestua kun yhtäkkiä kierto meni näin sekaisin :/
Nyt siis yk2 ja edellinen kiero superlyhyt vain 27/33 ja mulla on siis aina ollut säännöllinen kierto..... Ärsyttäää ihan tosi paljon.
Tsemppiä kaikille ja plussatuulta <3

Jos on ovuloimaton kierto? Ne voivat venähtää pitkäksikin.. :(

elaffy mä luulen että oli ovuloimaton kierto..... nimim. äskeisellä vessakäynnillä jäi punaista paperiin, eli tittidiii yk3 starttaa ilmeisesti täällä...

Takaisin