Raskaaksi 2016

Meillä "ongelmaksi" on nyt muodostunut se, että kun jätettiin viimein ehkäisy pois ja alettiin yrittää, ei malteta pitää näppejämme erossa toisistamme! Nyt kp13 ja jouduin sanomaan äsken miehelle, että nyt pidetään tää päivä taukoa että ehtii tulla vähän lisää kavereita matkaan mukaan. :D Peitto heilunut sen verran ahkerasti, että saa nähä kuinka paljon tuolla sisällä on odottamassa tyyppejä oviksen aikoihin... Oon meinaan kuullu et paras ois just se täälläkin moneen kertaan mainittu "joka-toisen-päivän-taktiikka", eikä todellakaan joka päivä :P

Pumpulii, meillä on sama ongelma! Toissapäivänä oli taukoa kun oltiin molemmat niin väsyneitä mutta eilen jatkui. Nettitestin mukaan ovis osuis mahdollisesti huomiselle. Mies vaan kysyy joka kerta käytetäänkö ehkäsyä ja aina päädytään siihen et ihan turhaan. Ehkä sitä jännittää :grin

Pumpulii: meidän plussataktiikka oli oviksen alla 3 päivän putki ja miehen mukaan tärppäs, koska kahdella kerralla tuli lasti 2 x :D Että ei se välttämättä huono juttu ole, on ainakin tuoreita kavereita, vaikka sit vähän vähemmä ;) Toki ihan muuten jaksamisen vuoksi voi olla tarpeen pitää taukoa välillä :-)

Haha hyvä kuulla, että muillakin sama tilanne :D Oon tällanen googlettaja niin pakko oli äsken tämäkin googlata.

"Voiko yhdynnässä olla liian usein?

- Ei voi. Siittiöitä kehittyy riittävästi, vaikka yhdyntöjä olisi päivittäin. Sen sijaan pidättäytymisestä voi olla haittaa. Jos pidättäytymisaika on yli 5 vrk, siittiöiden laatu heikkenee. Siittiöiden elinkaari kestää muutaman päivän, joten 2–3 yhdyntää viikossa takaa sen, että niitä on aina paikalla."

http://www.dextralapsettomuusklinik...ssakaan-kuussa-10-kysymysta-lapsettomuudesta/

Tuolta löytyi muutenkin ihan hyviä kysymyksiä ja vastauksia!

Oispa meilläkin tommosta ongelmaa Pumpulii ja Iitii86! Sillon kun jokatoisenpäivän taktiikka loppu tässä kierrossa (olikohan kp20) niin sen jälkeen ei sitte oo peitto heilunutkaan. Ja niinkuin eile sanoin niin kyllä ihan semmone olo että menkat tulossa. Kp25/28.. Turhauttaa nyt jo ihan liikaa!!

I feel you tiiamariia. Ei ihan luontevasti meilläkään tuo jokatoisen tai kolmannenkaan päivän taktiikka tunnu sujuvan ja kohta tyssää varmaan kans kokonaan. Itselläkin hirveetä turhautumista, kun ehdin jo innostua kipeytyneitä nänneistä, mutta ehkä se liittyikin vaan ovikseen, koska se katosi parin päivän jälkeen. En MILLÄÄN jaksais oottaa vielä yli viikkoa ja sulla piinaavat paikat todella - kumpa vaan vois siirtää aina aikaa eteenpäin, epätietoisuus on inhottavinta!

No eipä kyllä raskaanakaan ollessa pahemmin meillä peitto heilu. Ollaan oltu nyt reilu kuukaus naimisissa ja yhen kerran ollaan oltu :D Mies parka ku ehottelee usein, mut mua ei vois seksi vähempää kiinostaa.

Mä oon päättäny että jos ei tässä kierrossa tärppää niin en kyllä seuraavassa kierrossa menkkojen jälkeen ensimmäiseen pariin viikkoon ota stressiä peittojen heiluttelusta. Kyllä tuntuu että tässä kierrossa siitä on tullut jo lähes mekaaninen suoritus jonain päivinä kun yrittänyt laskea että joka toinen päivä... Täällä kp18 ja luulen että ovis oli eilen joten tänään peitto heilumaan ja toivoisin että viikonloppuna myös ihan varuiks :D
Ei siinä kyllä mulla tekee mieli mutta mies joka tekee tosi fyysistä vuorotyötä voi olla ymmärrettävästi välillä hieman väsynyt ja tyyliin" ai taasko sun tekee mieli? " mut iloinen kai vaan se siitä on. Meilläkin 10 vuoden yhteiseloon on mahtunut sitä roihuavaa intohimoa sekä vähän hiljaisempaa kautta :)
Tsemppiä kaikille <3

Meillä yleensä oon minä se jolla useammin mieli tekee, mutta ehkä nyt tosiaan menny liian yrittämiseksi niin fiilis vähän kadonnut koko touhuun..

