Raskaaksi 2016

Villisilmä, olen miettinyt tuota ihan samaa. Itsellä oli viime mittauksella hemppa 152 ja samoin punasolujen määrä korkea.

Kävin ostamassa nyt apteekin perus raskaustestejä. En raaskinut ostaa sitä näytöllistä clearblueta. :rolleyes:

Ja eilen kun valitin ettei ole mitään oireita, niin tänään on sitten kaikki haissut liikaa ja on ollut koko päivän paha olo... Jopa jugurtti haisi niin pahalle, että laatta meinasi lentää ja silti hirveä nälkä... Jos näyttää testi huomenna negaa niin epäilen että täti tulee pian.

• Tykkään
Reaktiot: M@u
Täällä kp 8/30 Tallettelut aloitettu.
Oltiin kyllä vähän turhan varmoja viime kierrossa että raskaus alkaa helposti kun esikoisestaki tärppäs heti..
Nyt suunnitelmissa jokatoisen päivän tallettelu taktiikka ja tilasin ovisliuskojakin ekaa kertaa elämässä koska haluun ihan mielenkiinnosta nähä osuuko ovis ja oireet yksiin. Miehelle en ovisplussaa kerro :grin
Ens kierrossa en usko kyllä mitään oireita koska mielestäni oli vaikka mitä oireita.. Näköjään niitä pystyy ison pinkan kehittelemään ihan itse :oops:
Hei Angii, onko oviksesta vielä näkynyt merkkejä? :)

Mä sain pc:n testillä sillon tammikuussa leffaviivat, ja sitte ku ton kemiallisen aikaan testasin ni se testi oli virheellinen kun ei tullut ees sitä kontrolliviivaa. Eli sekä hyvä että huono kokemus :D

Inertia, pillerit oli käytössä 12 vuotta kunnes tuli outoja vatsakipuja yms ja päätin lopettaa ne. Kortsulla menty viimeiset 10 kk, joten uskon ja todella toivon että alkaa olla aika normaali kierto jo. :) Toi on kyllä hyvä pointti, että jos ei testaa ovulaatiota niin ei voi olla varma että sellainen on. Oireet tietty antaa viitteitä, mutta satavarma ei tietenkään voi olla ellei tee testiä..... Voipi olla, että jos ei tästä tärppää niin olen täällä ensi kierrossa kyselemässä niistä teiltä viisaammilta :D

Niin ja pitää muistaa myös, että vaikka saa ovistestiin plussan niin se ei välttämättä tarkota että munasolu irtoo. Se huippu voi tulla vaikka ei munasolu irtoiskaan. Jostain syystä se ei ole saanut irrotettuakaan. Eli eipä noi ovistestitkään ole sata varmoja. Ite oon saanu olussan vaikka en oo ovuloinu ja gyne sen tarkisti sillon. :)

Inertia, ei vielä ovisplussaa, oikeestaan vasta huomenna alotan kunnon tikuttelut kun kp12 ja kierto ollut nyt pari kertaa sen 30pv.
En tiiä ovuloinko viime kierrossa ollenkaan kun tuli limat muttei kipuja mutta sitä edellisessä kierrossa oli aivan selkeä oviskipu vasta kp 21..eli saas nähä kauanko tässä saa tikutella.. :hilarious:

Täällä tuli vähän jotain ruskeaa limaa. Enteilee pahasti tädin tuloa. :( En siis ainakaan vielä huomenna tee testiä. Odotan josko se täti kuitenkin tulisi. Nyt kp 40/30

Silkkitassu, toivotaan että on jotain muuta limaa ja pääsisit testailemaan pian :) Tsemppiä!

Tsemppiä silkkitassu <3 ite en ny kyllä pidä lippua korkealla tässä kierrossa, kp24/28 ja nyt jo semmosia menkkamaisia tuntemuksia. :(

Voih Onnea Plussanneet <3

Täällä kp 20 dpo 9... Vatsa on kipeä,ihan kuin menkkakipuja,eri kohdassa... Pitkästä aikaa oviksesta ei missään nimessä voinut erehtyä,oli niin jäätävät kivut 2 päivää,hyvä etten lähtenyt lekurille. Tallettelutkin on osuneet niin nappiin.

Heispan!
Meillä esikoinen 2kk ja pikkusisarus olisi hänelle toiveissa mahdollisimman pienellä ikäerolla :)
Jälkivuoto oli ohi muutamassa viikossa ja peiton heiluttelu alkoi heti. Imetys ei meillä onnistunut niinkuin olisin toivonut, joten osittaisimetin alusta alkaen.. Nyt ei huoli enää rintaa, mutta lypsän pari kertaa päivässä maitoa, että vauva saa edes vähän vasta-aineita maidosta. Tästä johtuen luultavasti täti tulikin kylään jo melko varhain tuossa 2vkoa sitten.. Jos ne olivat normaalit, niin nyt olisi kp16.

Esikoista yritettiin 4vuotta, niin olisi kyllä hassua jos nyt tärppäisi jo ekassa kierrossa... Mutta luulen tunnistaneeni oviksen 2vkoa sitten.. Nyt on muutaman päivän ollut menkkamaista kipua alavatsassa, eilen ja toissapävänä järkyttävä päänsärky, turvotusta ja itkuherkkyyttä sekä mielialanvaihteluita (no niitä nyt aina muutenkin..heh),, ja tänään sitten tuli vessassa käydessä pyyhkiessä hailakan vaaleanpunaista verensekaista limaa. Epäilen kiinnittymisvuodoksi ?

Esikoisen kohdalla menkkojen alkamisen aikaan oireina olivat yksi oksennuksentarve, etova olo, kamala mieliteko texmexruokaan, mielialanvaihtelut ja itkuherkkyys sekä juurikin nämä samanlaiset menkkajomot.. Toiveissa eletään :-)

Tulin tänne takasin pitkästä aikaa.. Viimeksi tuli kirjoiteltua ja kuumeiltua silloin kun esikoista vielä tehtiin.. Lueskelen ketjun kommentteja vähän myöhemmin kun mammalla on "omaa aikaa", tulin nyt vain ilmoittautumaan ;)

Pahoittelut silkkitassu! :( Ja onnea Lottielle, kuva olisi kiva!! :) Tervetuloa M@u!

Takaisin