Mamaminion, ovistesteistä.. Kokeilin aluksi muutaman kierron liuskatesteillä, en saanut koskaan kontrolliviivaa tuhdimpaa viivaa enkä edes kontrolliviivan vahvuista, mun mielestä oli vaikea tulkita niitä viivoja. Tilasin sitten netistä noita Clearbluen digitaalisia, ekasta kierrosta sain hymynaaman, olin ihan innoissani että ne toimii :) Tokassa kierrossa en ilm. ovuloinut kun en saanut huippua kiinni ja kuukautiset kesti tyyliin päivän. Oli muutama kierto välissä. Tässä kierrossa tikutin digitesteillä mutten saanut hymynaamaa, luulen kuitenkin ovuloineeni oireiden perusteella, tiedä sitten! Digitaaliset testit ei oo niin herkkiä mutta jos bongaat niillä sun lh-huipun niin ei jää kyllä epäselväksi, olin niin iloinen silloin siitä ekasta hymynaamasta :)
Kp 28/29 menossa, tuskastuttavan piinallista! Kierto melko tarkka 29 päivää, satunnaisesti kuitenkin 28 tai 30 päivää. Menkat alkaa melkein aina aamulla, huomista pelkään eniten.. Toivon enemmän kuin mitään että tää yk 12 tois meille kauan toivotun raskauden!