Raskaaksi 2016

Voi helvetti, en kestä taas olla olemassa tämän pettymyksen ja ahdistuksen keskellä. Kp 26/27, dpo 12, ja raskauskeijun herkällä liuskalla äsken taas blanko nega. Ei hailuran hailuraa. Ois edes joku hailura niin sais vähän toivoa että siellä jotain tapahtuu. Ja olin taas niin varma että nyt tärppäsi, kun nuita vatsatuntemuksiakin on ollut ovulaatiosta tähän asti joka päivä. Ja luulotautisena tietty paljon muitakin juttuja joista olin ihan varma. Mutta ei. Alkais nyt edes ne menkat niin pääsis uuteen kiertoon, yk 6 sieltä alkais seuraavana.. :sad001:sad001:sad001

Villisilmä, pitäisikö testin näyttää jo jotain tuossa vaiheessa? Tai voiko olla että näyttää vasta huomenna kun menkkojen pitäisi alkaa? Älä vielä luovuta toivoa, voihan sieltä vielä jotain tulla!

En siis tiedä miten herkkiä testejä on olemassa = Miten aikaisin voi/kannattaa alkaa testaamaan...? t. Tietämätön

Pahoittelut negasta, Villisilmä! Tee uusi testi parin päivän päästä, jos täti ei kurvaa paikalle. Kaikilla hormoonit eivät nouse niin nopeasti, että välttämättä vielä näkyisi.

Piinailijoille tsempit! Ja plussatuulia tietysi jokaiselle! Laittakaahan testaajat sitten väliaikaraporttia, kun pissitte tikkuun. Pidän sormet ristissä, että lähtisi kunnon plussa-aalto käyntiin :)

Tuulia kp 33, dpo 9 ja niin tätiolo kuin vain olla voi. Eilen otin viimeisen Teron tähän kiertoon ja nyt sitten vain odotellaan hanojen aukeamista. Ehkä ensi kierrossa paremmin tuloksin.

Jee!!!!!!! CB näytti tänään 2-3 vk. Nyt uskallan jo uskoa. Olo on jo aivan kuin krapulassa. Ja viimeks (joka meni kesken) muute just samassa kohtaa eli 4+2 toi digitesti näytti vain 1-2 viikkoa hedelmöitymisestä eli nyt sitä hormonia on jo enemmän!!! ☺️☺️☺️ Siirryn enemmän nyt tuonne huhtikuun 2017 ryhmään mutta toivon ihan teille kaikille tsemppiä!!!! Oma mieli oli se pahin vastus tässä hommassa itsellä, kun ei sille tusksilulle voinut mitään.

Pidemmässä kierrossa ovulaatio tulee myöhemmin. Mulla esim kierrot on 39 luokkaa ja ovis tulee kp 27-28 tms. Eli menkkojen ja oviksen välissä on kolme viikkoo ku yleensä se on kaks viikkoo.

Mutta tuosta keltarauhasesta en osaa sen ihmeemmin sanoo vaikka se mulla tukilääkityksenä raskaudessa onkin nyt. Mulla esim raskauden alkaessa surkastuu keltarauhanen liian aikasiin pois eikä raskaus voi jatkua. Siks toi lääkitys.

Tervetuloa kirahvi piinailemaan!

Kp 28/26-28, menkkajomoja on edelleen ja pahenevat koko ajan. Silti jänskättää vähän kun tätiä ei vielä näy. On tämä aina hermoja raastavaa. Varsinkin kun täti on jo pari tuntia myöhässä niin sitähän kuvittelee vaikka mitä!

Hieman tyhmänä kysyn, mutta lasketaanko tuota tyhjennysvuotoa ollenkaan vai missä yk:ssa nyt minä meen :D

Kp 29/? Dpo 8? Yöllä valvotti munasarja kipu oikealla! Mikä ihme se olikaan nii ainaki se sattui !! :( lämmöt tippu tänään aamulla normaali lukemiin missään ei kolota ei tuntenuksia..nyt meni se viimeinenki toivon ripe en tiedä miks mutta ny oon varma ettei oo tärppi käyny :sad001

Kp1 ja yk6 tästä sitte käyntiin. Sitte loppu tää pelleily eikä enää yritellä.

Sympatiaa tytöt, liian moni kohtasi tädin tai se uhkaa kurvata paikalle!
Villisilmä, ei välttämättä näy herkälläkään testillä ennen kuin menkat myöhässä. Pissatestiin vaikuttaa moni asia, ja nehän sanoo, että kestää 2-3 päivää että virtsaan edes erittyy hcg:tä, mikä verikokeella jo näkyis.

Täällä kp 17/27.. Varma olin siitä ovisjomosta, mutta koska limoja ei kunnolla koskaan ollut, aloinkin jo epäillä, että ovuloinko tässä kuussa ollenkaan. No katsellaan. testit käyttöön sitten ens kiertoon, niin saa varmuuden.

Onnea bettyboop!

Ja pahoittelut tädeistä

Plussatuulia!!

Kiitos kaikille tsempeistä, ehkä peliä ei vielä ole menetetty kun ei punaista näy. Uskon, että täti ilmestyy kyllä ylihuomenna, mutta siihen asti toivo elää. Tsempit ja voimia kaikille, joille täti tullut jo kylään! :sorry:

Kp9, mikä mua vaivaa kun niin kovasti nukuttaa... Tänään nukuttiin neidin kans kolmen tunnin päikkärit? Ja voisin jo mennä yöunille... Onkos tää joku ihmeellinen ovis-oire?

Mitähän tää nyt sitten meinaa, kun nyt se hailura mikä oli ovis testissä hävisi? Oliko se nyt kuitenkin sitten jo? En tiedä onko tästä testailusta mitään hyötyä, kun en silti tajua mitä tapahtuu... :rolleyes:

Harmittavaa kun niin moni joutunu pettymään :( toivon sydämeni pohjasta että kaikki plussaa jotka sitä toivoo <3 mut joo ei sitä toivoo oo menetetty ennenku vuoto alkaa.. Täälä tuttu ja ihana pms jossain lymyää ja varmasti huomenna hyökkää :angry5

Täällä oli tänään niin menkkojen alkamis tunteet mutta ei oo alkanu. Yleensä alkaa pian tuntemusten jälkeen. Nyt ne tuntemukset katosi illan mittaan. Ehkä tää oli vaan joku ennakko, eiköhän ne ala parin pvn sisällä.

Hmm.. täällä kävi myös sellaisia 100% varmoja tuntemuksia menkoista, mutta samoin kävi, että hävisivät. Olen minäkin kuitenkin hyvin varma, että tämän viikon aikana alkavat.. äh, ärsyttää, kun on jo "syli täynnä" lapsia, mutta jotenkin se kuitenkin tuntuu niin tyhjältä. Onko minulla oikeasti oikeus haaveilla vielä lisää, kun osa ei saa ensimmäistäkään..

Elaffy, tottakai saat haaveilla! Se ei oo keneltäkään muulta pois :)

Miun pitää perua sanani, menkkatuntemukset jyllää taas. Huoh... Nyt ymmärrän muita jotka toivoo että alkas vaan menkat niin pääsis uuteen kiertoon.

Takaisin