Raskaaksi 2016

Moi!

Mytylle testausonnea! Ja heti tietty infoa meille montako viivaa ilmestyi, kahta toivotaan on course!

Kp 25 tai 26, onneksi ollaan reissussa niin en pääse testaa ennen perjantaita, tosin kyllähän täälläkin päin Suomea on testejä kaupat pullollaan, mut yritän malttaa mieleni! Täti pitäs ilmestyä viimeistään torstaina, mut mulla on kierrot ollu viime ajat sen 27 päivää.. Pms-vitutus loistaa edelleen poissaolollaan kuten kaikki muutkin oireet! Aaaargh, piinaavat viimeiset päivät, en kestä!!

Toivotaan toki kyllä mä oikeestaan tiedän jo mikä vastaus on mutta aina voi kokeilla molemmat tytöt on ultran ja laskelmien mukaan saanut alun kp9 kiero oli silloon tasasta 22-23 päivää jos tää kolmaski tekis saman? Kaikkee sitä kuumeilussa haaveilee:wink jos begaa näyttää nii sitte tietää seuraavan kerran testailla vasta kuun viimesinä päivinä ellei tule menkat kylään ennen sitä. Voi kun kroppa toimisi ohjekirjojen mukaan nii olis tää vauvanteko helpompaa:)

Toivotaan parasta huomisen testaukseen Mytty!

Minä ajattelin aloittaa ovu-testauksen tänään. Toivotaan että kerkeisi plussaantua testi ennen kuin lähden reissuun ilman miestä. :rolleyes: kp12/30

Mytty lykkyä testailuihin! Mullahan on joka kierrossa tarkoitus odottaa ja testata vasta jos täti oikeasti myöhässä, ja tällä kertaa se ois lauantai, mutta koskaan en ole vielä selvinny kuukautisten alkamispäivään asti ilman testin tekemistä :shy: Yritän oottaa kuitenki ainaki torstaihin, sitten voi jo luovuttaa ja testata sen pakollisen negan ennen lopullista masennusta :sorry:

Voiskohan raivoaminen olla raskausoire? :grin Tänään töissä olin niin lähellä raivota työkavereille kun olin niin raivoissani, vieläkin tuntuu että se kytee jossain ja pitäis heitellä jotain astioita tai muuta vähemmän särkyvää että sais jotenki nollattua! o_O Ensimmäisestä raivotuksesta selvisin syömällä pullan :grin

Mä vedin kanssa tänään pulttia töissä... Eka kerta ku marssin oikein pomon luokse ja ilmoitin että nyt meni kuppi nurin ja vasikoin kaikki työkaverit jotka mua ärsytti... Oon ollu niin pinna piukeena jo useamman päivän ja mietin jo että kuinka kiukkuseks tässä vielä ehtii tulemaan ennenku helpottaa.?!

Villisilmä kyllä raivoaminen voi olla merkki raskaudesta. Mulla oli ennen plussaa sellasta. Veetutti miehen pelkkä naama jo niin paljon, että teki mieli raivota. Saatoin vetää ihan älyttömiä kilareita ihan ihme asioista josta en normaalisti suuttus :)

Mie oon kanssa malttamaton testien suhteen. Se on ns helppo kun tietää että tulee nega ettei tarvi pettyä, mutta yllättyä voi jos vahingossa tuleekin plussa! :D

Miulla tuli viikonloppuna hirmunen ällötysolo ja se on jatkunut aina kun sitä muistaa ajatella :bored: Muuten ollut ilmaa mahassa ja alavatsa tuntuu vähän turvonneelta. Tissit on painaessa hellät, ja tänään juili oikeelle mahaan pari kertaa autoa ajaessa ja vähän ajan päästä tuli vv niin et luulin että menkat alko. Maha-oireet helpotti heti kun mies tuli viikonloppureissulta kotiin Nyt taas tuntuu että näähän on kaikki joko jännityksestä johtuvia, tai enteilee alkavia menkkoja. :sad001 En oo vaan ennen jaksanu kiinnittää huomiota menkkaoireisiin, eli ei näistä ota yhtään selkoa! Huomenna testaillaan ja loppuviikosta taas jos ei oo menkat alkanu. Kp 21/~23-25

Mistä muuten tulee lyhenne täti?

