Raskaaksi 2016

M@u me tehtiin kans esikoista 4 vuotta ja valmistauduin pitkään tekemään toista, mut tärppäs mukaan yk2 eli nyt oon raskaana. Meillä esikoinen täytti juuri 7kk. Ite oon rv 9+5 tms.
Löytykö teillä syytä miksi meni esikoisen tuloon 4v? :)
Mulla ei vissiin toimi keltarauhanen kunnolla kun raskaus alkaa ja siitä syystä esikoisesta oli tukilääkitys niinkun tästäkin nyt.

Mintukka, alkuun varmasti mun ylipaino.. Laihduin 25kg, aloin syömään terveellisesti ja liikkumaan säännöllisesti.. Sit sisko tuli raskaaksi ja mä luovutin kaikki 4v kuumeilun aikana hankkimani tavarat sille... Varmaan se oli se viimeinen niitti.. Lopetin ressaamisen.. Ja tavallaan jo "hyväksyin" ettei meille tuu koskaan vauvaa.. Ei me missää tutkimuksissa käyty kun mä elättelin toiveita että jos se nyt joskus kuitenkin.. Enkä halunnu sit sitä että sieltä sanotaan että ei onnistu :/ mutta kappas, tuossa se tuhisee <3

Taidettiin vaa yrittää siis liikaa :)

N
ImageUploadedByVau Foorumi1470317646.847959.jpg

Nyt ollaan jännän äärellä. Kp28/30, dpo 10 ja yk 20! Parin tunnin pidätyksellä tällänen.

Lottie, Onnittelut plussasta! :)

Helmiina, Kyllä siinä jotain näkyy! :)

Onnea plussanneille! :)

Täällä ovis oli ja meni, talletukset tehty onnistuneesti jne.... Lopputulos lienee sama kun aina ennenkin... Joten pessimistinä mennään tää kierto. Parempi pysyä vähän alakulon puolella niin eipä sitte tuu niin kauhea pudotus kierron lopussa. Ens viikon puolessa välissä sitten S-prog verikoe.

Pätkis dpo 1

Hienoa, että plussia tupsahtaa tuon tuosta. onnea kaikille ❤

Täällä odotellaan ovista, kp 4/27.

Inertia täällä kans ovis joko eilen tai tänään, nyt jännäillään! ....ja plussataan sit eikö vaan!!! :cool05

No se plussa-aalto sitten alkoi!

Itsellä varmaan nyt dpo0 tai 1 joten taas alkaa kehontarkkailuviikot :) Vaikea kuvitella tosissaan, että joskus voin olla vielä samassa tilanteessa kuin jennyhannele!
Jos yhtään lohduttaa, ei meidänkään tie tähän ollut mitenkään ruusuinen. Oon sairastanut kahdesti uusiutuneen gynekologisen syövän jonka vuoksi uhkailtiin lapsettomuudella. Kolme keskenmenoa joista viimeisin oli tasan vuosi sitten rv13. Sinnikkäästi jaksettiin yrittää ja pysyvä plussa pärähtikin viidennestä yrityskierrosta keskenmenon jälkeen, kaks päivää ennen joulua. Tää raskaus on henkisesti- ja fyysisesti ollut todella vaikea ja mä luulen, että jää sen vuoksi meidän ainoaksi. Mut silti ollaan tästä pienestä ihmeestä, joka saatiin yhdellä vajaalla käyvällä munasarjalla aikaan haljeta onnesta. Multa lähtee kaikki sympatia kaikille teille, jotka piinailette ja sinnikkäästi meette eteenpäin. Mä uskon vahvasti, että tavalla tai toisella teidät kaikki vielä palkitaan <3

Tervetuloa uusille! :)

Ja onnea plussista, ihanaa että niitä on nyt tullut useammalle. :)

Jennyhannelen tarinasta saa kyllä voimia taas jaksamaan. Olet kyllä pienen nyytin ansainnut nyt syliin asti. <3

Täällä ovis ehkä ihan hököllään, kai viikonlopun aikana. Vähän nippailoo ja limoja on. Todennäköisesti emme meinaa talletuksia tehdä. Ellei valtavat himot kellauta meitä sänkyyn. Eli vieläkin tavoitteena "väli" kierto. Ja mieli on pysynyt rauhassa. Kp päiviäkään en ole laskenut. :)

Täällä oli ilon hetket äskön, kun hetken mielijohteesta tein sekä clearbluen digitaalisen että raskauskeijun herkän ovistestin samasta pissasta, ja molemmat näytti hienosti plussaa, aivan mahtavaa nähdä se hymynaama jota luulin ettei koskaan tule! :woot: CB siis näytti hymynaamaa ja raskauskeijussa testiviiva selvästi tummempi kuin kontrolli, jatkossa voin siis luottaa raskauskeijun suuresti halvempiin testeihin tai sitten olla testaamatta ollenkaan, koska tänään taitaa olla kp 13 ja ovulaatio tulis huomiselle, niin kuin aiemmissakin kierroissa (päivän heitolla).

Ainoa miinus tässä vaan on se, että olen taas reissussa ja ainoa tämän kierron mahis on eilisestä tallettelusta, joka oli kai nyt sitten dpo -2. Mahdollisuus siis on, mutta yritän olla toivomatta liikoja, nyt yritän vaieta ja olla spekuloimatta kaikkea seuraavat kaksi viikkoa :nailbiting:

Ainiin, tänään aamupäivällä mulla oli selvää jomottavaa/pistävää kipua oikealla alavatsalla/nivusessa, luulen sen olleen oviskipuilua, jota ei koskaan ennen ole ollut! Lisäksi eilen ja tänään tullut runsaasti vetistä valkovuotoa (tuntuu siltä että ois pissat housussa kokoajan), pistän nämä "uudet" oireet tuon gelee royalen piikkiin, jota nyt olen pari viikkoa napsinut :grin

Voi luoja, kyllä sua on Jennyhannele koeteltu :O onneksi tarinalla on onnellinen loppu <3

Mamaminion joo hyvä suunnitelma! :D

Paljon onnea Helmiina81! Ja yk20 teillä menossa? Ihanaa että plussa tuli vihdoinkin! <3

Takaisin