Raskaaksi 2016

Täällä kp11 ja alkaa oireiden perusteella ovis lähestyä. Kirkasta limaa, alavatsaa vihloo ja nippailee.. Tallettelu aloitettu mutta saa nähdä mihin tuo ovis sitten oikeasti asettuu kun laskurin mukaan pitäs olla vasta ens viikonloppuna. Aloin eilen jo ihmettelemään (oireiden perusteella) että ei kai mulla vielä voi olla ovista, kun normaalisti on kp15 tienoilla.. Noh katellaan miten käy. Kaipa pääasia on, että on koko ajan varmuuden vuoksi tavaraa sisällä kun ei tiedä tarkkaa ajankohtaa :P

Ite vierastan ainakin vielä noita ovistestejä (meillä siis yk1), kun pelkään että rupeen stressaamaan niistä ja tekemään niitä miljoona päivässä :D Tai kun täälläkin on kuullut sitä ettei testi välttämättä näytä oikein..? Tuntuu hassulta, että voi olla ovis mutta testi ei sitä vaan näytä :S Yritetään ainakin vielä ilman testauksia ja toivotaan että onnaa!

Tsemppiä kaikille! Toivotaan plussatuulia <3

Ainiin ja oireeton mutta kurkku kipeä ja vähän flunssanen olo, ei varmaan uskalla salille mennä. :o

Tiimariia mulla ainakin tuli ennen esikoisesta plussaamista flunssainen olo ja luulin jo tulevani kipeäksi :)

En ookaan täällä tainnut höpötellä, enemmän tuolla toinen haaveissa -ryhmässä. Plussatuulia ja pidetään peukkuja!

En muista olenko tätä vielä kysyny, mutta mites verenluovutus raskautta yrittäessä?? :eek:

Kun mulla tosiaan Hb tuppaa olemaan siinä >160 tienoilla, ja haluaisin käydä luovuttamassa verta ihan oman olonkin vuoksi (parempi verenluovutuksen jälkeen ja olettaisin että myös veritulppariski pienenee), mutta voiko se ovulaatioon vaikuttaa? Ajattelin, että jos olisin tänään käynyt, mutta en taida käydäkään, kun ovista odottelen seuraaville päiville. :shy: Toisaalta mietin myös sitä, että voiko näin korkea hemoglobiini jo lähtökohtaisesti vaikuttaa raskautumiseen (sitä huonontavasti)? Ja sitte jos raskautuu niin tulee varmaan joku keuhkoveritulppa :mad:

Villisilmä mulla on myös noin korkee hemppa ennen raskautta ja raskaana ollaan nyt. Nyt oli pudonnu 148 hemppa ekassa neuvolassa. Eli tuskin vaikuttaa raskautumiseen.

Kai se nyt on pakko tulla mukaan jutteluihin, kun jo jokusia kuukausia taka-alalta oon ketjua seuraillu :hello Nyt siis yk7 menossa ja kp9/32-33. Luultavasti suuren suuri painonpudotusprojekti pitäis tehdä ennen kun voi edes kuvitella tärppäävän.

liviamuru, pahoittelut tätistä :(

Villisilmä, silloin kun alettiin yrittämään ni soittelin tonne verenluovutuksen infoon, että mites luovuttaminen yrittämisen aikana. He siellä sanoivat etteivät suosittele vaikka olisi kuinka korkea Hb. Itselläni 148.

Uusi kierto alkoi, eli vasta ensimmäiset luomumenkat. Täytynee tilata jossain vaiheessa noita testejä, niin tietää löytyykö ovulaatiota ja onko se ollenkaan silloin, kun tulee oireita (jos niitä ylipäätään vielä tulee :joyful:). Tähän ensimmäiseen yritykseen en vielä laskenut paljon toiveita, vaan enemmänkin ihmettelin oman kehon toimintaa, mutta josko tästä seuraavasta :wink

Ja testaan vasta kun menkat myöhässä :) ja yks kierto venyi 32 päivään asti ni en oikee tiiä millo uskallan testata :D ens viikolla kuitenkin jos menkat ei ala.

Tiiamariia, ihan fiksua. Ei liian aikaisin testatuista negoista ole mitään iloa. Mutta jos kuitenkin satut liian aikaisin testaamaan niin sehän vaan kuuluu asiaan... :grin

Takaisin