Nyt taas tuntuu että näähän on kaikki joko jännityksestä johtuvia, tai enteilee alkavia menkkoja. :sad001

Tämä just on ihan todella ärsyttävää, kun ei voi tietää että onko vain menkkaoireita vai kertooko ne jotain muuta! Tuntuu että joka kuukausi on vaikka mitä oireita ja sitte ne menkat kuitenkin alkaa, ja jostain luin että oireettomuus ois lupaavampaa raskauden kannalta, ja yleensä oireet enteilee menkkoja :mad:

Tuli äsken mieleen, että mullahan on ollu tänään ihan semmonen olo niinku yleensä päivä ennen menkkoja/menkkojen eka päivänä. Väsyttää ihan sikana ja raivostuttaa kaikki. Äsken kiersi alavatsassa ihan älyttömästi, samalla lailla kuin yleensä ennen kunnon menkkakipujen alkamista (enteilee ripulia joka enteilee menkkoja :wtf:). Jos en tietäis että nyt on vasta kp 24/27 (dpo 10), olisin ihan menkkafiiliksissä o_O

En silti suostu uskomaan, että tämä kierto ois yhtään erilainen kuin aiemmatkaan. Saa niitä kaikenlaisia oireita kehiteltyä kun kovasti toivoo :mad:

Noniin, tästä se lähtee...eli yk 1, kp 1/30.
Minä kanssa aina ollut hyvinkin malttamaton testien teon suhteen, sää nähdä, miten tällä kertaa käy

Täällä myös täti kylässä ja 1.yritys kierto alkaa pikkukakkoselle... :wink Kiva kuulla muiden tilanteista! Plussa tsempit kaikille :flower

Mitä ovutestiä suosittelette?! Ostin nyt kokeeksi apteekkarin ovutestit... kokemuksia? :dontknow

Täällähän on monella jännät paikat! Uuu! Paljon plussatuulia jokaiselle tasapuolisesti! Pidän peukkuja, että plussa pärähtää testiin ja täti jää tulematta :)

Kun itsekin osaisi pysyä positiivisena... Jotenkin sitä on vaan tottunut tämän yli vuoden yrittämisen aikana siihen, että ensin odotetaan ovista ja sitten tätiä, jotta päästään uuteen kiertoon. Kaikki siitä poikkeava olisi vain positiivinen yllätys. Mutta ehkä sitten joskus...

Tietysti sitä tulee mietittyä, että josko kuitenkin kaikki olot ja oireet viittaisivat alkavaan raskauteen, joka selittäisi esim. dpo 6 ilmentyneen paineen tunteen kohdun seutuvilla (nyt jo helpottanut) ja ihan järjettömän kaakao- ja pähkinähimon, sekä mielialojen ailahtelut monine muine seikkoineen. Vaikka voihan nuo edellä mainitut lukea tätioireisiinkin. Plääh. Kohta se selviää :)

Tuulia kp 32, dpo 8

Kp 27/26-28, eilen alkoi alaselän särky ja tänään menkkajomoja jo alavatsalla. Eipä taida tarvita enää pitkään jännäillä milloin täti kurvaa paikalle! Äsh!!

PullanMuru, tervetuloa kuumeilemaan. Nuo testit on varmaan ihan hyviä, olen itsekin niihin pissaillut. Omasta kokemuksesta paras hinta/laatu-suhde on Raskauskeijun liuska- ja puikkomallisissa ovulaatiotesteissä..

Plussatuulta ketjuun!! jos tämä kierto ei ollut SE kierto, olkoon seuraava hedelmällisempi :)

Nyt kun on pitänyt rauhallisen kierron niin enpä oo huomannut nyt mitään "mukamas oireita" :) eli mieli pysynyt rauhassa. Päiviä siis en ole laskenut ja tallettelut vähäisiä. Mutta tälle viikolle odottelen todennäköisesti menkkoja kun nyt aamusta alkoi alavatsan menkkajomo tuntemukset. Tämä on ollut kaikin puolin mukava kierto kun en oo stressannut ja pohtinut omia tuntemuksia. :)

Toivotaan että monelle tulisi tässä kierrossa plussa! :) tsemppiä meille kaikille

PullanMuru, täältä myöskin suositus Raskauskeijun ovistesteille, olen käyttäny niitä herkkiä puikkomallisia ja oikein hyvin toimineet! Tässä kierrossa varmistin myös Clearbluen digitaalisella, siihen hymynaama tuli samaan aikaan kun Raskauskeijun testiin tuli kontrolliviivaa vahvempi viiva, eli hyvin toimi eikä tarvi enää ostaa kalliita CB:tä :grin

:banghead:Mytty kuittaa negan kp 28/? Eli ekat "ovis limat oli jotain ihan muuta niinku kipujen perusteella aattelinki että se stressi siirsi vaan ovista eli Pitiköhän toiset limat ja vihlaisut paikkanda dpo 7? jännättään kuinka pitkä tästä kierrosta tulee :shifty: kyllä voi ihmistä ottaa taas päähän! Paljon plussa tuulia kaikille :happy:

Raskauskeijun ovistesteille täältäkin suositukset, liuskoja käytin ja toimi moitteettomasti :)
Jennyhannele ja jäbä rv37+5 <3

Täällä on vähäisiä oviskipuilun tuntuista ollut tänään vähän vasemmalla puolella. Täytyy testailla iltapäivästä että onko ne niitä vai jotain muita. Jos on, niin olisi ainakin tallettelut mennyt hyvin. :)

Takaisin