Täällä oli ilon hetket äskön, kun hetken mielijohteesta tein sekä clearbluen digitaalisen että raskauskeijun herkän ovistestin samasta pissasta, ja molemmat näytti hienosti plussaa, aivan mahtavaa nähdä se hymynaama jota luulin ettei koskaan tule!

CB siis näytti hymynaamaa ja raskauskeijussa testiviiva selvästi tummempi kuin kontrolli, jatkossa voin siis luottaa raskauskeijun suuresti halvempiin testeihin tai sitten olla testaamatta ollenkaan, koska tänään taitaa olla kp 13 ja ovulaatio tulis huomiselle, niin kuin aiemmissakin kierroissa (päivän heitolla).
Ainoa miinus tässä vaan on se, että olen taas reissussa ja ainoa tämän kierron mahis on eilisestä tallettelusta, joka oli kai nyt sitten dpo -2. Mahdollisuus siis on, mutta yritän olla toivomatta liikoja, nyt yritän vaieta ja olla spekuloimatta kaikkea seuraavat kaksi viikkoa
Ainiin, tänään aamupäivällä mulla oli selvää jomottavaa/pistävää kipua oikealla alavatsalla/nivusessa, luulen sen olleen oviskipuilua, jota ei koskaan ennen ole ollut! Lisäksi eilen ja tänään tullut runsaasti vetistä valkovuotoa (tuntuu siltä että ois pissat housussa kokoajan), pistän nämä "uudet" oireet tuon gelee royalen piikkiin, jota nyt olen pari viikkoa napsinut