Raskaaksi 2016

Kyllä ukko sano et aamulla testikauppaan ja kattoo vahvistuuko :) tänään oli muutenki vähän hätä testaus kun tuli vieraita sai äkkiä piilottaa todistusaineiston tais kyllä vieraat arvata vaikka ei mitään sanottu.. Joutuu tässä joka tapauksessa hissukseen olla ekaan ultraan asti sielä omalla kohdalla vasta alkaa mielenrauha

Onnea kaikille plussanneille :)

Kiertopäivä 21 ja sain vihdoin hymynaavan ovulaatiotestiin eilen. Tosin kahtena edellisenä päivänä unohtui testaamiset, kun piti järjestää juhlia.

Tänään tuli testiin vahvempi viiva, eli kyllä siellä jotain on :)
Olo on jotenkin epäuskoinen. Välillä asia pamahtaa tajuntaan, että siellä oikeesti on joku tyyppi kasvamassa. Sillon riemastuttaa, tai no, eihän sitä tunnetta voi sanoin kuvailla. Muu aika meneekin sisäistäessä asiaa käytännön kautta, mitä ei saanut syödä ja voikohan kovin raskaita nostella jne :D

Mutta mie toivotan kaikille plussaonnea ja siirryn toukokuisiin juttelemaan. Toivottavasti moni seuraa perässä!

Ihania uutisia Täällä :love7 Onnea kaikille plussanneille!!!!
Jännityksellä Täällä bongailen omaa ovista kun on niin epäsäännöllinen kierto... toivottavasti pian siihen törmään :thumleft

Iiti86 onnea!

Menkat loppusuoralla ja yk 8 lähtee käyntiin. Tarkoitus ottaa taas rauhassa bongailematta ovista sen tarkemmin tai laskematta päiviä.

Plussatuulia kaikille!! :)

Kp4 ja uutta yritystä putkeen. Hain epätoivoisena jo greippimehutkin kaupasta, mutta tuskin niistä mitään konkreettista hyötyä kuitenkaan on..

Dossier, plussatuulia! Itsekin bongasin oviksen tässä pussakierrossa vasta kp 22, mikä osoittautui hedelmälliseksi :)

PullanMuru, onnea oviksen metsästämiseen! Olkoon tämä kierto teille suotuisa!

Janniliini, rentous on kunnioitettava piirre. Toivottavasti se tuottaa pian toivotun tuloksen!

elaffy, ei voi tietää :) Kaikenlaista sitä tuli itsekin kokeiltua, eikä siitä ainakaan haittaa ollut. Plussakierrossa en tosin käyttänyt muita apuja, kuin vehnänänalkioöljyä, macaa ja Teroja.

Tuulia 4+1

Tuulia, oikeassa olet. :) Naurettiin jo miehen kanssa, että alkaa olla kaikki samat käytössä kuin viimeksi ennen plussaa. Kuningatarhyytelöä söimme silloin molemmat ja minä join greippimehua. Vuodenaikakin alkaa olla sama, kun plussasin 1.10. :D Nyt vain jäitä hattuun itselle. Kotona on kuitenkin kaksi 15kk ikäistä lasta, joiden kanssa on kyllä jo tekemistä. :)

Onnea plussasta!

ImageUploadedByVau Foorumi1471925736.434621.jpg

Miten voikaan tulla onnelliseksi jo pelkästä ovistestin hymynaamasta Tänään kp 11 ja ovistesti tosiaan näytti vilkkuvaa hymiötä eli korkean hedelmällisyyden tasoa. Huomenna testaan vielä lisää, josko toi tosta muuttuisi vielä Maksimaaliseksi hedelmällisyydeksi. Tämä oli kyllä todella positiivinen yllätys kun ehdin jo ajatella etten ovuloi ollenkaan. Nyt vain peittoa heiluttelemaan

Tuulia, miten käytät/käytit tuota macaa?

Aloitin itse myös vehnäalkioöljyn tässä kierrossa ja saa nähdä auttaako. Ainakin iho-ongelmiin pitäisi auttaa :)

elaffy, joskus historialla on tapana toistaa itseään :) Olisihan se mahtavaa saada yksi pieni lisää - ja vielä noin samanlaisin seikoin.

Babe, jep, vällyjen väliin vaan. Nauttikaa :)

Pumpuli, macaa otin tabletteina 1-2 päivässä ja joskus jauheena sen lisäksi vielä esim. jogurtin joukossa. Löysin merkin, joka maistuu jopa hyvälle, joten se ei ollut ongelma.

Mikähän tässä nyt on, kun menkat on jo loppumaisillaan, mutta edelleen alavatsalla tuntuu nipistelyä päivittäin. Enemmän tuossa oikealla puolen, jossa sitä on tuntunut enemmän viime oviksesta asti. One step herkkä r-testi näytti negatiivista viimeksi toissapäivänä, enkä usko että johtuu raskaudesta, mutta mistäs pirusta sitte, kun ei koskaan ennen ole ollu tämmöstä! Pisti koko kropan sekasin se pirun gelee royale :banghead:

muoks. Plussanneille kovasti onnea!

Onko teillä jotain appeja joilla seuraatte kuukautisia ja ovulaatiota? Jos on mitä suosittelette? Otin nyt kolme testaukseen. :-) niiden mukaan mun menkat alkaa 29.8 joten kai mä silloin testaan jos ei muuten ala kuulua :-) vaikka alunperin 1.9 meinasin. Tosin ovulaatio heitti päivällä tai parilla. Joten menkkojen aikataulusta en myöskään ole varma :-)

Villisilmä, ootko syönyt miten pitkää gelee royalia? Miula kaks ekaa kiertoa oli outoja, tiputtelu vuotoja ja ihme nippailuja ja yms. Mutta sen jälkeen kierrot ollut ihan ok kun jatkoin niiden syömistä. :) Tosin nyt lopetin ne kun lopetin kaikki kikat...:) mutta kokonaisuutena söin gelee royalia varmaan 4 kuukautta ehkä? :)

Mulla gelee runsautti kuukautisia, eli mahdollisesti kasvatti limakalvon paksuutta mutta myös vuoto oli juoksevampaa. Toki vehnis ja ubiqinon voi ohentaa verta myös. Minulle ei tullut vuotohäiriöitä mutta toisille tulee, ja siksi kokemuksesta jättävät pois käytöstä.

Tiarella mulla käytössä ladytimer, mutta se näyttää mitä sattuu, joten olen vaihtamassa johonkin toiseen sovellukseen.
Onko kenelläkään suositella?

Mulla gelee royale teki vahvemmat ovis oireet ja kuukautisvuotoakin tulee hieman enemmän. Mutta mulla se vuodon runsastuminen oli ihan toivottu asia koska mulla jäi kuukautiset todella lyhyeksi ja niukoiksi kun lopetin e-pillerit.

Nyt en ostanut enempää geleetä... Tuntuu vähän ehkä turhalta syödä sitä kun se ei kuitenkaan auttanu meitä saamaan plussaa...

Takaisin