Raskaaksi 2016

Silkkitassu IIIIIK!!! Sulla tosi jännät paikat! Teeppäs nyt testi edes meidän mieliksi ja laita kuvaa miltä näyttää ^_^

Joo on kyllä niin uskomatonta miten mielikin voi olla niin vahva ja tehdä tepposet. Helposti alkaa kuvittelemaan kaikennäkösiä oireita, "oonkohan raskaana..??" ja sit alkaakin menkat :D Kaikki pienet vatsan nippailut yms tulkitsee heti, vaikka voi olla mitä vaan vatsanväänteitä!

Kaikkina muina kuukausina on ollut kaikkia oireita, mutta nyt ei mitään. :D Siksi pelkään, että näyttää negatiivista vaan. Täytyy ehkä huomenna käydä ostamassa testi. :rolleyes: Ainoa oire on että nännit ollut arat. Muina kuukausina olen kuvitellut pahat olot ja mahan nippailut ja kaikki ja sitten täti tullut. :p

Silkkitassu, Minulla vastaava tilanne merkitsi nimenomaan raskautta. :wink

Silkkitassu, suosittelen Clearbluen viikkonäyttöistä digitestiä! .
Mulla testi viiva oli haalea halppis-testillä mutta digissä viikkoja jo 2-3.
Ja se tunne kun siinä lukee RASKAANA! :Heartred
Toivon vahvaa plussaa sun huomiseen testiin!

Vitsit kun paljon tullut viestejä kun ei ole muutamaan päivään käynyt.

Täällä jännittävää, menkat myöhässä pari päivää, oireita ei ole mihinkään suuntaan mutta ei ollut kyllä esikoisenkaan aikana vielä näin alussa. Teen loppuviikosta testin jos ei aiemmin tule muutoksia olotilaan. Iik!

Tai sitten jätän vain kokonaan testaamatta.. kyllä sen lopputuloksen yleensä joissain vaiheessa huomaa. :D
Tee pois niin ei jää laatikkoon polttelemaan! Voidaan sitten samalla tehdä päätelmää, näyttääkö ne turhia haamuja vai vahveneeko viiva :)

Tee pois niin ei jää laatikkoon polttelemaan! Voidaan sitten samalla tehdä päätelmää, näyttääkö ne turhia haamuja vai vahveneeko viiva :)
Tein sen testin päivällä ja samanlaisen viivanpaikan antoi. Ilmeisesti tulee ainakin minulla noihin sitten aina..

Soittelin itselleni verikokeisiin lähetettä, kun joudun jatkuvan lääkityksen takia käymään säännöllisesti ja kysyin samalla mahdollisuutta ottaa myös kilppariarvot. Terkka laittoi ne samaan lähetteeseen ja toisetkin kokeet laittoi vähän laajempina (ei muistanut, mitä kaikkea pitää ottaa tuon lääkityksen takia, joten laittoi varuiksi vähän laajemmin arvoja). Jospa löytyisi jotain, joka näitä omia oloja selittäisi..

Pahoittelut tätistä kaikille joiden luo se saapui! Täällä oottelen omaa tätiä paikalle elämäni ensimmäisessä yli 28 kp venähtäneessä kierrossa, nyt aamulla alkaa kp 32 :) tein varalta digin eilen ja negahan se oli. Nyt voin varmuudella pyöritellä sormia. Kumma vaan on viime torstaista asti ollu alamaha ihan krampissa, olo ei helpota edes levossa. Alkaa olla tukalaa...

Sormet ristis jännitän tänne plussa-aaltoo!

Täällä on kyllä melkoisesti plussanneita, mikä on tosi ihana juttu! ♡

Rille, Voisko olla vaan ettei digi vielä näyttäis mitään? Sehän ei niin herkkä ole tietääkseni ja joillain nousee hitaasti. Ystävälläni kävi niin että digi näytti negaa vielä vaikka toiseen testiin plussan oli saanutkin, en tiedä sitten kuinka yleistä että näin. Tai toivotaan tätiä saapuvaksi paikalle niin pääsisit uuteen kiertoon! :)

Miitu aijaa! No niin no on kai se mahollista! Noo katotaan nyt mitä tuleman pitää :) ehkäun on pakko vielä testata jos tätiä ei vaan kuulu vaikka ajattelin että oottelen kiltisti tätiä :D

Mäki tein päätöksen, että oottelen vaan kiltisti tätiä, (olin jatkuvasti saanu jotain hailuroita) kunnes rinnat alko menee oudon kipeeks esikoisen kanssa lattialla leikkiessä. Sit tein testin ja pam olinki raskaana ja viiva pärähti niin vahvana ettei hailurasta ollu tietookaan. Ne mun hailurat oli just sellasia tosi epäselviä että näin ite viivan mut muut ei :D

Olen seuraillut teitä pari päivää ja jännäillyt mukana. Tää oireiden tulkitseminen on mullakin ollut pinnassa vahvasti. Lauantaina huomasin todella liukasta vuotoa, jota oli myös paljon. Sunnuntaina huomasin nännien kipeytyneen ja eilen ne oli turvonneet jo aivan naurettaviksi jaovat sitä yhä! Sitä aattelee, et ehkä en oo vaan ennen tarkkailut asiaa näin selkeästi (enkä ookaan), mutta kyllä tää turpoaminen ainakin on jotain ihan uutta. Muualta rinnat ei oo kipeet. Mutta voisiko näin nopeasti ilmaantuakaan oireita edes?!? En tiedä mitä ajatella mutta sekin helpottaa jo oloa ettei ole nyt niin masentunut fiilis vaan toiveikas! Toki sitten taas tipun sitäkin korkeammalta, jos ei tärpännytkään tästäkään kierrosta, mutta se on sen ajan murhe... Nyt kp 17. Jännittää. Lisäksi ekaa kertaa mittasin aamulämpöä, mutta vasta eilen ja tänään ja eilisestä se oli ainakin noussut. Eikös se oo parempi merkki kuin että laskisi ainakaan vaikkei ehkä voikaan viel päätellä näin lyhyestä ajasta..?

Täällä kp16 ja ei hymynaamaa. Nyt on ovis testit loppu kun tein niitä sen pari päivässä.
Eli joko en ovuloi tai sitten mun ovis ei testeissä näy. Kuitenkin nyt kaks päivää maha ollut kipeä ja valkovuoto runsastunut joten mitä lie... En kuitenkaan ole heittänyt pyyhettä kehään vaan olla talletettu about joka toinen päivä :)
Toivotaan kuitenkin plussia kaikille ja täällä siis seuraavan kerran tehdään sitten raskaustestiä kp28-33 kun kierto nyt hieman epäselvä... Mut tosiaan vajaa pari viikkoa siihen siis iiiiks ^_^

Takaisin