Joo siis sen verran pitää vielä kommentoida, että meillä todennäköisesti kyse on vaan tällasesta alkuinnosta ja ollaan kummatkin kesälomilla niin on selkeesti rennompi fiilis kun normaalisti.
Välillä saattaa olla pidempiäkin pätkiä ettei huvita tai tee yhtään mieli (ja sillon oon miettinyt että mitäs sitten kun aletaan yrittää - eihän sillon voi olla sellasia taukoja...!), mutta kaipa se jokaisella menee aika aaltoilevasti. :) Ymmärrän tosi hyvin teitä kenellä on monta yrityskiertoa jo takana enkä uskalla edes miettiä milloin tää saattaa meillä muuttua "pakkopullaksi" :(

No joo totta, jos meillä ois miehellä kans vapaata ni ois varmaan täysin eri asia. Nyt mies käy töissä joissa melkein päivittäin ylitöissä ja sen lisäksi käy 6 kertaa viikossa salilla :D

Joo ei meilläkään ihan aina tällasta ole. Mies olis aina valmis mutta itellä ei aina huvita ja tympeää toiselle kun se on pelkkä suoritus, vaikka ite se on sanonut että parempi niin kun kärsiä pitkät ajat ilman. Meilläkin on eka yritys ja varmasti paljon menee alkuinnon ja jännitysmomentin piikkiin. Toivotaan ettei tarvis kovin pitkään yrittää ja pettyä.

Meillä ton esikoisen synnyttyä ja jälkivuodon loputtua on peitto heilunut kyllä ahkeraan... Jos ennen oli kerta viikkoon , niin nyt kerta päivään tai vähintään jokatoinen päivä :) eikä kyllä mitenkään vauvanteko mielessä , vaan himojen viedessä , hih ;)

Kaksosten syntymän jälkeen seksi on kyllä viimeinen asia, joka on mielessä! :D Vuoden aikana oli noin 15 kertaa.. Nyt, kun tytöt ovat jo hitusen isompia, alkaa energiaa riittää aikuisten ajallekin. :)

Kävin hakemassa kunigatarhyytelöä molemmille. Kävin myös verikokeissa ja samalla otettiin kilppariarvot. Ovat viitearvoissa, joten ainakaan mitään kovin vakava toimintahäiriötä ei ole, joka selittäisi omaa väsymystä. Ehkä tämä arki sitten vain sen verran uuvuttaa..

Miten kauan ovulaatio testejä kannattaa tehdä jos aina vaan näyttää nollaa?

Meillä ennen mies oli se innokkaampi, nyt yritys aikana mie oon se innokkaampi ollut ja nyt tosiaan kumpikin ollaan tympääntyneitä ja petihommat harvassa. Tänään kyllä tuli peittoja heiluteltua pitkästä aikaa. ;)

Paljon onnea plussanneille :)
Jennyhannelella loppusuora! Perästä tullaan vaikka onhan tässä vielä matkaa :)
Se -2 dpo on -1 dpon ohella parhaita toimintapäiviä tuloksen teon kannalta. On siimähännillä aikaa uida asemiin :)
RaiskioJ, joka kierrossa ei välttämättä tule ovulaatiota. Itse lopettaisin testailun kp 20, koska sitte olis mulle jo auttamattoman myöhä (normikierto n 27 pv). Jos epäilee, ettei ovuloi ja vauvatoiveet mielessä, juttelisin lääkärille muutaman kk:n kuluttua.
Plussia ketjuun!
Katjusha rv 25+1 ja "mikä seksi?"

Muokattu viimeksi:
kp19 ja aika matelee..... Onks kellään testausaika? Ovisaika? Oireita? Kertokaa jotain :D

Mulla ei niin mitään, luulen että ovis oli toissapäivänä koska silloin mahakiåeänä ja tänään ei sitten niin mitään, muutakuin hieman runsasta valkovuotoa, jota on ollut se muutama päivä... Että reilu viikko ainakin ennenkuin testaan ellei sitten täti tule kylään ( ei tarttis tulla!!! )

Takaisin